Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Tomáš Hrábek

CHYBOVÁ HLÁŠKA Z DIAGNOSTIKY

    Doporučené příspěvky

    Po ránu při startování vše vždy ok až najednou včera motor naskočil a cítil jsem jak houpe svým nepravidelným chodem s celým autem. Hned jsem ho raději vypnul, počkal a zkusil po chvíli znovu. Opakovaně to bylo stejné, tak jsem alespoň vyjel z garáže a najednou se rozblikala kontrolka elektroniky motoru. Vypnul jsem motor a připojil VAGa a najednou tisíce závad. Počínaje ABS, Airbagy, motor atd. 

    Zkontroloval jsem pojistku č. 1(protože závady mi připomínaly vše co se stane, když jedničku vytáhnu) a zdála se mi jako nějaká prapodivná, vyměnil jsem ji a nejzávažnější problémy byly z výpisu nefunkční zapalování válce č.5, nevěrohodný signál od čidla teploty oleje.

    Po tomto jsem chyby smazal, odpojil akumulátor a poté jsem zkusil znovu startovat. Asi dvě vteřiny motor běžel divně, né už jako dřív, otáčky hned vyskočily na cca 1200 a po 3 vteřinách spadly na 650 a už motor běžel jako před touto závadou.

     

    Zkoušel jsem jízdu a mnoho studených startů s tím, že závada se už neopakuje a motor vždy naskočí a běží. Kontrolka se už po výměně pojistky nerozsvítila.

     

    Jen bohužel mi nejde vymazat závada o nevěrohodném signálu od čidla teploty. I když ji dám smazat, VAG písne, že bylo smazáno, ale závada svítí stále ve výpisu chyb. 

     

    Nemáte někdo nějakou zkušenost s tímto?

     

    Přidávám výpis:

      Addresa 01: Motor       Labely: nevybrány
    Objednací číslo řídící jednoky: 03H 906 032 GF    HW: 03H 906 032 DL
               Systém a/nebo verze: SK3.6-FSI-EU5   G   3807
                          Kódování: 0000175
                       Číslo dílny: WSC 35110 377 09999
                          VCID: 6CD3A6624F82217E58B-8039
    1 nalezena chyba:
     
    000406 - cidlo teploty oleje (G8) 
                   P0196 - 004 - neverohodny signal
                 info o závadě:
                        Stav závad: 01100100
                        Priorita závad: 0
                        Frekvence závad: 1
                        Počítadlo resetů: 255
                        Kilometry: 166205 km
                        Indikace času: 0
                        Datum: 2052.14.20
                        Čas: 00:37:55
     
                 info o závadě:
                        Otáčky: 0 /min
                        Výkon/klapka: 0.0 %
                        Rychlost: 0.0 km/h
                        Teplota: 82.0*C
                        Teplota: 39.0*C
                        Tlak: 970.0 mbar
                        Napětí: 12.446 V
     
     
    Readiness: 0110 0001

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    tak schválne zhodiť dekel a pozrieť sa či kuna alebo niečo podobné neprekusala kábel k čidlu vo vani , už som takéto dve OII videl , a svietila kontrolka motoru ... pokiaľ viem tak s čidla teploty oleja si berie hodnotu RJ motora kvôli prestavovačom vačiek , a tie ak sú nefunkčné tak to bude mať divoký chod , a zrejme po druhom štarte dosadia náhradnú hodnotu teploty vody a pôjde to lepšie ... 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Byl jsem v servise a měřili kabely a prý čidlo není ok. Ptám se,zda jsou si jisti abych nekoupil zbytečné. Řekli ze určitě cidlo. Koupil jsem nové čidlo,vyměnili ho a rekli mi ze to uz neukazuje neverohodný signal ale chybu v komunikaci. Ale čidlo spatne pry bylo protoze to stare ukazovalo menší teplotu nez to nové. Když jsem pak doma napojil ja VAG,zůstala tam chyba zalogovana co nejde mym Vagem smazat z předchozího načtení a zatím to neukazuje nic jiného o spatne komunikaci jak mi říkali. Prý to muze delat jakýkoliv jiný čidlo což bych musel tam auto nechat na par dnu a menili by jedno cidlo za druhym asi zase s výslednou chybou jinou. Na zmíněný chod a rozsvicenou kontrolku jsem nedostal odpověď než domněnky. Možná vytahaný rozvodový řetěz,který se projevuje chybnou hláškou zapalování na některém válci navíc ukazující na jiný než píše diagnostika. Prý na mnoha 3.6 když načtou chyby při prohlídce,toto po upozornění zákazníka a jeho souhlasu ignorují dokud nezačne svitit kontrolka,pak to teprve řeší. Je prý v autech už tolik elektroniky,že vždycky nejaká chyba vyleze a nemám se znepokojovat dokud nesviti kontrolka.

    Zajimave je ze muj VAG po koupi neukazoval žádnou chybu po pár stech najetých km,ale až po vymenach olejů ve skodovce. Jako kdyby pri práci poškodilineco jiného v souvislosti s napsanym nebo prostě nahoda ze mi takhle čidla kolabuji opotřebením....

    Rozhodl jsem se tedy nechodit do servisu priste dříve než se rozsvítí kontrolka,protoze bych se nedoplatil.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    vieš menovať konkrétny servis kde s 3,6 točia ako na páse ?  mal som pripojené dve , obidve cez 390 000km a mali pamäť čistú ... 

    podľa tej chyby by som to skorej tipoval na kabeláž k snímaču , treba to premerať podľa schémy a uvidí sa ...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Banská Bystrica :-D to máš bližšie k nejakému klubákovi

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahojte. Vyřešili jste to nějak? Dneska u mě úplně to samé, dekl jsem ještě nesundával. Chod na volnoběh je takový třepavý a jde slyšet rozvodový řetěz :-/. Můžu s tím ještě jezdit, než na to kouknu (cca 2 dny)?

     

    1 Fault Found 

    000406 - Engine Oil Temp. Sensor (G8) 
                   P0196 - 004 - Implausible Signal
                 Freeze Frame 
                        Fault Status: 01100100
                        Fault Priority: 0
                        Fault Frequency: 7
                        Reset counter: 255
                        Mileage: 206471 km
                        Time Indication: 0
                        Date: 2005.14.27
                        Time: 18:51:19

                 Freeze Frame 
                        RPM: 0 /min
                        Load: 0.0 %
                        Speed: 0.0 km/h
                        Temperature: 63.0°C
                        Temperature: 40.0°C
                        Absolute Pres.: 960.0 mbar
                        Voltage: 11.938 V

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno )

    Tak jsem to teď kontroloval a káble jsou perfektně schované v bužírce a nikde žádné narušení. Napíchl jsem to na VCDS a v motoru měřené hodnoty 4 poslední políčko (předpokládám že to je to čidlo) byla hodnota pořád 34 až 36 stupňů (ale na palubce v maxidothu 79 stupňů) i po půl hodině běhu motoru to stále ve VCDS ukazovalo 36 stupňů. Takže je vadné to čidlo co je zde na obrázku výše a tím mi blbě staví přestavovače a dělá takový bordel?

     

     

    Editováno na MaxXx123456

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×