Přejít na obsah

Výběr motoru


Tomas_TDi

Doporučené příspěvky

základ daně se mi zvyšuje o 1%, takže nafta v tomto vychází lehce hůř, protože je dražší, ale pak zase platím soukromé km z celkové útraty za PHM. V tom je zase lepší nafta. Obecně mám raději naftu. Ptám se hlavně na dynamiku těchto dvou motorů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde jsem četl srovnávací test OIII 1.6TDI vs. 1.2TSI. Tuším to byl Autohit, zkus vyguglit. Tenkrát vyhrál benzín. Naměřená dynamika lepší pro TSI. Podle mě, ale bude mít na dálnici ve 150 Km/h navrch diesel díky krouťáku. Pokud neplánuješ 70% dálnic s těžkou nohou, tak bych šel do benzínu. Otestuj uvidíš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co jsem nedávno porovnával 1,2 TSI 77 kW a 1,6 TDI 77 kW, tak 1,2 TSI bylo tuším o sekundu rychlejší z 0 na 100 kmh. Bohužel spotřeba je tam drobek vyšší, ale zas o tolik vyšší není. Ale pokud si platíš PHM sám na soukromých cestách, tak bych osobně radši volil TDI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S 1.2TSI jsem jezdi s Golfem IIV a moc mě ten motůrek překvapil. Kdybych si měl já vybrat tak jdu do TSI. TDIčko mě moc neoslovilo dynamikou, snad jen spotřebou, ale je pravda že jsem jezdil jedním z prvních vyrobených kousků. S bráchovým Golfem 1.6TDI jsem jezdil, ale GIIV a OIII ve stejný motorizaci jsou odlišná auta. Záleží kolik najezdíš a na preferencích rozhodnou musíš stejně sám! :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 6 měsíců později...

Ahoj,

 

uvažuji o koupi nové octavie 3 kombi.

 

Už jsem o ní přečetl mnoho a stále nevím, jakou a jestli vůbec nějakou koupit.

 

Prioritou pro mě je co největší spolehlivost motoru.

 

Uvažovat jsme chvíli nad 1.8tsi, protože vyjel jako první tsi motor a už by měl být vychytaný, ale dočetl jsem se o praskání hlav, vysících ventilech a přeskočených řetězech, tak nevím, zda už se to octavie3 netýká?

 

Ty menší motory zase nemají mazací kanálek v ojnici, tj. to rovnou je konstrukčně odsouzeno k dřívějšímu zadření a nutné koupi jiného auta nebo co?

 

Já to auto budu kupovat na 10-12let, jezdím s tím dost i dálky do ciziny, nejsem už lačný po výkonech, asi by mi stačila i 1.2/77kw 6Q, to neřešte....

 

Diesel 1.6tdi je také nová řada, ten jsem nestudoval, nechci ho, navíc filtr pevných částic, jen 5Q a za tu cenu?

 

 

Co si o tom myslíte?

 

díky M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Tak si kup 2.0 TSI, tedy rovnou ereso. Myslím, že dlouhodobě (což požaduješ) jsou s tímto motorem nejleší zkušenosti. Pawouk promine myslím tím jak CCZ v O II tak i  CHHB v O III.  Navíc výbava, motor, cena je podle mne ten nejvýhodnější poměr, jaký u O III můžeš dostat i přes včerejší zdražení.... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte nechcem zakladat nove temu tak to napisem sem. Neviem si pre O III combi vybrat motor. 

Jazdim teraz dennodenne tak 40,50km z toho 30% mesto 70% okresne cesty. Raz za dva tyzdne rodinny vylet 100 az 400km. Sem tam zena odbehne do krajskeho mesta na nakup co je cca 60km.

Ja by som chcel 1.6TDi ale bojim sa o DPF filter. Chcem naftak preto, lebo mozno o 1-2 roky budem dochadzat do novej prace autom co je 180km/den. Nechcem kupit teraz benzin a ked budem musiet dochadzat do prace, tak predavat benzin zo stratou a kupovat naftak.

Aky je vas naroz, naftu alebo benzin?

 

dakujem

 

p.s. o moznosti kupi jazdeneho auta neuvazujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sklac: osobne bych volil jednoznacne naftu. nevim ted, jaky je cenovy rozdil mezi 2.0TDi a 1.6TDi, ale urcite bych volil 2.0TDi i za cenu nizsi vybavy. je to daleko pruznejsi motor, spotreba stejna (0.3-0.5 neberu jako rozdil, spise jako kompenzaci za to, ze kdyz u 2.0TDi slapnes na plyn, ten kamion vidis v zrtcatku ihned a bezpecnost predjizdeni je tak na vyssi urovni) a ma velmi kultivovany chod. kazdopadne, ani s 1.6TDi neslapnes vedle - ovsem pocitej s linejsim projevem a trosicku traktorskym nadechem (byt ho velmi zkultivovali, oproti stare 1.9TDi, zase ale nizsi obsah).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli tomu dobře rozumím, tak chceš, vzhledem k pravidelnému cestování, co nejnižší provozní náklady. Tak to ještě propočítej i s kupní cenou. Toho filtru u té nafty už se bát nemusíš, s tím zápasily hlavně starší PD. 

 

Popravdě na ježdění do práce bych si ale koupil nějakou ojetinu, případně bych tlačil na zaměstnavatele ať mi auto pořídí. Takhle to auto z velké části "spotřebuješ" kvůli vydělávání peněz a vlastně si tím dost snížíš mzdu.... Jestli to dobře počítám tak to je cca 50 tis. km ročně - resp. ročně 1/3 ceny auta + náklady na údržbu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wittmann ano dobre to chapes, idem po nakladoch na jazdu. Pokial mi zamestnavatel auto neda, tak si musim najst taku pracu s platom, aby mi to financne vyslo aj s cestou, ale to budem riesit az potom ked to bude aktualne. Momentalne moj km vykon nie je velky. Mal som 1,9tdi 81kw r.v.2000 a to bola proste pecka. 

Ojetinu nechcem, kupil som jednu v "super" stave a to mi stacilo. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ford se vyrabi proto, aby Opel nebyl nejhorsi auto :)

Jinak, Renault je pro odvazne skolacky. Peugeot a Citroen jsou dneska uplne jina liga. Frantici vstali z mrtvych a myslim si, ze treba Peugeot 308 neni vubec spatna volba, nehlede na velmi povedeny design. Pokud mas "trochu vice" penez, tak 508 je skvely auto. Korejce nebrat! :) Co H. Civic? T. Avensis? Dobre volby.

 

Kdyz koncern, tak Octavia. Ne zadnej nasmradenej Golf, navonena bida A3/A4 nebo tuctovej a bolavej Prassat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamkl následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...