Přejít na obsah

Vzduchový filtr 1.2 TSI


Doporučené příspěvky

tak a teraz si to od atnarfus a jipol57 vyžerieme :D

Nevyžerete. Mě je celkem fuk jak často co kdo mění. Já mám ale za ta léta zkušenost, že má bývalá auta končí ve šrotu v pokročilém stáří a stále v poměrně solidním stavu. Teď zrovna ségra nechává sešrotovat mého bývalého Favorita, pořád spolehlivě jezdí, ale kupuje nové auto a Favorita už díky eko poplatku nikdo nechce. Zdá se tedy, že servis provádím přiměřeně, když Favo jezdí i po 24 letech.

 

PS: Zetor má filtr plechový-odstředivý, mění se v něm olej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem si naivně myslel že to víte. Tehdy všechno dělali tak, aby se to dalo servisovat na poli. Olejový filtr také nemá výměnnou vložku. Tlak oleje tam roztáčí odstředivku a jednou za čas se to rozebere, vykydá se bordel a opět se to složí. I tak ten motor vrčí několik desetiletí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím,že 30000 je na vzducháč u turbomotoru akorát,stejně jako svíčky,než odrovnají zapalovací modul.Fabrikama nastavené servisní intervaly jsou pro dlouhodobý bezproblémový provoz nesmyslné.

A radím nepoužívat u přeplňovavých motorů sportovní filtry.Po tom,co jsem viděl nekolik "opískovaných" vrtulek na turbech bych to svému autu a hlavně sobě neudělal.Sportovní filtr potřebuje stoprocentní péči a tu mu dá málokdo.U motorky jsem ho čistil max. po 10000 a nakonec tam je zpátky papírák.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já mám KN vložku už 43 tis. km a ještě jsem jí nepral :) Jednou za čas když není co dělat, tak to rozeberu, vyfoukám a jede se dál... A ty "opískované" vrtulky bych teda chtěl vidět :D To turbo je malinký a tlačí strašně málo, oproti tomu jak je ten vzducháč velikej. Samozřejmě něco jinýho je to u nafty, ta vysaje vzduchu a bordelu, až to neni hezký  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak múžeš foukat KN filtr?V návodu k němu je výslovně zakázáno čistit stlačeným vzduchem.Musí se prát a napouštět spec. olejem.Tvůj přístup o něčem nedobrém svědčí.Jestli máš tsi,tak sundej hadici a podívej se na vrtulku.Turba ve všech autech maji plus mínus stejné otáčky,tlak reguluje buď obtokový ventil nebo naklapěcí lopatky a samozřejmě elektronika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A myslíš,že pusou z toho něco vyfoukáš?Možná tak mouchy.A k těm příspěvkum.20 let opravuju auta,za tu dobu jsem už viděl ledacos.Čim se živíš ty?Podle péče o tak zásadní věc jako je vstup vzduchu do motoru bych to viděl na kuchaře a to je asi urážím.To si tam navlíkni punčochu a výsledek bude stejnej.

A co mě je vlastně do toho,je to tvoje auto.

Editováno: , autor: standavfr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...
  • o 3 měsíce později...

Je fakt, že 30 tis. je tak akorát ale je provoz a provoz...jezdit služebákem po prašných stavbách, po polňačkách, na Ostravsku atd bude určo pro filrt mnohem víc náročnější než jinde...pak klidně i 15tis...a i značka filtrů...čínský, polský, sportovní?...ehm, ehm...nevím, nevím, já už xxlet jen MANN a to uvšech filtrů...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Vložku vzduch. filtra som menil nedávno po 59500 km, tá vrchná časť bola podobná ako u príspevku č. 26, a čo sa značky týka... tiež preferujem Mann, lebo by to mali byť nemci... Pôvodný od výroby tam bol UFI made in India a ja som tam dal "nemecký" Mann - made in China... to isté mám aj na benzinovom - palivovom filtri - made in China. Ten Mann už asi tiež robia tam kde je lacnejšie... či dohliadajú na kvalitu filtračného papiera sa asi nedozvieme...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...