Přejít na obsah

Octavia III SCOUT


DavidSK

Doporučené příspěvky

Musím souhlasit s Lumanem. Tak jak u O2 mě Scout přišel prostě OK, tak O3 Scout mě přijde jak nějaký garáž tuzing klasické oktávky. Prostě vnitřně mě to vůbec nesedlo a je tam něco pro mě spíš odpudivého, než abych si řekl - hmm, oplastované a ještě hezké. Samozřejmě pochopím, pokud naopak někdo jiný řekne "yeah, to je ono".

Pokud bych tak musel jít z nějakého důvodu do terénní oplastované varianty, O3 by do výběru rozhodně nezapadala.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes jsem viděl na D11 modrou OIII na "F" RZ,  vzadu s nápisem 4x4. Boční lemy blatníků nastavené v černém plastu, jen chyběly ty kolotočářské přední a zadní plasty, co má na fotkách ten new scout.

 

každopádně to mělo výfuk vlevo i vpravo (vždy po jedné trubce), dost viditelný - na těch fotkách na www.auto.cz výfuky nejdou vidět vůbec. Což mi napovídá že to byla verze 135 kW DSG 4x4, nebo pak automat benzín (jen DSG má výfuky po obou stranách - sice nevím proč, ale takto to má i VW passat)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je mi docela fuk, co na tom testují, každopádně si myslím (nebo v to vkládám naděje). že to bude něco jako eresa 4x4-to jsem si docela přál. Dojedu s tím na chatu (což sice šlo i s eresou ale už jsem slyšel i to jak roste tráva na polňačce) a budu spokojen. Sice v bolehlavi zas vymyslí nějakou cenu kdy to vyjde s nějakou normální výbavou tak na 850-900, ale furt to bude dobré auto za cenu nižší než passsat allroad nebo a4 allroad. Snad ty plasty z toho neodpadnou v záruce a jinak je mi to jedno. Teď mám na erese 4 letou a ve značkovém servise dobrá příhoda-šéfe je potřeba vyměnit baterku je nějaká "slabá"...no tak měňte...ale ono to není úplně levné...to je mi jedno já to mám v záruce....jo vy máte 4 letou záruku, tak to asi není potřeba měnit...noviny na zemi, přejímací technik půl metru nad  zemí třepe nohama a řve...přichází závodník-majitel, beru si prášek...jo my cholerici to nemáme lehké....ale že se alespoň nepodívá, než mě nasere, tomu nerozumím :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Troška sa divím tomu hnedému interiéru, v Superbe a v Yeti je exklusívne len pre L&K a v Octavii ho má aj Scout.

Na druhej strane ma potešili hodnoty uvádzané výrobcom pri najsilnejšom dieslovom motorom 135 kW DSG: 4x4, 0-100 km/h 7,8 s, max. 219 km/h. (RS Combi DSG: predohrab, 0-100 km/h 8,3 s, max. 228 km/h)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...