Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Koukam, ze se to tady trochu rozjelo :-)

 

kluci @Mustafa @motorpower takovej blbej dotaz...

 Proc to nejak nedate dohromady? Jako vazne.

Hothatch dodava jeden z nejlepsich softu na planete pro koncerny...potrebuje brzdu, aby lidem rekl stav pred a po. Motopower je odbornik na brzdu, ma kvalitni vybaveni, rozumi tomu a vi co dela, takze vysledky z brzdy budou objektivni. Za me idealni spoluprace ;)

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už to jednou proběhlo, domluvili jsme se na termín a já čekal. No a Mustafa nikde. Od té doby ho nemusím. Je pravda , že úpravci se moc dohromady nedávají.

jeden z nejlepsich softu na planete   Další důvod je ten, že o tomto dost pochybuji. Výrobky a doplňky ano , ale parametry točivých nomentů jsou nesmyslné, jezdit se s tím nedá a jediné čeho se docílí je ...donutíme majitele koupit novou spojku a Stage 2.  Mustafovi je to fuk, vydělá , mě to přijde nefér.

Na druhou stranu , nikdy neříkej nikdy. To by mě však musel přesvědčit o spolehlivosti a férovosti.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale jak psal tak ty Nm se daji upravit (snizit) ne? nemusi dat plny knedlik.

 

Ja bych hlavne rad, aby motorpower vysvetlil svoje tvrzeni, ze “jezdit se s tim neda”. Bez pochyb auto s APR jiz ridil (je mi jasne, ze jelikoz je to konkurnce, tak rekne ze stalo zap*cu), nicmene by me zajimalo, jestli i s autem s APR upravou DLOUHODOBE zil a uzival jej, jako daily. Nic proti, ale upravu vlastnim asi 3/4 roku a je to totalni kravina, co napsal. Jak jako neda se s tim jezdit? Auto je dokonce jeste prijemnejsi, nez v serii. Nemam chip DSG a presto pri pojizdeni ve meste zmizela ta nejistota a obcasne poskubavani DSG. Je to velice prijemne auto, odezva pedalu taktez prijemnejsi i pri mestskem pojizdeni. 1cka a 2jka jsou od APR omezeny pro optimalni trakci. S kvalitnima pneu je Stage 1 naprosto na pohodu. Jasne, na blbych pneu hrabe i serie. No a s tim Stage 2 take napsal blbost. Zrovna jihomoravsky dealer APR (Alda) mi sam pred 3 dny zhruba rikal, ze Stage 1 naprosto staci. Mam sani, vetsi vstup do turba a nejaky blbosti. Zvazuji intercooler, pripadne Stage 2. Shodli jsme se, ze cooler urcite (coz sam uznas motorpowere), ale sam “dealer” mi “odsouhlasil”, ze Stage 1 staci. Tak co to proboha pises opet. Navic neuchapu neustale spojovani kvality americkeho produktu od APR s Borkem, ktery jej prodava. Je to presne to, co jsem psal nahore. Jak jde o prachy, tak se clovek dozvi veci...

 

Moralles: nemyslim si, podle me nedaji. V tom je to kouzlo, ze je to produkt od APR, do kteryho dealeri nemohou nijak zasahovat. Jen si zvoli motor a oktany. Tj muzes si zvolit mapu podle paliva, ktere lejes. Takze napriklad Stage 1 je tusim od cca 300 do 315hp prave v zavislosti na tom, pro ktere palivo si mapy vyberes (snad me Borek opravi v tech hodnotach hp, je to jen zhruba z hlavy). Nicmene kroutak je u vsech +- stejny a i u vyssich Stagi uz moc nahoru nejde (narozdil od vykonu). Ale nevidim v tom duvod, kroutak je tam pri provozu vyhovujici.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, jenze ty motory nejsou od VW ale Audi :) ale nic ve zlem. Turba v okoli drzi. Teda krome tech prvnik varek, na ktere ma samo APR disclaimer a ktere (jak jiste vis) mely vyrobni vadu, jsem neslysel o nikom se selhanym turbem po uprave APR. No a ti borci, kteri meli tu vadnou prvni serii, prestoze meli upravu APR, tak jim to po nahrani serie zreklamovali a vsichni dostali na zaruku nova turba. Navic ty turba selhavaly i v serii. Ale ty dalsi serie drzi i s tema 3,3 barama (ikdyz reknes, ze ne). Hele spotreba, to je dobry dotaz. Po uprave se asi o 0,5 litru pri stejnem tempu zmensila. Ted mam kombinovanou, kdyz se snazim (30:70, dalnice:mesto) asi 7.2. Predtim 7.5-8.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motorpowere, nic ve zlym. Je videt, ze vis o cem mluvis. Veril bych dokonce, ze mas kvalitni upravu a ne jako xtuning. Nicmene by to chtelo ostatni presvedcovat o kvalite svoji upravy a nehazet za kazdou cenu spinu na APR. Kdo chce psa bit, hul si najde. Nebud, jak primitivove z hardcore haters.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale to si stále nerozumíme, já na ně nehážu špínu, ještě nikde jsem nenapsal, že úprava nestojí za nic.  Před třemi lety jsem kritizoval to samé, hodně točivého momentu, tzv. kopanec a málo progres výkonu, To se zlepšilo.  Motory necukají, ale že by to všem drželo??  Bud rád , že máš DSG, ty jsou kupodivu odolné. Ale co manual a APR to spojka.

