Přejít na obsah

Výměna těsnění a závady kolem auta... dnes jsem dal do servisu...


luckyluck001

Doporučené příspěvky

Stále dost se tu řeší tenhle motor a včera se mi s ním "konečně" taky něco stalo...

Těsnění pod hlavou přestalo těsnit a každý 2 km jsem dolejval vodu (na benzínce docela čučeli :kol-32: , když jsem si točil horkou na záchodě), abych aspoň dojel domů.

Ráno jsem to odvezl do servisu, tak uvidíme, co si za to řeknou.

Nadiktoval jsem jim: těsnění pod hlavou, pokud bude potřeba tak srovnat hlavu, vodní pumpu, pokud bude třeba tak rozvody, výměna oleje + filtr, nesvítěj zpátečky, nespíná rádio přes spínačku, nejde z venku otevírat kufr a aprílovej žertík - nefunkční ABS :kol-98: (páč tam ani není)...

Tak uvidíme, za kolik si s tím pohrajou.

Budu informovat.

Luk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě asi při prvním těsnění nepřeměřili vložky a proto to teklo. 

 

Mizela voda, nejdřív míň a pak cca 1l za týden pravidelnýho ježdění do kolbenky.

 

Tekla voda do oleje, částečně oko hlavy, ale vypařovala se a nebylo to vidět nikde venku.

 

Po natlakování kapka kolem kraje hlavy (krajní vložky propadnutý dolu) a z krajní levé to prosakovalo do oleje(byla krásně vidět cestička jak se tam tlačila)

Bylo tam origo těsnění z TEMACU (již nikdy více) asi proto už taky ho pro škodovku nedělají.

Teď je tam VICTOR Reinz a spokojenost.

 

Celý to stálo 13tis.  6 materiál a 7 práce nebo obráceně, už si to nepamatuju přesně.

 

Bylo to s rozborkou motoru, písty i vložky ven, vložky znova usadit, nový kroužky na písty, nová vana, nový vodní čerpadlo (Hepu), proplachy čištění šlemu z motoru, proplach levným olejem a pak nový olej, proplach kalinou atd.

Když jsem viděl, čistej blok motoru, tak mi bylo pěkně ouvej.

Tak uvidíme kolik to vydrží, mám teď najeto cca po opravě 1800Km a auto má 226 tis. nějaká drobnmá Km.

 

A na to jak jsem se mu pohrabal v elektrice a dodělal spoustu věcí, tak v pohodě bez závad. Jinak běžná údržba.

Tak jsem s ním moc spokojenej. :kol-47:

post-31740-0-79384300-1396511312_thumb.j

post-31740-0-86878400-1396511330_thumb.j

post-31740-0-43330800-1396511337_thumb.j

post-31740-0-11054800-1396511350_thumb.j

post-31740-0-77060100-1396511356_thumb.j

post-31740-0-54022000-1396511380_thumb.j

post-31740-0-16353300-1396511391_thumb.j

Editováno: , autor: Combi2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera již hotovo. Co dělali: těsnění pod hlavou, srovnat hlavu, olej, chladící kapalina, expanzka, vodní pumpa, rozvody, řídící jednotka, čidlo u chladiče (na chadiči) a to je snad vše...

Dnes vyzvednuto a motor je tichý a klidný. Snad by mohla jít i spotřeba dolů... Cenu se dozvím v pondělí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukason, za kolik by jsi to udělal ty? Přijde mi že každej dělá v práci tak maximálně 50Kč na hodinu, podle tebe.

 

Kolik si vyděláš ty v práci? A nebo jsi  OSVČ?

 

Vodní pumpa - za 1200Kč rozvody 300Kč, nádobka 350Kč, čidlo na chladiči cca do 500Kč,   to je materiál a už to skáče.

