Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Pánové, měl bych si v práci vybrat pro OIII mezi 1,2 TSI 77kW a 1,6 TDI 66 kW. Co doporučujete? Zatím mám OII 1,9TDI 77 kW a jsem celkem spokojený. Jiný motory mi nehrozí (prej drahý...) a výbava taky nebude nic moc (Active plus) :-(

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Na jak dlouho budeš mít auto (kolik km)? A palivo si platíš sám nebo firma?

    Editováno na mc2uba

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Asi celkem jedno,když je auto firemní a máš na výběr jen tyhle dvě možnosti.Do extáze se nedostaneš s žádným z těchto motorů plus výbava to asi nezachrání.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Doporučuji projet. Pokud neřešíš spotřebu, tak za mne TSI. Prostě ten benzín je uživatelsky příjemnější.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    základ daně se mi zvyšuje o 1%, takže nafta v tomto vychází lehce hůř, protože je dražší, ale pak zase platím soukromé km z celkové útraty za PHM. V tom je zase lepší nafta. Obecně mám raději naftu. Ptám se hlavně na dynamiku těchto dvou motorů.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Někde jsem četl srovnávací test OIII 1.6TDI vs. 1.2TSI. Tuším to byl Autohit, zkus vyguglit. Tenkrát vyhrál benzín. Naměřená dynamika lepší pro TSI. Podle mě, ale bude mít na dálnici ve 150 Km/h navrch diesel díky krouťáku. Pokud neplánuješ 70% dálnic s těžkou nohou, tak bych šel do benzínu. Otestuj uvidíš...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Co jsem nedávno porovnával 1,2 TSI 77 kW a 1,6 TDI 77 kW, tak 1,2 TSI bylo tuším o sekundu rychlejší z 0 na 100 kmh. Bohužel spotřeba je tam drobek vyšší, ale zas o tolik vyšší není. Ale pokud si platíš PHM sám na soukromých cestách, tak bych osobně radši volil TDI.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    S 1.2TSI jsem jezdi s Golfem IIV a moc mě ten motůrek překvapil. Kdybych si měl já vybrat tak jdu do TSI. TDIčko mě moc neoslovilo dynamikou, snad jen spotřebou, ale je pravda že jsem jezdil jedním z prvních vyrobených kousků. S bráchovým Golfem 1.6TDI jsem jezdil, ale GIIV a OIII ve stejný motorizaci jsou odlišná auta. Záleží kolik najezdíš a na preferencích rozhodnou musíš stejně sám! :kol-28:

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    kačer: Snad Golf VII, ne?

     

    Pokud najedeš hafo soukromých kilometrů, tak bych vzal naftu, jinak benzín.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Su pro 1,2 TSI, sice to nebude žádná výhra v dynamice, ale 66 kW rozhodně nebrat.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Když jsem jezdil s 1,6TDI, tak se mi vůbec nelíbil 5kvalt a jeho zpřevodování - v porovnání s 6kvaltem uživatelsky nepříjemné obrovské skoky mezi kvalty.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahoj,

     

    uvažuji o koupi nové octavie 3 kombi.

     

    Už jsem o ní přečetl mnoho a stále nevím, jakou a jestli vůbec nějakou koupit.

     

    Prioritou pro mě je co největší spolehlivost motoru.

     

    Uvažovat jsme chvíli nad 1.8tsi, protože vyjel jako první tsi motor a už by měl být vychytaný, ale dočetl jsem se o praskání hlav, vysících ventilech a přeskočených řetězech, tak nevím, zda už se to octavie3 netýká?

     

    Ty menší motory zase nemají mazací kanálek v ojnici, tj. to rovnou je konstrukčně odsouzeno k dřívějšímu zadření a nutné koupi jiného auta nebo co?

     

    Já to auto budu kupovat na 10-12let, jezdím s tím dost i dálky do ciziny, nejsem už lačný po výkonech, asi by mi stačila i 1.2/77kw 6Q, to neřešte....

     

    Diesel 1.6tdi je také nová řada, ten jsem nestudoval, nechci ho, navíc filtr pevných částic, jen 5Q a za tu cenu?

     

     

    Co si o tom myslíte?

     

    díky M.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Poněkud irelevantní téma vzhledem k tomu, jak dlouho se nové řady motorů montují do Octavií. O výskytu nějakých poruch svědčí/nesvědčí témata v příslušných motorových sekcích. Tady se teď nic moc, kromě spekulací, nedovíš.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak si kup 2.0 TSI, tedy rovnou ereso. Myslím, že dlouhodobě (což požaduješ) jsou s tímto motorem nejleší zkušenosti. Pawouk promine myslím tím jak CCZ v O II tak i  CHHB v O III.  Navíc výbava, motor, cena je podle mne ten nejvýhodnější poměr, jaký u O III můžeš dostat i přes včerejší zdražení.... :-)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Otázka, je co s tímto motorem (spolehlivostí) udělají provedené modernizace.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ahojte nechcem zakladat nove temu tak to napisem sem. Neviem si pre O III combi vybrat motor. 

