Přejít na obsah

Autobaterie


xx30

Doporučené příspěvky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, prosím o radu mám O3 rv.2014, 1,6TDI 77kw, auto ještě bez start/stop, a odešla baterie, měřák hlásí vyměnit baterii. Baterka je v podstatě v pohodě, magické oko je černé, startuje vždy hned, ale když vypaluji filtr a po jízdě ještě cca 15min hučí ventilátor tak pak mám velké problémy nastartovat.

Pročítal jsem to tady důkladně ale nenašel info zda to musím i v tomto případě házet přes diagnostiku, nebo stačí jen vyměnit za jinou.

 

Mám tam Vartu 12V 61AH 330A DIN

540A EN/SAE/GS

 

 

Editováno: , autor: Zodiaque1
opravená chyba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zdravím,

 

chci se zeptat aktuálně mám v O3 2016 baterku Moll 70Ah, 420A, 720A EFB+ (s/s, konektor zapojený). Magické oko je žluté, když ráno naměřím napětí, tak je okolo 12V. Většinou to chytne ovšem teď se mi stalo, že už nechytla. Je možné si doma sám vyměnit EFB za AGM, aniž by bylo nutné jet do servisu? 8500 se mi opravdu nechce dávat, navíc oni mi tam dají opět EFB, která vydrží 2roky při nejlepším.

Pokud to nepůjde, tak tam holt dám EFB: https://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-start-stop-efb-2/autobaterie-exide-micro-hybrid-ecm-70ah--12v--640a--el700-2/

Pokud by to šlo, tak bych tam dal tuto, akorát má 760A: https://www.battery-import.cz/autobaterie-exide-start-stop-agm-2/autobaterie-exide-micro-hybrid-agm-70ah--12v--760a--ek700-2/

 

Nebo prostě koupím EFB a vytáhnu konektor. :)

Díky za odpověď

Michal

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem přesvědčen o tom, že AGM vydrží o moc déle, ale  .... každého volba. Obecně platí, že pokud dáváš baterii stejného typu a kapacity, nic kódovat nemusíš. Pokud chceš AGM a máš EFB, tak bych raději pomocí diagnostiky změnil. To dokáže i běžný servis  za rozumnou cenu. Osobně si myslím, že by se nic zásadního nestalo, pokud by jsi to neudělal, ale odborník nejsem a vyzkoušeno to taky nemám. Ty baterie z odkazů podle mě klidně můžeš použít i bez kódování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
V 16. 4. 2021 na 23:14, Strojvůdce napsal:

Při odpojeném konektoru nemá důvod se do 100% nedobít. Je dobíjena konstantním napětím 14,4V.

Nabije se baterie jen do 80% její kapacity, 100% dosáhneš jen dobitím přes externí nabíječku. Takhle to je nastaveno továrně, z důvodu prodloužení životnosti baterie. Asi na tom něco bude, ale nezúčastnil jsem se tohoto výzkumu. :-) :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

MXS 5.0 Test & Charge a nebo bez té funkce "test" je i trochu levnější.

 

je automatická nabíječka akumulátorů řízená mikroprocesorem. Jedná se o univerzální nabíječku pro malé i velké akumulátory díky režimu motorka/auto. Je možnost volit i režim AGM pro baterie tohoto typu. Režim rekondice je pak vhodný k odstranění stratifikace nebo pro obnovu kapacity hluboce vybité baterie.
Pomocí této nabíječky také otestujete stav baterie, zda má baterie dostatečný výkon při startu a jestli alternátor správně dobíjí.
Součást balení: Comfort Connect Clamps (krokosvorky) a Comfort Connect Eyelet (očka) M6

  • Nabíjí akumulátory až do 110 Ah. Udržuje větší akumulátory až do 160 Ah.
  • Jedinečné 8 krokové nabíjení.
  • Režim pro studené počasí.
  • Teplotní čidlo.
  • Režim AGM.
  • Režim rekondice.
  • 3 testovací režimy – stav baterie, startovací výkon, test alternátoru.
  • 5 let záruka.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Čau, chci se zeptat. Mam 3.5 roku stary Superb, 2.0 TDi 110kW. Mam ho cca mesic, vcera jsem ale jel Jeseniky -> Praha (cca 250km), po dojezdu a vypnuti motoru se rozjel vetrak motoru na plny vykon (asi zrovna bezelo vypalovani DPF?). Kdyz jsem to prisel jeste po 5-10min zkontrolovat, vetrak porad bezel (teplota chladici kapaliny ale napr byla v normalu; to jsem videl z budiku pri zapalovani). To me trochu znervoznelo. Proc to ale pisu sem- kdyz sem k autu dorazil znovu za cca pul hodiny, vetrak uz nebezel, nicmene po otevreni dveri mi to napsalo, ze 12 V baterie je skoro vybita, at nastartuji nebo vypnu spotrebice. Krome infotainmentu ale nic nebezelo. Je tohle bezny? Nebo mam byt nervozni a pripravit se na to, ze pristi vikend mozna uz nenastartuju? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...