Přejít na obsah

EGR ventil


DavidSpanel

Doporučené příspěvky

Zdravim

 

Na yetim 2.0 TDI, 81kw 4x4 se me uz podruhe rozblikala kontrolka zhaveni.

Precetl jsem to VAGem a ten pise toto:

 

Adresa 01: Motor (J623-CFHA)       Labely: SVO\03L-906-018-CFF.clb
   Řídící jednotka SW: 03L 906 018 BQ    HW: 03L 906 018 BR
   Díl: R4 2,0L EDC   H20 5947  
   Revize: 42H20---    Seriové číslo:               
   Kódování: 00190012042600080000
   Dílna #: WSC 27693 260 61867
   ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018BQ 003005
   ROD: EV_ECM20TDI01103L906018BQ.rod
   VCID: 7AFFB94C4C43

3 závad nalezeno.
9120 - Neznámý chybový kód
          P046C 00 [096] -  -
4891 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
          P0403 00 [096] - preruseni
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 2
                    Kilometry: 112880 km
                    Datum: 2048.14.24
                    Čas: 17:39:16

4892 - ventil zpetneho vedeni vyfuk.plynu (N18) - chybna funkce
          P0403 00 [096] - chyba v elektr. obvodu
             info o závadě:
                    Stav závad: 00000001
                    Priorita závad: 2
                    Frekvence závad: 2
                    Kilometry: 112880 km
                    Datum: 2048.14.24
                    Čas: 17:39:16

Readiness: 0 0 0 0 0

Otazka zni, je to EGR ventil nebo nejakej kabel/ridici jednotka. Protoze kdyz jej necham vymenit za nejakejch 13000Kc, tak je otazka zda je to ono.

 

Diky za odpoved.

 

David

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No zda se me ze to hur startuje, ale ony uz muzou bejt v haji zhavice.

 

V tech hlaskach z VAGu je preruseni a chyba v elektr. obvodu, takze me osobne se nezda. ze to chce hned menit ten ventil. Protoze kdyby to byl ventil, cekal bych trochu jine hlasky. Predpokladam ze ten ventil ma nejakou zpetnou vazbu, takze neco jako neverohodny signal , signal prilis maly a podobne.

 

David

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Taky mě  potkal před dvěma dny (20.4.2014.)  problém s ventilem EGR a chladičem výfukových plynů

 

1)Blikající žhavení a kontrolka chladiče výfukových plynů,nouzový režim motoru

2) Servis

3)Zjištěn problém s ventilem EGR na chladiči výf.plynů-navržena výměna chladiče a ventilu

4) Najeto 82000 km TDI 2.0 103 kw

5)Škodovka uznala kulanci----normální cena cca 12 000 s prací.  Po mě chtějí jen 2000- to je 50% ceny práce

6) Zatím to nesehnali ani v MB,ale řeší to

7) Nemůžu nadávat,mohlo to dopadnout hůř

8) Moje první setkání  se závadou (3x Octavia 1+2,+Yeti -dohromady se všemi auty najeto cca 682 000 km)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To se nám to rozjíždí . . .

 

EGR - zaslepit odpojit vypnout...totální zbytečnost, akorát to zasviňuje sací potrubí...znám  5 lidí co má naftu a všichni to maj odpojený (na Volvu, na MB,  na Audi 2x a na  Shade)

 

Co na to pak DPF?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DavidSpanel mam taky isty problem vag pise presne to iste co tebe. ako si to vyriesil? co ti vymenily? mam 2.0tdi cr 81kw. 36934km nabehane softver uz mam aktualizovany a stale to dava do nudzaku. v skodovke povedaly ze to neni ERG ale nejaky iny ventil vyfukovych plynov a chcu 500eur za opravu. ze musia dat napravu dole vyfuk a pol motora rozobrat aby ho vymenily te ventil nejaky,. tak preto by som chcel vediet ako to david vyriesil ked mne pise vag te iste 3 zavady. dakujem

