Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

OII FL → 2,0 TDI CR 103kW (CFHC) 4x4 → MR 2014 → cca 114tkm

príčinou je poškodený prítlačný kotúč,ktorý pri točení vybrúsil drážku do obalu prevodovky a tým spôsobil únik oleja do spojky ...auto je našťastie v záruke...

post-62595-0-70603800-1398269920_thumb.j

post-62595-0-14894300-1398269938_thumb.j

post-62595-0-08018000-1398269957_thumb.j

post-62595-0-28199100-1398269974_thumb.j

post-62595-0-33181100-1398270172_thumb.j

Editováno: , autor: libero
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám úplne to isté , tuším 2013 a 60tkm . Netieklo nič len nevypínala spojka - zákazník neudával žiadne zvuky ani nič . Po skúsenostiach a vymenenom hlavnom valci spojky žiadna zmena akurát únik brzdovky zo spojky .. Prevodovka dole a detto , roztrhnutý prítlačný , kusy železa v spojke , vyfrézovaná solídna drážka v prevodovke - ty to máš ešte slušné ... 03L141018P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je slušný nájezd na MR 2014

auto je postavené na rakúskych ŠPZ a brázdi Európou...

 

 

akurát únik brzdovky zo spojky .. Prevodovka dole a detto , roztrhnutý prítlačný , kusy železa v spojke , vyfrézovaná solídna drážka v prevodovke - ty to máš ešte slušné ... 03L141018P

takže ste vymenili len vypínacie ložisko??...no lepšie,ako meniť celý spojkový obal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Totéž mě potkalo tento týden, mám 2,0 Tdi, 103Kw, 2010 6q, 165000km a začala mi klouzat spojka a téct olej .

po rozebrání už bylo jasno.... I ten obal spojky musím měnit.

Sada spojky 12000kč, celá ojetá převodovka 7 tiskč, práce ještě nevím a moře lítání, shánění a nervů....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Hit sezóny,hlučný 6q ..

Ahoj, aj me začala hučať prevodovka (2,0TDI CR 103 KW, r.v. 2011, aktuálne 130 tis. KM). Reklamoval som to v škodovke pred rokom. Auto tam bolo mesiac a pol a na nič neprišli, vraj vymenili ložisko v prevodovke a niečo tam ešte nastavovali,  ale po roku sa problem opäť objavil a hučí to ešte viac a aj pri iných rýchlostiach ni elen pri 5. stupni a rýchlosti okolo 70 km/h. Vieš mi poradiť čo to sposobuje? Ďakujem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Hlásím se do klubu, stejný příběh jako ostatní, naštěstí se to stalo po dovolené :)  auto má najeto 90tis, nejradši bych to Škodovce hodil na hlavu, je to konstrukční vada a měli by to opravit mimo záruku, dal jsem tam přítlačák z koncernu kterej nemá ten vyztužovací kroužek, který to vlastně celé způsobil....celkově mě to velmi štve další auto už nebude ŠKODA, jo kdyby někdo chtěl mám jednu komplet převodovku, bude to použitelný do Octavie i Superba, cena velmi mírná :)

Editováno: , autor: Kocour33
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 4 měsíce později...
V 23. 4. 2014 na 18:24, libero napsal:

OII FL → 2,0 TDI CR 103kW (CFHC) 4x4 → MR 2014 → cca 114tkm

príčinou je poškodený prítlačný kotúč,ktorý pri točení vybrúsil drážku do obalu prevodovky a tým spôsobil únik oleja do spojky ...auto je našťastie v záruke...

post-62595-0-70603800-1398269920_thumb.j

post-62595-0-14894300-1398269938_thumb.j

post-62595-0-08018000-1398269957_thumb.j

post-62595-0-28199100-1398269974_thumb.j

post-62595-0-33181100-1398270172_thumb.j

Tak mám to samé..akorát tedy ta převodovka není tak zbroušená. Prý na to hodí nějaký lepidlo. Myslíte že je to OK? Samozřejmě nechám vyměnit celou spojkovou sady když už je to rozdělaný..:(

 

Na kterém přesně místě ten olej uniká? Z fotek to není jasné.

Editováno: , autor: jackmccool
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 týdny později...

Gratuluji (myšleno ironicky). Měl jsem stejný problém, akorát spojka mi ustřelila k zemi a nešla vrátit. Takže nová spojková sada, nový dvouhmotový setrvačník. Převodovka též vybroušená, měl jsem to v origo servisu a nějakým způsobem ji "zalepili". Auto jezdí bez problému dál.

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna nedovolená citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě teď, pixel101 napsal:

Na tomto aute jiz po druhe. Nejprve v 70tis a ted 200tis. Poprve v zaruce menen i obal prevodovky. Tak premyslim jakou dat spojku Luk? nebo opet Sachs?

