Přejít na obsah

Autobaterie


xx30

Doporučené příspěvky

Máte pravdu, ale řeší se to tu pořád dokola.  Prostě máme 3 možnosti. 

 

1 nechat to být

2 odpojit konektor

3 diagnostikou potlačit, nebo vyřadit tu rádoby rekuperaci

 

Pak jou tu ještě praktiky masochystů. 

Třeba hrát si na plug in hybrid a dobíjt po každé jízdě, nebo se odstěhovat pod kopec. 

  • Líbí se mi 2
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ako, myslel to sarkasticky, ale celkom pekne to napísal, chlapčisko...

Mne už tiež začína liezť na nervy ten jehovista, čo tu aj rôzne po fóre v každom svojom príspevku priam dogmaticky čviriká o odpojení konektora - už mi to príde ako obsesia...

  • Líbí se mi 1
  • Díky 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně proti odpojenému konektoru nic nemám, sám jsem ho měl chvilku odpojenej než jsem navštívil Ferdu a taky už jsem to poradil pár kolegům v práci, kteří to nechtěj řešit SW úpravou. Jen se musím smát tej opakovanej masáži od našeho člena klubu. Ale jinak nic ve zlém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Každý je v jistém smyslu psychopat. Někdo větší, či menší.  To potvrdí každý psychiatr. 

 

Zde se silný patos projevuje rozdílně:

 

1) skupina co bojí  (a ani neví proč) odpojit konektor

2) skupina co se bojí (a ani neví proč) softwarové úpravy

3) ti se bojí všeho,  co kdyby přišli o záruku (a ani neví proč)? Ješíš, to by jim pak nevyměnili ani rozbitý stěrač. Tak si raději zhuntujou baterku. 

 

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mňa s tým kláblikom nenapadá žiadne mínus. Jazdím s tým asi 3/4 roka. V aute mám Battery Monitor a predtým som krútil hlavou nad tým ako to (ne)dobíja. Teraz zas krútim hlavou nad tým ako to (ne)vypaluje DPF. Ale na to už mám soft...Zadarmo. Predpokladám, že vývojári zo ŠKodo či VW asi jazdia inými autami. Alebo majú jasné inštrukcie...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...
V 9. 10. 2020 na 19:29, kluvi napsal:

Mňa s tým kláblikom nenapadá žiadne mínus. Jazdím s tým asi 3/4 roka. V aute mám Battery Monitor a predtým som krútil hlavou nad tým ako to (ne)dobíja. Teraz zas krútim hlavou nad tým ako to (ne)vypaluje DPF. Ale na to už mám soft...Zadarmo. Predpokladám, že vývojári zo ŠKodo či VW asi jazdia inými autami. Alebo majú jasné inštrukcie...

Jak jsi to myslel s tím (ne) vypalováním filtru? Chápu to tak, že odpojení může nějak vypalování ovlivnit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Na "-" pólu baterie je sonda proudu. Pokud by jsi připojil nabíječku přímo na "-" pól baterie, nebude auto vědět, pokud bude zapnuto "inteligentní" nabíjení (v autě), jak velkým proudem se baterie nabíjela a po jakou dobu. Tyto hodnoty se ukládají do paměti auta a podle toho se pak řídí "inteligentní" nabíjení baterie max. na 80% její kapacity.

d-c-jednotka.jpg

Editováno: , autor: Caster
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Pawouk uzamkl následující téma

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...