chleidy Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 ...tak je tu jaro a čas pohnout se dál, dětí už nechcou jezdit na pronajatý chalupy a dostali nápad vozit si chalupu sebou, otázka tedy zní: dodělávali jste někdo tažný ? a druhá otázka: táhl někdo za Olll karavan ?...dík za reakce... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 Otázka je co myslíš karavanem.... vzhledem k údajům v TP jde spíš o karavánek - bohužel Já jsem dodélával tažné, ale auto mělo přípravu z výroby.... mám ho na nosič kol... Karavan utáhne až OIII Scout a to díky přenosu síly na všechna kola a pořádnému motoru... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chleidy Posted March 22, 2014 Author Share Posted March 22, 2014 ...tak jasně, že nepůjdu přes čtyři metry...tak tedy karaváneček pro upřesnění... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 No ono to není jen o velikosti, ale o hmotnosti, tedy vybaveni karavanu a i když je v Anglii O III vyhlášena jako nejlepší auto pro karavaning, u nás v centrální Evropě je to trochu jiné a jet pak po dálnici přes Rakousko 65 km/h není nic příjemného a hlavně ekonomického.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
memory2 Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 (edited) chleidy > Mám úplně stejný dotaz Chci taky dodělat tažný na OIII a přípravu taky nemám. Asi to bude pěkná pálka s tím je potřeba počítat. Normálně to stojí 5000,- (příprava v konfigurátoru) Problém je ,že se bude muset určitě nakódovat řídící jednotka. No takže to máme 5000,- + 12 000 ,- tažný , To jsou ceny v konfigurátoru takže počítám 8000,- ta příprava s prací za dodělání + 12 000 ,- materiál tažný + 2000 ,- další práce. Celkem tedy cca 22 000 ,- Jestli má někdo nějaký nápad jak to udělat za půlku budu vděčný. Jinak přívěs do 750kg OIII bez problému utáhne. Dokonce i kolem tuny by neměl být problém. Dřív se tahaly karavany se 120L a taky se to dalo ! tady jedna super stránka zadáte auto a karavan a vyhodí vám to jak jste na tom: http://www.whattowcar.com/ Edited April 9, 2014 by memory2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Weithfisto Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Znamý si to nechával dodělávat v polsku za cca 8000,- . Tahá za tím všechnomožný a zatím drží. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted April 9, 2014 Share Posted April 9, 2014 Polsko? Hmmmm... zajímavá alternativa... nejspíš dle Baťova, levné koupené dvakrát koupené... Nicméně papídové může moje OIII tahat brržděný přívěs do 1 500 kg ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pelras Posted April 10, 2014 Share Posted April 10, 2014 chleidy > Mám úplně stejný dotaz Chci taky dodělat tažný na OIII a přípravu taky nemám. Asi to bude pěkná pálka s tím je potřeba počítat. Normálně to stojí 5000,- (příprava v konfigurátoru) Problém je ,že se bude muset určitě nakódovat řídící jednotka. No takže to máme 5000,- + 12 000 ,- tažný , To jsou ceny v konfigurátoru takže počítám 8000,- ta příprava s prací za dodělání + 12 000 ,- materiál tažný + 2000 ,- další práce. Celkem tedy cca 22 000 ,- Jestli má někdo nějaký nápad jak to udělat za půlku budu vděčný. Jinak přívěs do 750kg OIII bez problému utáhne. Dokonce i kolem tuny by neměl být problém. Dřív se tahaly karavany se 120L a taky se to dalo ! tady jedna super stránka zadáte auto a karavan a vyhodí vám to jak jste na tom: http://www.whattowcar.com/ Daval som si dodatocne dorabat. Urcite je to lacnejsie, ako "origo". Hlavne je mat elektricke napojenie kompatibilne s O3 tzn, s kompenzatorom, aby jednotka nehlasila "vypalene ziarovky". Cele ma to vyslo na cca. 320€ (8770Czk) - bajonetove tazne + elektrika + montaz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanek81 Posted April 11, 2014 Share Posted April 11, 2014 320€ je dobra cena Všechno polské není shit, tady ti tam dají beztak to stejné, jen za české ceny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
