Přejít na obsah

OII 2.0 TDI RS PD 125 kw(BMN) - špatné první starty


TsunamiJ

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny škodováky.Nedávno sem si pořídil jak napovídá název diskuze OII 2.0 TDI RS PD 125 kw(BMN) rok výroby 2008 najeto 160 tis.Km.

Z prvu se zdálo být vše naprosto v pořádku a soudě dle zápisu v servisní knize a doložených faktur za servis ale opak je pravdou.Chystám se na první jízdu a první nastartování otočím klíčkem a držím asi 4-6 vteřin a motor točí a točí a ne a ne chytit ale nakonec hurá start se podařil.Zprvu si říkám že delší dobu stálo a byl měněný pal.filtr tak než si to sedne asi to bude chviličku trvat no nic dobrá.Další starty vypadaly podobně a já říkám a dost!!Tohle přeci není normální.Tak jsem jel na diagnostiku do autorizovaného servisu Škoda- ano vím jsou to zloději ale to už vím teď taky.Diagnostika ukazovala odchylku ve vstřikovačích a pán ze servisu mi hned začal zjišťovat ceny nových vstřiků.Na tož já sem řekl STOP!!Nejsem blázen přeci.No a sebral jsem si kličky a auto jsem si odvezl.Nedalo mi to a začal jsem se pídit po tom co se s tím dá dělat a dočetl jsem se o různých metodách repasování a čištění atd.Našel jsme jednoho odborníka co se zabývá dekarbonizací vstřikovačů.Ten mi vyndal všechny vstřikovače jeden po druhém ultrazvukem vyčistil,nandal nové těsnící O-kroužky a pro jistotu vysál zbytky paliva z válců a komplet mi vyčistil pouzdro na pal.filtr a dal nový.Pak všechny vstřiky vrátil ještě vyměnil kabeláž ke vstřikům.Celá operace trvala půl dne protože byl chlapík opravdu pečlivý a trpělivý.Operace se zdařila jenže mezi tím než to dal dohromady si všiml že mi mizí chladící kapalina (růžová voda) z expanzní nádrže a tlakuje se v potrubí.Ha a to už sem se začal strachovat.Chlapík říkal že to bude nejspíš netěsnost v hlavě.No nic po této operaci jsem to byl otestovat a projet se.Motor se zdál byt tišší a pří svižném zrychlení to šlo pěkně za plynem a dokonce už se auto ani v záběru nechvělo.Vstřiky pak na diagnostice ukazovaly lepší hodnoty.A celkově si to motor pěkně šlapal.Měl jsme z toho radost.Druhý den když auto stálo na parkovišti tak cca 12.hod.Sednu do auta a startuju a start úplě stejný jako předtim.Říkám si á  jéé už je to tu zase.Tak jsem se rozhodl založit toto téma.Jestli má někdo podobnou zkušenost a jestli se někomu podařilo tuto závadu vyřešit pište to sem budu rád a nejen já. 

Vstřikovačema to tedy jistě není.

Mám podezření na další věci a to je:  prasklá hlava kde se dostává nepatrné množství chladící kapaliny do motoru a z výfuku jde bílý oblak páry(to se mi stává)

                                                           špatné čidlo teploty chladící kapaliny 

                                                           slabá baterie

                                                           zesláblý startér

Pište vše co vás napadne nejlépe své osobní zkušenosti.Děkuji 

 

Zde video startu po týdnením stání na parkovišti: 

Editováno: , autor: TsunamiJ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravim všechny.Po delší době se vracím zpět k tématu.Konečně jsem dovezl auto k panu doktorovi a už konečně vím co způsobuje ty špatné starty.Posuďte sami.Přidávám pár fotek aby jste se mohli podívat jak škoda auto vyrábí kvalitní hlavy válců.Zatím jsem ve fázy robraný motor a čekám na náhradní díly.Až se neco pohne dám sem další příspěvek.

http://honza86.rajce.idnes.cz/Opravy#DSC00883.jpg

Editováno: , autor: TsunamiJ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...

