Přejít na obsah

chipování 1,6TDI 77kW


signoflife

Doporučené příspěvky

Tak včera nachipováno u firmy Xtuning přímo v Jihlavě na brzdě a pocit ze zaměstnanců, provedení úpravy a výsledku naprosto super. Auto táhne úplně jinak, kolikrát ani není potřeba z 5tky podřazovat a hezky to zrychluje i na ní. Snad si užiji spoustu bezstarostných kilometrů, zatím nemám jediný důvod v to nevěřit a tuto firmu mohu jedině doporučit!

 

post-89032-0-04358700-1436988909_thumb.j

Editováno: , autor: Allister
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasně, že to jsou rozdílné motory, ale nečekal jsem až takový propad. Vždyť s tou 1.6 Tdi se v obci dá jezdit maxmálně na trojku, jinak se ten motor dusí a akcelerace žádná. Několik let jsem měl dvojkouvou oktávku 1.6mpi, tam stačilo dát v obci pětku a auto jelo zcela bez problému.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za info. Celý život jezdím atmosferické benzíny, takže si teď zvykám na diesely.

Každopádně to je služebák a jezdím hodně po dálnicích. Proto by mě zajímalo, jestli to má po chipu i lepší zrychlení třeba ze 140 na 160-170kmh. Jezdím hodně po Polsku a pod 150kmh tam nikdo moc nejezdí.

S tím, že se to musí více točit je blbá zpráva, protože už i tak je ten motor hodně hlučný.

 

A chceš mi teda říct, že když v obci jedu do 60kmh tachometrových, tak se nemám bát tam hodit pětku nebo jsem to špatně pochopil? Přece jenom ten motor už je pak hodně podtočený a duní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rádce řazení byl chytrý tah od ŠA, protože kdo se jím bude řídit bude sice jezdit s malou spotřebou, ale několikánosobně víc zaplatí za opravy a ŠA si bude mnout ruce. 

 

.......... Proto by mě zajímalo, jestli to má po chipu i lepší zrychlení třeba ze 140 na 160-170kmh.......

 

...........S tím, že se to musí více točit je blbá zpráva, protože už i tak je ten motor hodně hlučný.......

 

 

 

Při chipování ( pokud je profesionálně udělané ) dojde k nárůstu výkonu i točivého momentu. To znamená že zvýšený kroutící moment ti zvýší akceleraci jak z místa tak v průběhu ( 60-100 km/h ). Vozidlo má tudíž více síly a do kopce kdy si dříve jezdil na 5 rychlostní stupeň teď můžeš jet na 6-tý ( vše je závislé na výkonu a kroutícím momentu vozu ). Ty z přechodu z atmosférického motoru se musíš naučit využívat potenciál turba, protože není oproti atmosféře v plném spektru otáček. To je celé. A jak jsem psal víš tak nejezdit na otáčkách pod 1500, protože pak se silně opotřebovávají ložiska na klice, zanáší EGR, vzniká tlak na dvouhmotu a mohl bych pokračovat dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to myšleno jako ukázkový model nikoliv konkrétní. Jsem si velice dobře vědom v jakém vláknu jsem proto nepotřebuji, aby jsi mě na to upozorňoval! :worthy

 

Rádce řazení není výmysl ŠA to máš pravdu, nicméně ŠA upravuje software pro daný model a motorizaci. Nebo my chceš říci, že ukazuje pořád stejně ať přejdu z 1,6TDI třeba do 2,0 TSI z VW do Audi?

 

A co se tvé poslední připomínky týká, tak máš pravdu před korekcí jsem měl v úvodu 45 příspěvku napsanou větu kde to bylo napsáno. Bohužel jsem to vymazal a v dalším psaní to už neopravil. Je to něco podobného jako jsi ty poslední příspěvek opravoval. 

 

Možná by to chtělo ubrat na aroganci a zkusit trochu pochopení, každý se může upsat.  :kol-47:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci tak se nehádejte. Každý má svou pravdu, ale s ukazatelem rychlostního stupně je to tak, že je na nic. Jenže jsou lidi co opravdu nepoznají co mají řadit a pro ty je to dobrý. Mám kolegini , který by auto nafackovalo kdyby mohlo, hrůza jedu s ní a pořád ji musi říkat dej tam dvojku apod. Tak jsem ji vysvětlil, že má ukazatel zařazený rychlosti a světe div se ono to funguje. Chip jen doporučuji u 1,6 ky co bracha chipnul G7 tak se s tim dá krásně jezdit a spotřeba roste podle mě tim, že s autem je větší zábava a víc na nej šlapeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to tak nějak OT, ale jen jsem chtěl říct, že po přechodu z manuálů na automaty (Scout 6°DSG, G7 7°DSG) bez jakýchkoli úprav a čipů mám pocit, že oba ty motory jezdí podtočené furt a ač je automat "komfort jak sviňa" :-) a já nejsem žádný "ladičspecialistaBroukpytlíkFerdaMravenec" ani 25, tak mi to rve uši a i trochu v G7 srdce, páč u ropy nepoznám "hlukově zvukově " nic, alebrž nemám zkušenosti. Ale jak u benzínu tak u nafty mi přijde obvyklý rozsah otáček 1000-2000, přičemž i z tohoto rozsahu je nejčastější u obou 1000-1500 a to je fakt síla. A "radílka" jsem měl i v O II a furt chtěl "šestku"....nepatří to sem, ale už to nechám, když tak to vyhoď Pawouku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim ze se bude spravat uplne normalne, Myslim ze jednotka krom dalsich veci vyhodnocuje otacky a zatizeni motoru, taze mam tuseni ze si to pak auto prechrousta. Problem by mohl byt ze tyto DSG jsou staveny na 250Nm.  ale urcite je to cislo pod dimenzovany, Takze nejaky vyssi kroutak to urcite snese.

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...