Přejít na obsah

Výplně dveří


Host amissus

Doporučené příspěvky

Jelikož se nám ve vedlejším vlákně rozhučela diskuze k oplastování vnitřní strany dveří, dovolím si založit extra téma.

Jistě to má své výhody i nevýhody (např. že je to hnus na pohled, ale dobře se to udržuje), mě by ale na úvod zajímalo, především od dlouhodobějších uživatelů Rapidů, příp. španělského sourozence, jak hodně se ty plastové výplně škrábou a opotřebovávají v reálném provozu? Můžete nahodit i fotky na detajl a uvést stáří.

 

PS doufám, že mě zase Pawouk zbuzne za název a umístění :D

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mně se to napohled i celkem líbí...vlastně proti tomu nic nemám, zatím mám malý škrábaneček na madlu co jsem omylem udělal klíčem (ca 8mesicu stáří). Jediný co se tam patlá je ta koženka o kterou opřu ruku když otevírám dveře protože to madlo je blbě vpředu (jako u většiny aut).

 

 

 

škrábanec

post-31118-0-33314600-1392118413_thumb.j

 

špinící se koženka

post-31118-0-35376000-1392118230_thumb.j

 

Editováno: , autor: rogerer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

plastový výplně jsou fakt Ok, dokonce i DPMB (mhd v Brně) přišel na to, že čaloněný sedačky jsou napi.u a dává opět plastový a dřevený. no a stejně tak s těma výplněma. já tam nemám ani škrábanec a dokonce jsou i čistý. když prší, tak než nalezu do auta, je vyplň trochu popršená. vezmu hadr co mám v kapse dveří, otřu to a tak je výplň pořád jako nová :-) to hadrovej tapec co jsem měl ve FI možná působil útulnějí, ale za deště to bylo furt mokrý, potom ošoupaný a viděl jsem jinde i nechutně zamaštěný a to se pak blbě čistí. já su spokojenej, nevrže to, vydrží to :-D

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo jo, klíče jsou nebezpečný nástroj, pozor na ně. Mám poškrábaný tunel v přechodu mezi spodním dílem a přístrojovkou od klíče zapalování, když ode/za/mykám řadičku. Teď už to umím, tohle jsou šrámy z prvopočátku našeho soužití. Ne moc kvalitní plast je na bočnicích krytu kufru, čepy víka ho taky snadno poškrábají, když ho neopatrně vyndaváte. Jinak ostatní plasty zatím běžný provoz snášejí dobře. Osobně proti absenci látek na vyplních a tvrdé přístrojovce nic nemám. Design a linky interiéru to vyžehlí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Což o to, absence čalunění by mi nevadila, jen si myslím, že i ten obarvený výlitek z pet flašek se dá udělat pohledněji. Trošku se také obávám prstenu.

Editováno: , autor: amissus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No. Já mám na plastech v oblasti styku ruky a výplně u madla či kliky tu a tam lehké škrábance. Dle zkoumání od nehtů. Taky se mi asi podařilo lehce škrábnout středový panel vedle zapalování. Zase nehtem, jak jsem se zpočátku "pral" s místem na zastrčení klíče do zapalování. Naučený jiný pohyb a bylo to. Není to tak hrozný. Je to vidět při určitém dopadu světla. Ta barva plastu tomu napomáhá. Pokud by byl plast světlejší, tak takovéto malé šrámy by vidět nebyly.

Když už jsme u toho, dokáže někdo poradit, jak tyto lehké šrámy zamaskovat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem si Rapida koupil přes internet a když mi ho přivezli, tak jsem v něj seděl poprvé a až asi po měsíci jsem si všimnul, že to nemá polstrované dveře.Trochu mne to vyděsilo, ale v kombinaci s celkem to nakonec špatně nevypadá a materiál mi přijde, že je odolný.Ani u té přístrojovky mi nevadí, že nemá měkké plasty.Je kvalitní, nevrže, vypadá dobře a raději osahávám jiné věci, než plasty, takže mi to nevadí.Jediné, co mi malinko přijde je, že se ta přístrojovka více zrcadlí v předním okně (v porovnání s Oktavií).Co ale naopak oceňuju na výplních dveří je ta měkká loketka, to je super oproti F1, kde jsem měl mozol na loktu a u Oktávky to myslím taky nebyl žádný hit.Co naopak velmi velmi oceňuji je, že spodek sedaček není oplastovaný jako Oktávce.Jednak tak ten plast je úplně k ničemu a jednak to kolem toho vyluxovat bylo teda pomalu nemožný.

Editováno: , autor: Speedluk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Matne sa mi zda ze to niekto robil, ale na inom aute a to tak ze das dole tapac, tie jednotlive casti tam boli zatavene, takze roztavit, precalunit, a naspat natavit...ale zda sa mu ze to nebola skodovka...ale princip bude rovnaky, len ci to stoji za tu pracu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...
  • o 10 měsíců později...
  • o 9 měsíců později...
V Saturday, February 21, 2015 na 19:23, basso napsal:

Ta koženka je součástí čalounění, takže samostatnou výměnu si nedovedu představit.

Ano, Sven to píše dobře. koženka je  facto  součástí výplně dveri. Celá výplň je spojována tavnymi plast. Nýty. Z vyplnne dveří jde demontovat jen ovladač stahování okna, ovladač zrcátek,  výškový reprak a ta cervená LEDdioda. Pripadne ještě osvětlení schránky. ale klicku už vyměníte jen stezi. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...