Přejít na obsah

Spodní kryt motoru pro 1,2/TSI a 1,4/TSI


statik_08

Doporučené příspěvky

Zdravím ve spolek,

zjistil jsem, že do motoru (1.4 TSI, bez ochrany podvozku) mi na chatě chodí na návštěvu nezvaní kamarádi viz foto.

 

Našel jsem v katalogu příslušenství spodní kryt motoru pro motorizace 1.2 TSI a 1.4 TSI. Myslíte, že to může těm potvorám výrazně snížit přístup do motorové části vozidla? Já sám jsem to na vlastní oči neviděl osazené, tak to nedokážu posoudit. Má tedy někdo zkušenosti se spodním krytem motoru (kladné i záporné v obecné rovině).

 

Pokud má někdo přístup do ETKY, co vše je třeba koupit a na kolik vlastně přijde materiál? Já osobně mám moroJe mi jasné, že tyto informace by mi mohl poskytnout autorizovaný servis, ale měl bych rád informační převahu.

 

Předem děkuji za rady.

post-28193-0-55438500-1398852658_thumb.j

post-28193-0-81035500-1398852689_thumb.j

kryt.bmp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevěřím že by to pomohlo, kolem poloos, resp náprav, stejně ták výfuku a podobně,vždy místo zůstane a lákadlo teplého pelíšku tyto potvůrky neodradí, přečti si někde jak malou dírkou jsou schopny se prosouknout... jedině do motoru dát plašič... např. zde

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nejdříve to preventivně vystříkám, pak až bych šel na ten plašič. Od toho krytu jsem si také sliboval menší špinění motoru a možná i lehce nižší spotřebu z důvodu lepší aerodynamiky podvozkové části. Pak jsem si také říkal, že při výměně oleje to bude muset jít dolů. To jsou ale zatím jen mé prvotní myšlenky, nechám se rád poučit praktickými zkušenostmi od kolegů (a to nejen uživatelů vozu Octavia).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nejdříve to preventivně vystříkám, pak až bych šel na ten plašič. Od toho krytu jsem si také sliboval menší špinění motoru a možná i lehce nižší spotřebu z důvodu lepší aerodynamiky podvozkové části. Pak jsem si také říkal, že při výměně oleje to bude muset jít dolů. To jsou ale zatím jen mé prvotní myšlenky, nechám se rád poučit praktickými zkušenostmi od kolegů (a to nejen uživatelů vozu Octavia).

Jedno "kuní" vlákno je zde. Tak se tam podívej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj kuní vlákno je počtení jedna báseň, nemohl jsem ho najít... ale už kdysi jsem ho četl a tuším jsem někde i psal, ve Felicii jsem měl za baterkou 1/4 chleba, nechápu, jak jej tam dostali a pak za nádobkou ostřikovače kus dortu, potvory na Feldě kromě tepelně zvukové izolace na motorové stěně nepapaly...

 

za baterku jsem pak dal toto, sice to bylo na monočlánky, ale už byl potom klid 

 

 

dnes už ten výrobce dělá toto na napojení na síť vozidla

 

těch možností je opravdu mnoho, mám podobné plašiče s napojením na 230 V i doma na půdě a v podhledu stropu (na myši)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S podobným zámerom som montoval veľký kryt na moju Octaviu a nepomohlo , je tam stále kopec miesta okolo poloosí kade prejde hocičo dnu ... 

Můžeš třeba udělat nějakou fotku, jak to vlastně vypadá namontované? Jaké s tím máš další zkušenosti (hluk, snížení špinění atd.)?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No v katalogu příslušenství udávají u toho spodního krytu motoru kód 5E0 071 608. Tak nevím, zda se dá najít i podle tohoto kódu. Dále by mě zajímalo, zda už je na autě nějaká příprava a stačí si jen koupit kryt a nějaké šrouby?

Odpoledne se podívám do Etky, jestli to tam bude. Mělo by to být normální číslo dílu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Dotaz, když to budeš mít celý zakrytovaný, zbude tam dostatek mezer pro únik teplého vzduchu procházejícího zkrze chladiče? V zimě dobrý ale v létě při 30 stupních se to stihne uchladit?  (aby se nenadzvedávala kapota :kol-28: )

Editováno: , autor: jooe1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak.Daval som to na kazdy benzinak,ktory to z fabriky nemal a uplne bezproblemovo aj v 40tkach.

Dokonca mam osobnu skusenost,ze mi montaz v sevise vyslovene neodporucali,ze sa bude ten benzinak v lete prehrievat a nakoniec ku koncu modelovej rady uvedeneho modelu ho tam presne na rovnaky benzinak davala priamo fabrika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 Když za chladičem snížíš průtok – odtok vzduchu, dojde ke stížení účinnosti chladiče – v našem případě chladičů. To je přeci logické. Pak se musí více otevírat termostat, a častěji točit vrtule. Otázkou je jak moc je průtok vzduchu za chladičem snížen. Jestliže má výrobce navržen celý systém s jistou rezervou pak pracuje někde ve dvou třetinách místo v polovině svých možností a při běžném provozu nikdo nic nepozná  což je myslím v 98%. Jak se ale soustava bude chovat při souběhu více událostí (jízda do kopce, plně naložený, puštěná klima a na kouli plnej vozejk). Z toho jsem vycházel při mém dotazu.

Zůstane-li po zakrytování prostoru pod motorem dostatek děr na odvod vzduchu pak naše debata postrádá smysl.

Vznětové motory mají v dnešní době takovou účinnost že se ohřívají pomaleji než benzínové. Tedy opak je pravdou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...