Přejít na obsah

Snížení podvozku


Pericko666

Doporučené příspěvky

  • o 6 měsíců později...

Sice nepotřebuju ze svýho auta dělat nějakej supersport, ale vždycky když se z dálky zadívám z boku a vidím tu strašnou díru kolem zadního kola, tak přemýšlím jak bych tomu autu pomohl. Napadá mne dát dozadu nějaké vhodně o něco kratší pružiny. V principu by to asi neměl být problém, pro FIII je orig. sportovní podvozek taky jenom o kratších pružinách na stejných tlumičích, a co se týká konfortu jízdy, tak moc zhoršit se to u Rapida už asi nedá ... Nicméně by mne zajímalo

 - jak je to se zárukou, resp. s čím může být problém když je auto ještě v záruce

 - po výměně si asi auto zaslouží udělat geometrii

 - je ještě něco podstatného co by měl člověk vědět před tím, než se do toho pustí ?

Dík za jakýkoliv názor / doporučení / varování ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem se nakonec rozhoupal a čekám na pružiny od Eibach -30/30mm. Nechtěl jsem nic brutálního, ale spíš zachovat komfort. Montovat se budou někdy příští týden doufám a to v autorizáku zároveň s výměnou oleje. Záruku pořád mám, ale už to neřeším..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Už mám pružiny na autě. No, co bych k tomu řekl. Teď Rapid vypadá jak normální běžné auto a aby bylo fakt snížené, musel by mět tak -10cm.

Jinak o maličko tvrdší jak série, ale překvapilo mě, že se auto ani nijak významně nepohupuje. Tlumiče ještě furt stíhají. Je to jenom -30/30mm. 

Dělala se i geoška, byla už rozhašená. A nechal jsem i 1,5cm podložky pod kolama.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už mám pružiny na autě. No, co bych k tomu řekl. Teď Rapid vypadá jak normální běžné auto a aby bylo fakt snížené, musel by mět tak -10cm.

Jinak o maličko tvrdší jak série, ale překvapilo mě, že se auto ani nijak významně nepohupuje. Tlumiče ještě furt stíhají. Je to jenom -30/30mm. 

Dělala se i geoška, byla už rozhašená. A nechal jsem i 1,5cm podložky pod kolama.

 

Mas aj foto ako teraz vyzera..? Tiez zvazujem znizenie...mam R Tour De France 1,2TSI 81kw. Podla toho aky mas uvedeny vykon motora, mas chiptuning?

Editováno: , autor: Luco700
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fotku sem hodím buď dnes nebo zítra.. Rapid je strašně vysoký, to snížení se úplně nabízí, i když se mně do toho dlouho nechtělo. 

Luco700 motor mám načipovaný, je to ten starší 77kw. Podrobnosti jsou někde v sekci  --motor 1,2 tsi -- chiptuning. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po nějakých 300km musím říct že auto je tvrdé jak sviňa. Možná taky že mám ještě ty tvrdší tlumiče MR13. Je to fakt děs. Auto sice vypadá líp, jinak samé negativa. Nebrat!!!!

Investice, která se vyplatí  :kol-27:

Proto tvrdím, že finance investované do "technických" změn jsou vyhozené peníze

Editováno: , autor: MBDusan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Konečně jsem se dokopal dát sem fotky po snížení. Je to teda -30mm předek i zadek, pružiny Eibach. Nakonec s originál pneu 215 40 r17 je to docela snesitelné. Nechal jsem i podložky pod kolama 15mm což už dohromady vypadá dobře.

post-84441-0-38592700-1457469324_thumb.j

post-84441-0-50204200-1457469331_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...