Přejít na obsah

Nezávislé přídavné topení


boban1108

Doporučené příspěvky

možná jsem to jen špatně napsal, absolutně k ničemu pro mě.

Pokud nedokáže v létě na přímým slunci interiér ochlazovat, nepotřebuji jej. A jestli to dobře chápu, NT pouze nasává vzduch z venku, tzn. že v létě vhání do vnitř vzduch o teplotě 40°, to není teplota, v které by mohlo dítě sedět víc než 5 minut.... nemluvě o tom, že samo interiér neochladí na "rozumnou teplotu", tzn. že než syna naložím, musím stejně auto nastartovat a zapnout klimu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tvém případě bych zvážil dálkové startování motoru. Pak to může jak topit, tak klimit. Stojí to asi polovinu proti nezávislému topení a dělá se to i pro manuální převodovky. Problém je, že to nedělá Škoda, takže to nelze objednat do nového vozu. A asi může být i problémem legislativa, jestli by to nebylo o techničák (emise stojícího auta). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechám si to fakt projít hlavou. Je dobře, že auto se bude objednávat v lednu, takže si vyzkouším, jestli reálně topení potřebuju nebo ne. Auto bude parkovat před barákem, takže záložní varianta (hodně provizorní) bude stáhnutí okýnek než dojdu k autu. V zimě by to mohly zastoupit vyhřívaná sedadla. Aktuálně se do rozpočtu topení asi vejde, ale stačí nový ceník se zdražením a bude se škrtat..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesmysl. Běžná CR2025. Hlavní je že má 3V napětí. Stejně velká, ale jen malinko tenčí, tedy s menší kapacitou, jsem tam nouzově dal i CR2016. Možná by se tam vešla i CR2032 (stejný rozměr, 3V, tlustší). A všechny tyhle baterky lze kupovat za pár desetikorun. Naposled jsem koupil 5 ks CR2025 v Alze za 99 Kč. 

---------------

Teda tím myslím baterku do otvírání dveří. Nevím co je za baterku v ovládání topení. Možná jsem to napsal trochu OT. 

Editováno: , autor: boban1108
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Při montáži NT - oroginálního né univerzální dostavby se palubní deska nesundavá, pouze se pod ní protáhne několik drátů (can, čerpadlo, dálka)

U OII byla doba montáže jeden celý den, zástavba pak vypadala skoro jako z výroby, u OIII je to obdobné

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

@Jenik: nezávislé topení na plyn jsem ještě neviděl. Parkovat CNG v garáži neodpovídá příliš legislativě v ČR - není-li to nějaká moderní supergaráž. Pustit nezávislé topení v jakémkoliv uzavřeném prostoru je zakázáno, resp. můžeš tím otrávit sebe i někoho v okolí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj, 

uvažuji o GTEC s DSG (pokud jsem to pochopil, tak tato kombinace novinka), ale smutně koukám, že pro tuto variantu není ve webovém konfigurátoru nezávislé topení (a xenony s corner funkcí). Nevíte někdo, jaký je pro to důvod? Může to být pouze chyba webového konfigurátoru?

 

Rozhodování mezi DSG+ACC versus manuál+nezávislé topení bude těžké..  :kol-32:

 

Podotázka: má smysl s nezávislým topením vyhřívané sklo?

 

Díky

Editováno: , autor: Croog
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, mam dotaz kedze v navode som to nikde nenasiel. Ako funguje nezavisle kurenie (topeni) v praxi? Ja len stlacim DO a riadiaca jednotka sa sama rozhodne ci ma vetrat ci kurit (topit)? Alebo to treba niekde v nastaveniach prehadzovat ze leto vetranie a v zime kurenie (topeni)?

Vdaka 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsem nezkoušel. Ale pokud ta možnost existuje, tak se asi rozhodne sám, protože se snaží dostat do interieru teplotu nastavenou na Climatronicu. Ale jak píšu, to foukání to v létě nevychladí. Ale v zimě to nemá chybu. Dám sem brzy mapky, jak daleko se mi podařilo to sepnout na dálku. A je to při přímé viditelnosti hodně přes v manuálu udávaných 800 metrů! 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aleš_BX: Ten tvůj dosah ovladače NT je impozantní. Já mám rekord asi 1200m. Jinak samozřejmě nezameňuji klimatizaci a ventilaci. Ale má zkušenost je taková, že NT nasává vzduch asi vpředu pod oknem. V létě tedy nad rozžhavenou kapotou. A ani foukání i 10 minut nijak komfortně nepociťuji. To se stačí rozjet se staženými okénky a za minutu je to hned cítit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ještě bych podotknul, že se to může v létě i trochu vychladit za předpokladu, že se předtím klimatizovalo a výparník klimy je pořád studený. Takže auto může stát třeba půl hodiny na slunku před obchodem, pak pustíte u pokladny dálkově větrání a ono to mezitím než vyložíte nákup to auto solidně vychladí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ted jsem parkrat vetrani pouzil a asi nejvetsi prinos vidim v tom, ze vetrani dokaze vyhnat z vydechu a auta horky vzduch jeste pred nastoupenim. Takze se do neho po nastartovani deset sekund nevali sedesatistupnovy vzduch z rozpalene pristrojovky. Komplikace spociva v male nadrzi a tom, ze pri rezerve topeni nefunguje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mám toto také objednané "Aleši" :D (i DCC), ale budeme muset nějakou dobu ještě počkat. To se mě bude líbit, když to půjde i přes smartphone. Byť s tím nyní a NT dálkou nemám žádný problém (v O2FL LK), můj rekord s NT dálkou (je to ta novější miniaturní verze) je asi kolem 1.5 km přes mořskou zátoku v Kotoru (MN). Výborná je u této dálky zpětná vazba (zelená/červená/oranžová LED), doufám, že to ve verzi pro O3 zachovali ? U té konektivity via smartphone bych přivítal i bezpečný Remote Start, pro možnost vzdáleného vychlazení interiéru, to jsem měl kdysi ve Státech na Contouru, moc praktické, to ale Škoda asi nepobere. Nevíte o něčem pro O3 (FL) ?

Jinak jsem se pročítáním tohoto vlákna docela pobavil některými "bizarními" příspěvky o NT, ale chápu, že pro řadu lidí je O3 první auto, a o dokonce NT v životě nic neslyšela. Pak mě také něčí rozhodování mezi šíbrem a NT připadá dost bizarní :D Jen bych potvrdil svou více jak 10ti letou zkušeností s "bufíkem" u VW/Škoda, že letní režim odvětrání interiéru pomocí NT je k nezaplacení, a jen ti, co neví o čem to je, to z neznalosti považují za zbytečné :wacko:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...