Jump to content

Tažné zařízení


chleidy
 Share

Recommended Posts

...tak je tu jaro a čas pohnout se dál, dětí už nechcou jezdit na pronajatý chalupy a dostali nápad vozit si chalupu sebou, otázka tedy zní: dodělávali jste někdo tažný ? a druhá otázka: táhl někdo za Olll karavan ?...dík za reakce...

Link to comment
Share on other sites

Otázka je co myslíš karavanem.... vzhledem k údajům v TP jde spíš o karavánek - bohužel

Já jsem dodélával tažné, ale auto mělo přípravu z výroby.... mám ho na nosič kol...

Karavan utáhne až OIII Scout a to díky přenosu síly na všechna kola a pořádnému motoru...

Link to comment
Share on other sites

No ono to není jen o velikosti, ale o hmotnosti, tedy vybaveni karavanu a i když je v Anglii O III vyhlášena jako nejlepší auto pro karavaning, u nás v centrální Evropě je to trochu jiné a jet pak po dálnici přes Rakousko 65 km/h není nic příjemného a hlavně ekonomického....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

chleidy > 

Mám úplně stejný dotaz

Chci taky dodělat tažný na OIII a přípravu taky nemám. Asi to bude pěkná pálka s tím je potřeba počítat. Normálně to stojí 5000,- (příprava v konfigurátoru) Problém je ,že se bude muset určitě nakódovat řídící jednotka. No takže to máme 5000,- + 12 000 ,- tažný , To jsou ceny v konfigurátoru takže počítám 8000,- ta příprava s prací za dodělání + 12 000 ,- materiál tažný + 2000 ,- další práce. Celkem tedy  cca 22 000 ,- Jestli má někdo nějaký nápad jak to udělat za půlku budu vděčný. Jinak přívěs do 750kg OIII bez problému utáhne. Dokonce i kolem tuny by neměl být problém. Dřív se tahaly karavany se 120L a taky se to dalo ! tady jedna super stránka zadáte auto a karavan a vyhodí vám to jak jste na tom:

http://www.whattowcar.com/

Edited by memory2
Link to comment
Share on other sites

chleidy > 

Mám úplně stejný dotaz

Chci taky dodělat tažný na OIII a přípravu taky nemám. Asi to bude pěkná pálka s tím je potřeba počítat. Normálně to stojí 5000,- (příprava v konfigurátoru) Problém je ,že se bude muset určitě nakódovat řídící jednotka. No takže to máme 5000,- + 12 000 ,- tažný , To jsou ceny v konfigurátoru takže počítám 8000,- ta příprava s prací za dodělání + 12 000 ,- materiál tažný + 2000 ,- další práce. Celkem tedy  cca 22 000 ,- Jestli má někdo nějaký nápad jak to udělat za půlku budu vděčný. Jinak přívěs do 750kg OIII bez problému utáhne. Dokonce i kolem tuny by neměl být problém. Dřív se tahaly karavany se 120L a taky se to dalo ! tady jedna super stránka zadáte auto a karavan a vyhodí vám to jak jste na tom:

http://www.whattowcar.com/

Daval som si dodatocne dorabat. Urcite je to lacnejsie, ako "origo". Hlavne je mat elektricke napojenie kompatibilne s O3 tzn, s kompenzatorom, aby jednotka nehlasila "vypalene ziarovky". Cele ma to vyslo na cca. 320€ (8770Czk) - bajonetove tazne + elektrika + montaz.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

řídící jednotky pro tažné se zásuvkou bez montáže! - pro auta s přípravou zde a auta bez přípravy zde - obě 4 006,- Kč a tažné orig. škoda zde 5 714,- Kč (nelze pro variantu GreenLine, lze i pro verzi 4x4 (kromě SCOUT)

Edited by Hravec
Link to comment
Share on other sites

Ak môžem poradiť , aj keď sám proti sebe , tak nič iné by som tam ako originál nedal . Celkové spracovanie ťažného , jeho umiestnenie , kvalita gule a celkove hovoria za origo . Keby už veľmi sockárim tak tam dám neorigo železo ale elektriku vzhľadom na to s čím všetkým to komunikuje by som dal originál . Kto videl tie zázračné neorigo canbusové skrinky napojené na rýchlospojky a kto to montuje vie svoje ... 

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Je originál tažné z výroby jen "kus oceli a natažené vodiče"?

Já si vzpomínám že na F1 byl k originálu z výroby dodáván větrák chladiče většího průměru.

 

Mám originál a dokonce mi hlásí vadnou žárovku na vozíku.

Pokud to dodělá prodejce sám za stejnou cenu tak na tom vydělá asi jen on.

 

Byla to celkem groteska když při predávání nového O III prodejce nasazoval cca čtvrt hodiny tažné a nějak to nešlo,

Pomohlo až WD40

Link to comment
Share on other sites

je to trošku iný systém a kým sa to nevybehá ide to trošku horšie ... stabilizáciu určite nevie žiadna elektrika , len tie úplne najlepšie vedia odpojiť senzory a kontrolu žiaroviek , tam máš cenu okolo 70-100eur za sadu 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Zaplatil jsem ve čtvrtek u Verolda v Benešově za tažné bez přípravy 4544 práce, 4485 tažné a 3144 elektrika, originál a vyjímatelné, pevné prý na OIII zatím není v nabídce. I když komunikace s nimi je taková záhadná. Když s vámi mluví přijímací technik, člověk nabyde pocit, jestli už nějaké auto opravovali..... Ale na autě není nic poznat, že ho museli od kufru až k volantu půlku rozebrat. Prý se elektrika vkládá podél prahu zevnitř.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...