Editováno: , autor: huju3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano je to přesně ono. Teď jsem byl na Velikonoce ve Francii a 250km jsem jel v nouzáku. V autorizovaném servisu zjištěna tato závada. Vypadá to jak nerezová kamínka. 2 díry pro výfuk plyny 2 díry pro chlazení. Na jedné straně motůrek u prostřed EGR ventil. Demontovatelné ale musí se vyměnit celá kamínka s motůrkem i EGR ventilem. Mám 4x4 103 kw tak že všechno ven a vyvěsit náprava. Celá operace mne stála 938€ tak že super výlet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro Michala Petschke

Mě dělali výměnu v mém servisu úplně stejně jako tobě,za den se to udělat nedá-cena cca 12 000 a dohodli se Škodovkou kulanci a platil jsem jen 1700 Kč a ještě si odečtu DPH,takže pohoda.Mám servis v rodinné firmě,kde jsem už koupil 3 auta a tak nemám problém se vstřícností -,náhradní auto mi půjčili zdarma,jen za palivo. Jo,jo není servis jako servis. Škodovka to automaticky asi nedá,musí se s ní jednat,ale spíše je šance,že ta kulance dopadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 7 měsíců později...

Ja to na svem CFHC vyresil tak, ze kdyz se ohreje voda na 75st tak se EGR automaticky zavre. Vyresil jsem pripadne protahovani faze ohrevu a snizil jsem vyrazne zasirani EGR, hold chvili se ohriva motor a EGR funguje a spaliny ohrivaji vymenik s vodou a pak je off. A kdyz voda klesne pod 60 tak se opet otevre, ty stupne si mohu nadefinovat jake chcu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím, 

 

mám SII, motor TDI 2.0 103kw CR CFFB, rok 05/2010.  Aktuální stav km 183500. Auto koupeno před dvěma měsíci, mělo 179000km a objevil se mi stejný problém jak píše DavidSpanel. Blikající kontrolka žhavení a nouzový režim. Vag vyhodil chybu číslo  4891 a  4892, viz přiložené foto. Poprvé se mi to stalo zhruba ve 182500km tak 2-3 týdny zpět, pak jsem auto vypnul, zašel na kafe, nastartoval a žádný problém už nebyl ale ted pár dní zpět znovu (183200km). Zkoušel jsem vypnout a hned zapnout a chyba tam stále byla a navíc při třetím pokusu vyskočila kontrolka motoru, tak jsem auto na pár minut nechal "odpočinout", a jak jsem to nakopnul tak kontrolka žhavení už nesvítila, zůstala mi tam viset kontrolka motoru, ale bez nouzového režimu, takže se dalo normálně jet. Na druhý den ráno kontrolka motoru stále svítila, vyjel na vyjíždku a při druhém startu už se nerozsvítila. Ujel jsem cca 300km a zatím nic. Jen pro doplnění, to žhavení mě začalo blikat v obou případech zhruba po půl hodině jízdy, při zahřátém motoru ale nutno podotknout že tempo či zátěž byla vyšší než běžně. V kolikati otáčkách to vypadlo do nouzáku nevím ale průměrně jsem točil 2500 až 3500 o/m. Běžně jezdím 1500 - 2000. 

Z největší pravděpodobností to bude EGR ventil, tak se by mě zajímali názor jestli to rovnou vyměnit nebo počkat ještě nějakých 1000-2000km, co to bude dál dělat? Je možné že to jen řídící jednotka špatně vyhodnotila v důsledků velkých mrazů? Dvakrát asi nee co??IMG_3471.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a za jak dlouho ti tak přeslo do toho stavu? tedka jsem se na jiném foru náhodně dozvěděl,..že špatně zvolený olej než je předespaná norma,..může mít za následek větší zanesení DPF,..nevím jestli je to objektivní názor ale jestli to může mít za následek zanesení DPF tak i zanesení EGR,... já měnil olej 200km před prvním projevení tohoto problému,...s autem mám najeto 5tis km,..olej se měnil 1500km zpět,..i s motorkami už jsem řešil pár problémů za které mohl nevhodně zvolený olej,...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...