Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
Sanek81

Rozšiřovací podložky pod kola

    Doporučené příspěvky

    A propo kluci,má tu někdo z Vás zkušenosti s podložkami?Kolik se tak běžně dává,omezuje mě něco při výběru(krom zákona),můžu jima něco pokazit?

    Plán je, dát to pod tyto kola:6Jx17 ET 48

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Lucasse má vzadu podložky tuším 15 mm 

     

    toto je údajně dobrá kvalita

    Editováno na Hravec

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    No právě nevím,myslel jsem, že třeba 20 dozadu a 10 dopředu

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    lucasse má jak jsem psal 1,5 cm a je to až dost.... já mám třeba zimní širší disky 7x16" a pozitivní EZ a kola jsou pěkně vysunutá... a to není zdaleka ani 1,5 cm ... takže bych to nepřeháněl už kvůli šroubům a změnám v geometii nápravy, myšleno k pákovým poměrům, či jak to správně nazvat.... a hlavně není moc dobré, aby to bylo nápadné, když to není schválené....

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    celkom ma zaujima tato tema chystam sa to riesit budem mat disky denom 17" ale et je tam priserne myslim ze 49...na passate som mal disky s et 35 a vzadu podlozky 15mm a kolesa boli takmer zarovno s karoseriov...zaujima ma ale vyssie spominane zmeny v geometrii a tie pakove pomery pretoze mne to dralo pneu z vnutornych stran aj ked geometria bola dobra

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dovolím si upřesnit,ty Denomy maji ET 48.

    No uvidíme jestli nám tu někdo se zkušenostmi poradí.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    dakujem za dopresnenie ale myslim si ze 15mm podlozka sa tam zmesti ako nic....nemam este auto doma inak by to bolo davno vyskusane

    Editováno na SniperWolf

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdravim, diskuze jsem si všiml až teď.

    Jak píše Hravec, vzadu mám 15mm na kolo a bez problémů. Při instalaci to pro jistotu pořádně namaž plastickým mazivem a nezapomeň objednat delší šrouby ;)

    Aby byly vzadu kola srovnaný s karoserií, pak bys tam musel dát tak tipuju 20-25mm. To už mi příjde dost. Pak by mohl být problém ještě s tím, že když naložíš kufr + popř. obsazené zadní sedačky a najedeš na nerovnost, tak si kolama obrousíš karoserii ;)

     

    Dopředu jsem nedával - vypadá to už v základu celkem OK a navíc by se pak už nejspíš musela dělat geometrie.

     

    Jinak při použití podložek se ti bude víc zasírat auto, počítáš s tím? :)

    Editováno na Lucasse
    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    a na briskoda píšou o rychlejším sjíždění boků pneumatik, ale tam mají podložky na RS, tedy na víceprvku a hlavně na širších kolech na discích 18"

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Toho jsem se taky obával, ale zatím to je v pohodě :) (225ky na 17" Teronech)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    možná to bude opravdu tím víceprvkem...psali tam, že by to chtělo udělat geometrii zadní nápravy...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    tak dneska jsem se na to díval pořádně a je pravda,že vpředu jsou kola o.k,tam podložek netřeba!

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nad podložkama taky přemýšlím. Jestli se ale nepletu není poměrně mnoho podložek  homologovaných pro provoz na českých komunikacích. A co si budem povídat. Kdyby se stala nějaká opravdu "rána" a došlo na vážná zranění auto půjde na expertízu a pojišťovna nasadí armádu právníků aby vinu hodila na řidiče a nemusela platit miliony postiženýmu až do smrti (příklad) a to už se pojišťovně vyplatí si myslím. Jednoduše si myslím že auto s podložkama nesplňuje technický stav pro provoz na komunikacích a něchtěl bych pak řešit důsledky. Takže hledat jen homologované. Je to jen můj názor.

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    otázka tedy zní, jsou takové? silně pochybuji, neb je to zásah do konstrukce a vozidla a jeho parametrů.... nevěřím tom, že by výrobce vozidla takovou úpravu kdy dovolil...

    Editováno na Hravec
    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Taky pochybuji, že nějaké ty "homologované" vůbec existují.

    Co jsem tak koukal, tak každý prodejce uvádí:

    Rozšiřovací podložky nejsou schváleny pro provoz na pozemních komunikacích - určeno pro sportovní účely.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    ano mozem potvrdit ze ked som mal passat a disky s ET35 vpredu boli disky ok do zadu som dal podlozky 15mm a auto sa spinilo viac a aj sa drali pneu z vnutornej strany...ked tak pozeram Denomy su v predu celkom ok ale vzadu su utopene ako konecne na vsetkych seriovych autach...no uvidim ked mi pride masinka budem spekulovat co s tym...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    chlapci ale potrebujem radu....chcel som nahodit podlozky ale zistil som ze dlhsie skrutky ktore mi zostali z passatu su sice dostatocne dlhe ale su konusove a nie pologule....aky polomer gule treba objednat pre original skoda disky denom?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Už to tady někdo popisoval, zkus hledat ve vláknech s kolama..

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    skuste pozriet podlozky od renovovanych znaciek ako je milotec,h&r,powertech a k nim su aj certifikaty tak ich mozete legalne mat na aute

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    to leda že by auto prošlo dodatečným schválenim, neb bude jiný rozchod kol, než je uveden v TP

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    moj nazor je ked ma certifikat tak ta nikto nemoze zato buzerovat napr:nemecko,svajciarsko ak policajti uvidia tuninngove auto a ma podlozky a ma ich s certifikatom tak nic sa nedeje ak nema auto beru na odtahovku napr molotec robi len legalne doplky

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    tomu lze těžko uvěřit, v TP máš nějaké údaje a pokud vozidlo některý z parametrů nemá dle TP ať je to rozvor, hmotnost, rozměry kol, výkon motoru, barva, nebo cokoli jiného pro někoho zdánlivě nepodstatného, vozidlo prostě nesplňuje co splňovat má a je tedy technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích - tečka, pres to prostě nejede vlak a vozidlo nemůže za standardních podmínek projít STK, zda na to prijde n ulici Policie je věc druhá, ale od 1.1.2015 má právo při pochybnostech o stavu vozidla poslat toto na STK - rozumněno na odtahovce nebo s doprovodem

    Editováno na Aleš_BX

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×