Přejít na obsah

Výběr motoru


Tomas_TDi

Doporučené příspěvky

Motorizace 1.5TSI 110kW DSG je docela příjemná. Ve srovnání s 1.8TSI 132kW DSG je tišší a má asi o 1L nižší spotřebu na 100km. Dynamika je hodně slušná i s plným autem a boxem na střeše. Motory EA211 (1.2, 1.4, 1.5) jsou také konstrukčně jednodušší než EA888 (1.8, 2.0).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Vybírám náhradu za O2 1,9 Tdi, kde už začíná koroze a motor bere celkem dost oleje. Zatím to vypadá na O3. 

Otázkou je výběr motoru. S 1,9 Tdi jsem relativně spokojenej, ale chybí jí 6ka a výkon navíc by taky neuškodil.

 

Aktuálně jezdím do práce 31km jedna cesta z toho cca 18km dálnice celkem tedy 62km denně. Opravdu výjimečně pojedu do 10km (nejbližší město) jinak jen delší trasy 20km +. Sem tam nějaký delší výlet, často dálnice. Roční nájezd mám aktuálně kolem 20tkm. 

 

Rozpočet mám cca 200-250t možná i pár desítek tisíc navíc. Nejradši bych vybíral mezi 1,4 TSI 103/110kw a 2,0 Tdi 110kw. 

Co jsem se díval tak za ty peníze to bude asi do 2015 s nájezdem kolem 150tkm.  Auto si chci nechat dlouho, takže mě zajímá spolehlivost při vyšších nájezdech.

O2 jsem kupoval s ověřenýma cca 140tkm a teď tam mám přes 300tkm, takže počítám podobný scénář i nástupce... 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ten nájezd zvládne jak 1.4 TSI tak 2.0 TDI. Oba ty motory jsou relativně spolehlivé a vychytane. Benzín nemá dvouhmotu, takže levnější na výměnu. Bude příjemnější na ježdění. Každopádně stát budou podobně, výkon je podobný a na tohle použití jsou vhodné také oba. Bude záležet spíš na jaký kus natrefis a tvých preferencích.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím, měl jsem v minulosti 1.6TDI 85kW FL Amb, moc mi neseděl ten motor s 5ti kvaltem, po nějaké době jsem začal přemýšlet o upgradu na 2.0TDI, jinak jsem s autem jako takovým byl spokojený. Ale shodou náhod jsem měl velmi dobrou příležitost si pořídit RS 245 a abych byl upřímný, tak jsem zjistil, že to asi není úplně pro mě (auto je tvrdý, nemůžu automatu přijít na chuť, furt mě to nutí jezdit rychle a ještě k tomu jsem zase začal jezdit pravidelně o víkendu delší trasy) a tak jsem začal přemýšlet a říkám si, co teda by bylo "ideálnější".

Jezdím každý den do práce vyloženě kolem komína - krásný 4km. Pak různě přes týden mám trasy z vesnice do Prahy, co jsou 30-45 km dlouhý + víkendový trasy 100+km. Počítal jsem si roční nájezd a je to okolo 30-35 tisíc km.
Hodně se mi zamlouvá 135 kW nafta, ale ta je normálně jen s automatem a často 4x4. (Nebo existuje nějaký 135+manuál+normál podvozek?)
Byl jsem se podívat i na naftovou manuální RSku a hrozně mě překvapilo, jakej traktor ten motor je, zněl fakt hrozně + zase bych šel do auta s tvrdým podvozkem a kdybych chtěl nějaký přijatelný origo kola, tak bych je musel nechat zapsat.
 

Takže vlastně teď jsem dost rozpolcený - nemám nějak vyhraněný názor a líbí se mi jak benzín (asi nejvíc 1.4TSI 110 kW), tak i nafta (nejvíc vychází asi 2.0TDI 110kW).
Tak se ptám, co by byl nejlepší motor s ohledem na spolehlivost, každodenní krátký dojíždění do práce a pravidelný delší trasy? S Autem jezdím normálně sám, ale na víkendy mám většinou úplně plnej kufr + žena + občas i kola, což asi by nafta mohla být lepší, zase ten benzín není žádný ořezávátko.
Nebo možná třeba i Sup?

Editováno: , autor: Kllrt
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...