Přejít na obsah

IMOBILIZER


Vašuz

Doporučené příspěvky

Zdar, čtecí zařízení vyměnit nelze je dle DP součást spínačky. Začal bych tak: zkontrolovat čip v klíčku (jestli tam třeba nějak nelítá-méně pravděpodobné), dále konektor k imobilizéru. Na obrázku vyznačeno zeleně

Poslední možnost je nové spárování, potřebuješ k tomu PIN ŘJ imobiliseru, je to to číslo, které máš u servisního klíče (taková plastová vysačka).

Vypnout všechny spotřebiče

VAG: přístrojová deska (adresa 17)

LOGIN - zadat pin (pokud je číslo 3místné, dát před něj nuly)

číslo kanálu 21, aktuální hodnota třeba 2 znamená, že jsou uloženy 2 různé klíče,jako novou hodnotu zadat třeba č.3,TESTOVAT,ULOŽIT - kontrolka imobiliseru by měla zhasnout během 3sekund

UKONČIT KOMUNIKACI, klíč je spárován

Pokud bys chtěl spátovat další klíče, tak max po 20s zasunout další klíč, otočit do polohy zapalování a vyjmout

pozn.: po spárování je imobilizér 50minut mimo provoz, v případě vytažení klíče 10minut. v průběhu spárování se může ukázat hláška "neoprávněný klíč"-nic se neděje, nebrat v úvahu. Po ukončení zkontrolovat paměť závad a případně chyby vymazat.

(VÝŇATEK Z VIS 3.0)

Scan.PDF

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dikyza rady=) klice mam dva vystrelovaky a delaji to oba, tkze si myslim ze klicem to nebude=)dal mam jeste servisni a plastovej, ale obavam se ze ten kod na to sparovani jsem nedoatal=( popripade to sparovani sverim urcite nekomu zkusenejsimu. Jeste zkusim sundat ty plasty okollo spinacky a mrknu na ten konektor, popripade to tam aspon nejak vyfoukam a uvidi se=)kazdopadne dekuji za rady=)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Možné to není, ztratilo by to smysl imobilizéru.

Je divné, že se to rozkódovalo, to se samo jen tak od sebe nestane i při vybitém akumulátoru.

V tomto případě je lepší spravit na místě, i ve velkém servisu mají VAG nebo VAS mobilní, takže ne auto do servisu, ale servis za autem :kol-28:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možné to není, ztratilo by to smysl imobilizéru.

Je divné, že se to rozkódovalo, to se samo jen tak od sebe nestane i při vybitém akumulátoru.

V tomto případě je lepší spravit na místě, i ve velkém servisu mají VAG nebo VAS mobilní, takže ne auto do servisu, ale servis za autem :kol-28:

Možné to je,immo jde vypnout spec kabelem přes OBD!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možné to je,immo jde vypnout spec kabelem přes OBD!

on sa pytal : "ci je mozne odpojit imobilizer a prevezt tak auto do servisu..." myslel tým že by si ho vypol sám a tak priviezol auto do servisu. sup mu nepisal ze sa to nedá spraviť, dal mu len riešenie. btw načo cituješ príspevok, keď píšeš rovno pod ním?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Dobrý den

Potřebuju poradit nedávno jsem koupil od kamaráda superba 1 2.5 tdi 114kw. Ztratil jsem klíč bohužel poslední ? vyměnil jsem spinacku zámek a v klici čip immo48 dneska ksem vyčetl pin kod když dám nove programovat klíč tak to rika špatný pin. Dělám to pres VAG TACHO 3.01 neporadil by mi někdo? Dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...