    Jazdim teraz dennodenne tak 40,50km z toho 30% mesto 70% okresne cesty. Raz za dva tyzdne rodinny vylet 100 az 400km. Sem tam zena odbehne do krajskeho mesta na nakup co je cca 60km.

    Ja by som chcel 1.6TDi ale bojim sa o DPF filter. Chcem naftak preto, lebo mozno o 1-2 roky budem dochadzat do novej prace autom co je 180km/den. Nechcem kupit teraz benzin a ked budem musiet dochadzat do prace, tak predavat benzin zo stratou a kupovat naftak.

    Aky je vas naroz, naftu alebo benzin?

     

    dakujem

     

    p.s. o moznosti kupi jazdeneho auta neuvazujem

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    sklac: osobne bych volil jednoznacne naftu. nevim ted, jaky je cenovy rozdil mezi 2.0TDi a 1.6TDi, ale urcite bych volil 2.0TDi i za cenu nizsi vybavy. je to daleko pruznejsi motor, spotreba stejna (0.3-0.5 neberu jako rozdil, spise jako kompenzaci za to, ze kdyz u 2.0TDi slapnes na plyn, ten kamion vidis v zrtcatku ihned a bezpecnost predjizdeni je tak na vyssi urovni) a ma velmi kultivovany chod. kazdopadne, ani s 1.6TDi neslapnes vedle - ovsem pocitej s linejsim projevem a trosicku traktorskym nadechem (byt ho velmi zkultivovali, oproti stare 1.9TDi, zase ale nizsi obsah).

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    jestli tomu dobře rozumím, tak chceš, vzhledem k pravidelnému cestování, co nejnižší provozní náklady. Tak to ještě propočítej i s kupní cenou. Toho filtru u té nafty už se bát nemusíš, s tím zápasily hlavně starší PD. 

     

    Popravdě na ježdění do práce bych si ale koupil nějakou ojetinu, případně bych tlačil na zaměstnavatele ať mi auto pořídí. Takhle to auto z velké části "spotřebuješ" kvůli vydělávání peněz a vlastně si tím dost snížíš mzdu.... Jestli to dobře počítám tak to je cca 50 tis. km ročně - resp. ročně 1/3 ceny auta + náklady na údržbu...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    wittmann ano dobre to chapes, idem po nakladoch na jazdu. Pokial mi zamestnavatel auto neda, tak si musim najst taku pracu s platom, aby mi to financne vyslo aj s cestou, ale to budem riesit az potom ked to bude aktualne. Momentalne moj km vykon nie je velky. Mal som 1,9tdi 81kw r.v.2000 a to bola proste pecka. 

    Ojetinu nechcem, kupil som jednu v "super" stave a to mi stacilo. 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    nafta je tuším o 60 tis. dražší, takže ještě zjistit reálnou spotřebu (ta papírová je k prdu) a spočítat, co se vyplatí. Teď byl někde článek, že naftová fabie se v provozu vyplatí až po ujetí 180 000 km...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nebo, pokud bezmezně netrváš na škodovce zkus se mrknou na jiné koncernové značky kde ta cenová diference není tak velká.

    • Pozitivní 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Nebo, pokud bezmezně netrváš na škodovce zkus se mrknou na jiné koncernové značky kde ta cenová diference není tak velká.

     

    Souhlasim, taky volba, ale nekoukal bych na koncernove znacky, ale na uplne jine :)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    uff, octavia sa mi paci najviac, peugeot, ford, citroen, reanult, nechcem...keby nemala kia ceed sw tak velku spotrebu tak beriem asi to...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ford se vyrabi proto, aby Opel nebyl nejhorsi auto :)

    Jinak, Renault je pro odvazne skolacky. Peugeot a Citroen jsou dneska uplne jina liga. Frantici vstali z mrtvych a myslim si, ze treba Peugeot 308 neni vubec spatna volba, nehlede na velmi povedeny design. Pokud mas "trochu vice" penez, tak 508 je skvely auto. Korejce nebrat! :) Co H. Civic? T. Avensis? Dobre volby.

     

    Kdyz koncern, tak Octavia. Ne zadnej nasmradenej Golf, navonena bida A3/A4 nebo tuctovej a bolavej Prassat :)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×