Nebo ti někdo testoval na zkušebně spojku při měření. Ne. Prostě se to tam flákne.

A nyní k tobě. Co ti přinesla úprava, pokud jezdíš za 7litrů?  Už jsi s tím jel někde rychle?  Mluvím opravdu palbu přes 250 aspoň hodinu. Nebo tak, aby ti svítily kotouče?

Pokud by jsi auto využíval aspoň na 50%, jezdíš za 12. GTI přebírám příští týden, tak jsem zvědav, ale když jsem měl zapůjčenou OIII 230, tak jsem se po17 nedostal. A to jsem jí šetřil, nebyla moje.

K haters ... škoda slov. To s Bořkem je aspoň zábava. A SZ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OMG to jsem tusil, ze vytahnes, uz znam Tvoji argumentaci [emoji3] tak pro Tvoji informaci - to byla spotreba v normalnim provozu a pri normalni jizde. Nevim, jak Ty ale ja v beznem provozu jezdim jako clovek a nikoho neohrozuji. Proto mam takovou kombinovanou spotrebu. Upravu si uzivam vikendove na prazdnych okreskach, ktere duverne znam, pripadne sem tam na trackday na masarykove okruhu. Pokud se ptas na spotrebu, kdyz si “uzivam”, tak tu popravde radeji nekontroluji. Sem tam zahlednu cislo, ktere nejde pod 11 litru. Maximalni prumernou jsem mel asi 15 (CO JSEM JA ZAZNAMENAL). To, ze jsi tu spotrebu blize nespecifikoval nevim, zdali byla pouze nahravka na to, aby jsi mohl polozit tak blbou otazku. Mohlo ti dojit, ze napisi spotrebu v beznem provozu. Na co bych asi kontrolovat spotrebu, kdyz tomu nakladam? To mam na maxiku teplotu oleje. K tem spojkam, ano u manualu jsem to jiz doopravdy slysel, ze par lidi spojku menilo. Uprimne je mi to ale asi celkem sumak, tak ti to povim [emoji3]

 

Palba pres 250? A kde tak jezdis hrdino? Uzivam si zrychleni do 150. Toto auto jelo max 230 a v CR me to nebavi. V Nemecku jezdim kolem 250 ale s Audi 3.0 TDi.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Mustafa , @motorpower panove, vim ze jsem ve vlaknu o 2.0 TSI ale v 1.8 jsem podobny dotaz nenasel:
Mate zkusenost s chipem u 1.8 TSI v kombinaci s  DSG a 4x4? 

oproti bezne inzerovanym predokolkam je tam 6st prevodovka a motor ma standardne 280Nm. Vetsina upravcu ale tuhle kombinaci na svych strankach neuvadi. Jake jsou moznosti?

predem diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odpovím také, nenabízím sice "přívaly" točivého momentu a "masivní" požitky z jízdy, ale auto ode mne je naladěno tak, že funguje jak má. Takže pokud , a to platí zvláště u čtyřkoly, nechceš řešit spojku a turbo , tak jedná se o příjemné oživení . Výkon 240PS a točivý moment max 360Nm bez kopance odspodu/nejde přes limity turba /.  Za nížší cenu, dostaneš i změření před úpravou/ je velmi důležité pro ověření stavu vozu/ a pochopitelně po úpravě pro porovnání. Počet měření a diagnostika cenu úpravy nenavyšuje. Sportovní úprava projde emisemi a nemá negativní vliv na opotřebení vozu. Navíc ke každé úpravě dávám jjako možnost dokódování funkcí včetně stop-startu off, který je též součástí úpravy. Předejde se tak poškození motoru vlivem nedostatečného dochlazení. Úpravy na další úrovně, pro ty co neumí česky stage, jsou už větším zásahem do peněženky a nabízím je pochopitelně také. Je však třeba zvážit, že přemíra výkonu není pro nedostatečný podvozek nic žádoucího. O brzdách ani nemluvě. Pokud se chcete vyřádit na okruhu, mohu zařídit dovoz velmi zábavného Lotusu Elise který si se škodovkou i seaty hravě poradí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 9 hodinami, Mustafa napsal:

Tu snad ještě postavím Oktávii 3 RS, která by jela také 300km/h :) Když jí nebudu mít do dvou měsíců, tak tu budu celý měsíc psát o Motorpowerovi, že je bůh :-D

Těmahle kecama možná někoho nadchneš, ale pokud má někdo rozum, tak tě musí ohodnotit. A je mi tě líto, já aspoň o autech něco vím, mám vlastní vybavení a práci která mě baví.  Ty máš pouze googlem přeložené fráze opsané od firmy kterou zastupuješ, a snažíš se tvářit, že ti patří.

Internetový obchod mají dneska i opice. Zkus někdy něco vymyslet sám. Potom to o bohovi napíšu sám. A vůbec s tím nebudu mít problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jak to tak čtu tak se musím zastat Bořka potažmo firmy APR.

Mám Seat Leon Cupra 5f, dlouho jsem se rozmýšlel, ne jestli, ale jakou úpravu nahraju když pominu experiment s chipem , který akorát přefukoval motor, vůbec nefungoval a v zimě dokonce spadl 2x do nouzáku tak zůstaly na výběr dvě značky REVO a APR. Parametry a ceny obou úprav +- stejné, ale co mě nakonec přesvědčilo tak byl přístup "prodavačky" omlouvám se za ten výraz.

Není totiž prodavač jako prodavač, sám pracuju v obchodě a musím umět poradit zákazníkovi a nebo alespoň okrajově znát sortiment který nabízím. Což jsem u prodavače z Brna značky REVO naprosto postrádal. Je mi úplně šumák, že software jenom nahrávají, taky ty díly co prodávám nevyrábím. Ale vím, že jsou kvalitní a nekvalitní a APR je ta první možnost.

Bořek podle mého názoru ví co nabízí  a umí poradit s výběrem produktu tak, aby byl zákazník spokojený a funkčnost vozidla zůstala zachována. Mimochodem, zkoušel jsem STK a vše bez problému včetně rediness kodu a po flashnutí jednotky se ani neobjevilo v autorizáku na počitadle v jednotce žádné nové číslo tím pádem i záruka OK. Aktuálně mám nahranou Stage 2 u kluků v Mikulově, na autě je komplet sání, intercooler, downpipe, zvětšený vstup a výstup z turba, blow off atd.. Převodovka je DSG v seriovém stavu a asi tak i zůstane, zatím jsem nepřišel na jedinou chybu a vše pracuje bez problému, takže uprava softu není nutná. Třešínka na APR dortíku je Pops & bangs ve sport módu.

To co napsal kolega iphonik4 je pravda a klidne se pod to podepíšu. Až bude graf z brzdy tak dodám, zatím nebyl čas na přeměření. Každopádně víc než graf je pocit z jízdy a ten je víc než dobrý!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 2. 4. 2018 na 15:39, iphonik4 napsal:

Motorpower: chocholousek byl myslen pouze na ten tvuj 60ps rozdil u APR. Kdyz uz si vymyslim za cilem poskozeni konkurence, tak aspon nejak rozumne. Hele jak jsem jiz psal, kdyz vydas takove tvrzeni, tak to ZDE prosim podloz konkretne. To ze napises, jak mas vse potvrzene a mluvis pravdu neznamena vubec nic. Pripadne Tvoje dokazovani ve stylu “prijed a uvidis”. Pokud zde neco ve vlakne tvrdis, tak to prosim zde pro vsechny podloz. Nikde jsem zde nepoprel, ze nerozumis tomu co delas. Takze opet vztahovacnost. Jen mi z Tvych komentaru v tomto vlakne vychazi spise jiz zminena prodavacka, nez odbornik (ktereho popiram, jen pisi dojem z komentaru).

 

PS: kdyby jsi cetl pozorne, tak s tou nesolidnosti dealeru a jejich negativni vliv na obe firmy (Revo i APR) naprostou souhlasim a pisi to stejne co ty. Proto ten termin “prodavacky”.

 

Něco jsem slíbil, tak zde jsou Grafy!   Tím to pro mě hasne. Nejsem Potěmkin.

 

Technologi.JPG

Cupra Maha.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...