Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mám dotaz jakou máte autobaterii z výroby? Já mám OIII 1,4 tsi ve výbavě elegance plus a originál autobaterie má jen 44 Ah. Není to málo? U staré OI 1,6 mpi jsem měl 60 Ah.

 

 

Posted (edited)

je to odvislé v prvé řadě od výbavy nikoli od motoru! motorem pohne ledascos, ale závisí zda máš start stop, rekuperaci, nezávislé topení, vyhřívané čelní sklo, tažné zařízení, Canton, xenony, alarm - je toho spousta co na to má vliv... já mám 68 Ah 380 A

Edited by Hravec
Posted

z toho co jsi vyjmenoval nemám nic, ze standardní výbavy je to climatronic, radio bolero s DAB a komfortnim telefonovanim, elektrika ve všech oknech, 

Posted (edited)

Tak to já jsem na tom zatím nejlépe, mě dali 72 Ah.

 

A to nemám nic z toho co výše psal Hravec kromě xenonů a ty by spíše svědčili pro aku slabší když mají menší spotřebu.

Edited by viewer
Posted (edited)

nebo na tom, jaké zrovna mají po ruce....

 

Viewre, a nemáš jako příplatkovou výbavu silnější baterii? za 0,- Kč ono to totiž v konfigurátoru prodejce jde dovybrat a prodejci to tam ldávají, když to je (bylo) za 0,- Kč - já jsem to v původní nabídce měl také...

 

 

edit: ještě jsem se díval i na proud u své současné baterka a mám 380 A ! - doplnil jsem i výše

Edited by Hravec
Posted

ne, ne v objednávce jsem žádnou takovou položku neměl, asi byly zrovna po ruce když montovali a taky má 380A, ale ta značka je "ňáká divná"

 

 

post-12266-0-07312200-1399893259_thumb.j

Posted

ono moc výrobců tyto aku pro start stop nedělá, baterka nemá standardně olověné desky (už se tu o tom psalo tuším u start stopu), ale uvnitř aku. je absorpční skleněné mikrovlákno ve kterém je vázán elektrolyt. Díky vysokému tlaku je skleněné rouno rovnoměrně rozvrstveno těsně na deskových elektrodách. Ztráta aktivního materiálu je tak redukována na absolutní minimum. Tato technologie zamezuje vrstvení elektrolytu, které je hlavním zdrojem závad u vozů s vysokými nároky. Velmi dobrá startovací síla i ve stavu nižšího nabití. Maximální výkon, extrémně vysoká odolnost proti cyklickému zatěžování a extrémní odolnost proti otřesům - taky tomu odpovídá i cena toho aku... 

Posted (edited)

Moll tam dávají už dlouho

Jinak o2 mám vyrobenou 2012/11, skodaforum20 tuším 2012/6, máme stejnou l@k výbavu, on u tdi ma 61ah já u TSI 72ah, nerozumíme tomu.

Edited by kokta7
Posted

Shrnutí tady u nás:

1,6 tdi elegance 72Ah

1,4 tsi elegance 60Ah

 

Obě xenony, telefonování, paket plus, Bolero a BEZ start/stop

 

To jak psal někdo nahoře že mu dali do 1,4tsi elegance jen 44Ah to je tady opravdu nějaká bída....

Posted

.......

 

To jak psal někdo nahoře že mu dali do 1,4tsi elegance jen 44Ah to je tady opravdu nějaká bída....

To jsem byl já a mám asi jak to tady vidím smůlu. Auto takhle přijelo z výroby a všimnul jsem si toho až doma. Budu doufat že s tím nebude problém nebo budu muset pořídit novou.

  • 3 years later...
Posted

Dobry den,

viete mi niekto poradit ci je potrebne inicializovat autobateriu po jej  vybrati (dobitie baterie) a opatovnom vlozeni po nabiti?Tip auta je Octavia 3 2.0TDI,110kw r.2013.Resp.pri kupe novej baterie je potrebne ju inicializovat v riadiacej jednotke?

 

Dakujem za pripadne odpovede

 

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...