signoflife Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 to memory2: mám konkrétní nabídku na dodělání tažného bez přípravy z autorizáku z Benešova - tažné 4500,-, elektrika 4200,-, práce 4500,- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted May 7, 2014 Share Posted May 7, 2014 myslím že dobrá cena... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bicista Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 Na O2 bez pripravy mne vyslo tazne ktere nema vyndavaci ten pahyl s kouli za 6500,- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted May 8, 2014 Share Posted May 8, 2014 O III není O II Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhausek Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 (edited) dělal jsem na G7 a pouze el. origo vyšla na cca 5500 je to ta samá elektrika Edited May 9, 2014 by Milhausek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted May 9, 2014 Share Posted May 9, 2014 já jsem nechal na O III dělat tažné (a to mělo auto přípravu) a vyšlo to po slevě co u prodejce mám na 11 565,70 Kč vč. DPH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tažak Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 V Mostě se dá pořídit tažné O III od 7000,- komplet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted May 11, 2014 Share Posted May 11, 2014 Ale nejspíš né orig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted May 12, 2014 Share Posted May 12, 2014 (edited) řídící jednotky pro tažné se zásuvkou bez montáže! - pro auta s přípravou zde a auta bez přípravy zde - obě 4 006,- Kč a tažné orig. škoda zde 5 714,- Kč (nelze pro variantu GreenLine, lze i pro verzi 4x4 (kromě SCOUT) Edited May 12, 2014 by Hravec Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suri. Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Ak môžem poradiť , aj keď sám proti sebe , tak nič iné by som tam ako originál nedal . Celkové spracovanie ťažného , jeho umiestnenie , kvalita gule a celkove hovoria za origo . Keby už veľmi sockárim tak tam dám neorigo železo ale elektriku vzhľadom na to s čím všetkým to komunikuje by som dal originál . Kto videl tie zázračné neorigo canbusové skrinky napojené na rýchlospojky a kto to montuje vie svoje ... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 souhlas... a mimo to orig tažné umí toto, pochybuji, že ty neorig. na tom budou stejně... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
plajik157 Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 Je originál tažné z výroby jen "kus oceli a natažené vodiče"? Já si vzpomínám že na F1 byl k originálu z výroby dodáván větrák chladiče většího průměru. Mám originál a dokonce mi hlásí vadnou žárovku na vozíku. Pokud to dodělá prodejce sám za stejnou cenu tak na tom vydělá asi jen on. Byla to celkem groteska když při predávání nového O III prodejce nasazoval cca čtvrt hodiny tažné a nějak to nešlo, Pomohlo až WD40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 popravdě také jsem s tím novým tažným zápasil, je to ale o cviku, proti O II zcela něco jiného.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
suri. Posted May 13, 2014 Share Posted May 13, 2014 je to trošku iný systém a kým sa to nevybehá ide to trošku horšie ... stabilizáciu určite nevie žiadna elektrika , len tie úplne najlepšie vedia odpojiť senzory a kontrolu žiaroviek , tam máš cenu okolo 70-100eur za sadu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hravec Posted June 16, 2014 Share Posted June 16, 2014 a pak že v Tchibo mají jen kafe http://www.tchibo.cz/nosic-na-jizdni-kola-k-upevneni-na-tazne-zarizeni-p400052757.html?wbdcd=EV50wdmP5k Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
signoflife Posted July 6, 2014 Share Posted July 6, 2014 Zaplatil jsem ve čtvrtek u Verolda v Benešově za tažné bez přípravy 4544 práce, 4485 tažné a 3144 elektrika, originál a vyjímatelné, pevné prý na OIII zatím není v nabídce. I když komunikace s nimi je taková záhadná. Když s vámi mluví přijímací technik, člověk nabyde pocit, jestli už nějaké auto opravovali..... Ale na autě není nic poznat, že ho museli od kufru až k volantu půlku rozebrat. Prý se elektrika vkládá podél prahu zevnitř. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.