Zdravim pánové.Tak se po dlouhém odmlčení vracím s finálním řešením.Hlava mé RS byla děravější jak ementál , ale to už jsem tu zmiňoval.Takže není potřeba opakovat.Je to prostě vada alabého materiálu v kombinaci s 16 ventilama kde je minimum materiálu mezi něma.Hlavu jsem nechal vyměnit.Nechal jsem tam dát NEORIGINÁLNÍ hlavu s ventilama.Dále pak bylo potřeba vyměnit všechny žhaviče, protože byli chycený od toho růžovýho sajrajtu co tam furt lezl.No dále pak těsnění pod hlavou a nový olej a chladící kap.No a v neposlední řadě se dělali rozvody, protože jak víme když se leze do motoru tak je lepší to vyměnit.No a pak samozrejme další pičičinky kolem + práce.Podtrženo sečteno mě to vyšlo na nějakých 60tis. s DPH.Tak to vidíte pánové jaké jsou s tímto strojem starosti.Nyní když už jsem od opravy najel cca 5tis.km a vše si sedlo jezdí to jak ďas.Spotřeba mi klesla na krásných 4,8l/100km a starty jsou na první dobrou.Takže takto.Pokud by měl někdo zájem dám sem nějaké fota a klidně i fakturu aby jste viděli co vše se měnilo.Zatim se mějte a přeji hodně bezstarostných kilometrů :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Mám to samé auto s rozdílem roku (2008). Řešil jsem stejný problém.

Začal jsem výměnou baterie= bez výsledku.

Výměna rozvodů a nastavení předvstřiku= bez výsledku.

Pokus o výměnu žhaviček kdy jsem vyndal jen jednu, další nešly, a to už jsem tušil kde je problém.

Sundal jsem hlavu a co na mě nevykouklo, praskla na všech čtyřech válcích( viz foto) Hlavu jsem dal novou od AMC, nechal zabrousit ventily a vyměnil i šály co byly skoro před koncem. Auto má doložitelných 214000km. Nevědět to, myslím si, že je to stočený. Po výměně hlavy nebe a dudy. Přidávám i videa. Nakonec mě celá ta sranda vyšla +- 40 000,-  A to jsem to dělal v domácích podmínkách, ne servis.

před opravou

po opravě

 

20161223_191455.jpg

20161223_191520.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím, mám rovnaké auto a podobné príznaky, O2 RS 125 kw BMN a najazdené má 250k. Teraz ako je ráno chladnejšie tak ten prvý štart je hrozný. Je to skoro také isté ako na prvom videu, čo pridal Samotsytlos. Bol som asi v 3 alebo 4 servisoch. Nikde na nič neprišli. Neviem už fakt na koho sa obrátiť vtomto. Prečítal som už milión článkov o tomto aute a problémoch sním. Obišiel som už aj pár servisov a čo "mechanik" to iný názor. Niekedy mi to príde, že pokým nenatrafíte na nejakého šikovného a nepoviete mu, čo chcete vymeniť, tak vymenia niečo, čo ani nebolo treba. Auto mám 2 roky a boli vymenené tieto veci: Rozvody, Egr, žhaviče, Relé žhavenia, Baterka, oleje a filtre sú samozrejmosť max po 12000 som menil. Na aute je Dpf off, chladiaca kvapalina mi neubúda. Auto má medzi výmenami oleja spotrebu cca 1-1,5 litra oleja. Neviem či je to veľa nie. Počul som už názory, že motor je vybehaný a že je to šrot ale aj že tieto motory si olej trošku zoberú. Po jazde auto nevypínam hneď nchávam ho vydýchať a dochladiť. Nevytáčam ho do extrémov ale zase niesom nejaký pomalý šofér. Ak máte niekto nejaké skúsenosti alebo rovnaké príznaky tak napíšte. 

Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...