 

Ja dal origo skodovackou (nevim co to bylo, Sachs asi). Tvrdili, ze to byla vyrobni vada a ze tato nova to uz neudela. A dle fotek opravdu vypadala trochu jinak, nez ta rozbita. Jinak bud rad, ze to dopadlo takto, pry kdyby se to probrousilo skrz tak to uz zalepit nejde..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak zřejmě mám stejný problém - takové slabší šustivo/pískavé "škobrtání", které po vyšlápnutí spojky zmizí. Je slyšet venku, do vozu to nepronikne. Jednou se ale stalo, že to pár minut po nastatrtování docela nahlas cvakalo (po vyšlápnutí opět ticho. A otázka zní:

1) může to být i něco jiného? Dělá mi to minimálně měsíc a stále jezdím, takže prodřeno nemám

2) stačí vyměnit přítlačák + lamelu. Nebo musím i setrvačník? (najeto mám 130 tis.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Takže dobojováno, auto opraveno.

Bohužel momentálně nemám kde se drbat s demontáží převodovky, musel jsem tedy navštívit servis (asi po páté v životě - ještě teď se z toho klepu :-). Nejdříve jsem zkoušel neznačkové, jenže tam, kde jsem byl, o této závadě nikdy neslyšeli a nebyli to schopni pochopit ani z vyprávění. Nicméně spojku, že vyměnit umí: v jednom chtěli cca 19 000 (práce+přítlačák+lamela, bez setrvačníku a bez ložiska), ve druhém 28 000 se setrvačníkem (prý se spojka musí vždy měnit se setrvačníkem :-)

 

Takže značkový servis. A tady samozřejmě už věděli. Technik auto poslechl a přikázal okamžitě odstavit, nejezdit. Můj argument, že jsem s tímto "švidráním" najezdil několik tisíc kilometrů, nebral v potaz. Auto jsem jim tam nechal. Jaké však bylo moje překvapení, když mi po týdnu zavolal jiný technik, že se s autem projel a že žádnou závadu nezjistil. Prý kdyby byl prasklý přítlačák, tak by to dělalo výrazný hluk a u mě si ničeho nevšiml.

 

Auto jsme si vyzvedl, chvíli se radoval, jenže pak nezbylo než konstatovat, že se to zhoršuje. Po ránu to zvukově připomínalo klacek vtažený do drátů kola. Po chvíli se to ale vrátilo zase k tomu tichému pravidelnému švidrání. Závadu jsem telefonicky konzultoval s panem Sixtou (vřele doporučuji, je velmi ochotný) a jeho verdikt byl jasný: Mám těžce rizikový ročník, takže okamžitě rozebrat. 

 

Nová návštěva servisu a na podruhé to už rozebrali a vyměnili spojku. Jenže bohužel už se mi nepodařilo zjistit, co přesně s tím bylo... Starou spojku vyhodili a přejímací technik závadu už jen odvozoval z použitého materiálu.... V každém případě po výměně lamely, přítlačáku a ložiska (možná to bylo jen to ložisko) to už nedělá a dokonce zmizelo jemné vibrování pedálu při částečném vyšlápnutí spojky (tohle dělalo odjakživa a všude mi tvrdili, že to dělá všem). Jen je teď pedál tužší, než býval.

 

Cena práce +materiál-20% sleva z té jejich knížky = necelých 13 000 Kč. Kdybych si to dělal sám, tak bych materiál pořídil za cca 7500,- z tohoto pohledu moc nechápu ty výše uvedené neznačkové servisy (asi špatně nastavený ceník Auto Kelly :-).

Editováno: , autor: Wittmann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Ahoj, ano, aspoň přene tak se to projevovalo u mě. (Škoda Octavia Combi 2 FL 2.0 TDI CR,ve 140 tis. km) Pokud můžum doporučit, nejezdi s tím, může ti vybrousit díru do obalu převodovky... Přítlačák + lamelu mi vyměnili v autorizáku na kulanci, zaplatil jsem si jenom ložisko spojky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Taky to mám za sebou. Naštěstí u mě si toho všiml technik při běžné roční servisce. Původně jsem počítal, že se udělá olej, filtry, klimoška. Prostě tak jako vždy. 

Nakonec telefon ze servisu, že si technik při najíždění na zvedák všiml divných zvuků od převodovky a že to pravděpodobně může být spojka. V podstatě mi popsal to co jsem pak viděl na vlastní oči, až to rozdělali v servisu. Viz foto.

 

Membránová pružina ruplá přesně jako tady na fotkách. Naštěstí převodovka jen lehoučce škrábnutá, takže podchyceno včas. Vyměněna spojka komplet (bez dvouhmoty).

Nová spojka je zase Sachs...podle fotek je to to stejné, takže nezbývá než doufat, že pohádky o vylepšené konstrukci jsou pravdivé. Šel bych dneska do spojky Luk, která je řešená jinak.

Bohužel tehdy jsem volil originální díl, protože jsem to potřeboval brzo a nebyl moc čas laborovat.

 

Mimochodem krk mi zachránila "moje" stará dobrá 1.6 55kW, která po dobu stání "das skandálu" na dílně a výměně toho " das koncern kurvítka" opět bez zaváhání plnila funkci náhradního vozidla i s dálničním provozem ;-)

IMG_20180504_154556.jpg

IMG_20180504_154616.jpg

IMG_20180504_154542.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...