 

Řemeslník co dneska nic moc neumí tak si řekne od 200Kč na hodinu a víc a ty co něco umí a jsou i šikovný si řeknou víc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

25 tis. km , těsnění mi leželo 2 roky v garáži spolu s těsněním  ventilů,těsnění pod hlavu sedí, ale  těsnění ventilů jsem hned měnil za origo, protože ztvrdla  a netěsnila.

Editováno: , autor: Casy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen by mězajímalo co řekli na to ABS. Protože já ho tam taky nemám a závadu to hlásí stejnou. Někdo říká že to dělá lišta na svíčkách. Že to nějak vrací proud a vyhazuje to tuto závadu. Takže jen mě zajímá zda se o tom jak to odstarnili zmínili.

Díky za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No legraci si nedělám. Opravdu to hlásí závadu na ABS a smozdřejmě tam není, takže mi to jako žertík nepřipadalo  . Promiň ale nedalo mi to nezeptat se. Svítí pořád oranžová kontrolka motoru a tuto závadu to pořád hlásí :kol-26: . Budu muset asi jet do autorizáku. Protože na VAGU už to njde ani smazat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoši reaguji na tu cenu opravy. Kristepane jak můžete dat auto do servisu a jít spokojeně dom a modlit se ať na to mám a pak čučet jak vyoraná myš když uvidíš částku za opravu. Já to dělám tak že to tam dám, zapíší si můj telefon a každý díl co mi budou měnit se mnou budou konzultovat( to znamená cena dílu kolik to obnáší práce atd ) a nikdy jsem nebyl z ceny překvapenej.

Jo mám taky známího který koupil(semnou vybíral) dvojkovou Oktávku na kterou nemusel za celou dobu šáhnout ale jemu tam něco klepne a servisák ke kterému oba jezdíme skáče metr dvacet radostí, už do toho nasypal cca 80 tisíc.- pořizovací cena 230 000. Já bych do té Oktávky nedal ani korunu a jezdila by o 106. Takhle se to dělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

No...za 15 tisíc mám komplet GO motoru, včetně nového chladiče, expanzní nádobky, termostatu, stabilizačních tyčí, rozvodů, výměny všech filtrů a další kraviny...  Takže za 14 tisíc mi udělat těch pár věcí, tak by ten člověk dostal zrovna do držky :D

 

Průser ovšem je, že auto pořád netáhne, jak má :D Asi to nakonec bude to těsnění pod sáním, což netuším ani kde je :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rozdíl je, že třeba mě to jezdí a spokojenost (po velký opravě), ty máš fůru věcí nových vyměněných a je ti to k prdu (bohužel).

 

Páč ti to pořád nejezdí jak má  :kol-32:

 

V současnosti 231 560 Km, vyměněn olej po cca 6 000 (od výměny těsnění pod hlavou) příští výměny budou už po 10 000Km a chystám výměnu oleje v převodovce FNK.

 

Jen mě trápil termostat, cca po 1 500 Km se zkroutil propouštěl zespodu chladicí kapalinu (výroba 05). Je na reklamaci a sehnal jsem skoro nový z vrakáče a ten je zatím v poho (výroba08)

 

Jináč motor čistej krásně šlape, nikde žádný únik, zatím :kol-28:  spokojenost.

 

A doufám že dalších 230 000Km natočí :kol-32:  :kol-47:  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dobry den

Skor taka otazka zo zaujimavosti mali ste niekto problem s utopenymi vlozkami?? Videl som ze sa daju ptm vypodlozkova a zaujimalo by ma ako sa to robi pripadne do akej miery je nutne motor rozobrat??

 

* myslim ako zlozky valcov keby nahodou :)

 

Dakujem za odpovede

Editováno: , autor: Ahdul
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rozebiras defakto cely motor ;) kdyz to jsou vlozky valcu,.. takze jasne ze musi hlava dolu

pk nejspise i vyndat pisty, nebo povolit dole na klice aby si se vytahul, sle to je mc slozity a zbyecny, radsi bych to delal poradne,... vana musi taky dolu to je jasny... proste takova generalka ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...