Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Propad je způsoben, prokluzem kol, díky velkému toč, momentu, vzhledem k tomu, že měřím v zátěži. Pokud si křivku domyslíte bez propadu, je toto měření shodné. Je evidentní, že na zkušebně kde bylo měřeno, byla použita menší zátěž/ nebo žádná/. Najděte si videa a zjistíte, že od zařazení měřené rychlosti uběhne 7-8vteřin. Což je velmi krátká doba. Bez zátěže není takový prokluz, navíc mají hrubé válce které disponují výhodou menšího prokluzu. Nevýhodou je ubývání pryže při měření, neboť i tak je prokluz vždy.

Pokud by byl u Mahy příliš velký, měření je ukončeno. Majiteli graf vozu po vysvělení stačil, dál jsme nezkoušeli.  Měřilo se ještě další auto. Výkon je ale změřen naprosto objektivně, stejně jako  v APR. Doufám, že vnímavějším dojde, proč se mi tohle nemůže líbit. Pro ty méně vnímavé,...... to je jedno.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Osobně toho o měření taky nevím nějak víc, protože brzdou zatím ještě nedisponuju a využívám jiné brzdy kde předpokládám, že tam ty znalosti mají. Na čem se ale všichni shodli je to, že výkon se vypočítává z krouťáku. Pokud si tedy člověk na netu najde převodníky, tak mi vychází údaj ze Superflow jako ok. 

 

Zde to vypočítá výkon z krouťáku a otáček

http://spicerparts.com/calculators/horsepower-torque-calculator

 

Jako krouťák to chce libry a ne Nm, takže je potřeba to převést zde:

https://www.convertunits.com/from/ft+lb/to/N+m/

 

To, že ta křivka u Motorpowera nevypadá bůh ví jak je dáno asi už značným opotřebením a průměrem válců, které má. Na větším válci a s větší drsností povrchu to neklouže. Asi už ta brzda není vhodná pro auta, která mají velký výkon a točivý moment na jedné nápravě. Další fakt je ten, že v Autotechnologi mají velkou vzduchotechniku, takže se to auto měří v podmínkách, jaké panují na silnici při rychlosti 130km/h. Kdežto Motorpower má malý větráček jak co se týče rychlosti vzduchu, tak i sloupec vzduchu je asi 5x menší než co v autotechnologi + navíc nebere vzduchu zvenku, ale z té místnosti a je pak jasné, že auta s citlivou technikou mají v těchto podmínkách menší výkon, jelikož se stáhnutím výkonu chrání, aby se tam neupekly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Debatu ukončuje starší, zakladatel tématu či admin.  Pro tebe je to ukončené určitě, už od začátku/ neměřil jsi v Praze a nemáš tudíž nejsilnější úpravu. Pro mě ukončeno také. Těší mě, že mají v APR blbou brzdu a špatný vzduch jako já.   K mustafovi. Nemám větráček, a vzduch beru z venku, je vidět, že jsi u mě nebyl, nemlel by jsi nesmysly. Ani válce nemám sjeté, jestli ono to nebude spíš tím torquemanagementem.  Proč jsem nepřeměřoval jsem popsal. Především ale, prokluz je vždy. Pokud tedy nenasazujete ozubená kola na ozubené válce. Přepočty sedí. Škoda , že ze superflou nejsou výstupy ohledně ztrátového výkonu a výkonu na kole, to je to co potřebuješ k výpočtu.  Jak to tam řešíte nevím, ale v DE na superflow ty údaje jsou. Teplota nasávaného vzduchu, přepočet dle norem atd.   No hlavně poctivě , že?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Debatu ukončuje starší, zakladatel tématu či admin. 


Nechapu Tvoji reakci na ukonceni debaty. O jake nejsilnejsi uprave tu mluvis? Ja mam Stage I se sanim a rozsirenym vstupem do turba lol. Tak co jsi to prave napsal? Debatu jsem pouze NAVRHNUL ukoncit (debatu vecne UKONCUJE pouze admin, ty take muzes pouze NAVRHNOUT - kdyz uz tedy si tu delame prednasky z etiky psani na forech). A navrhnul jsem tak z duvodu, ktery jsem nekolikrat opakoval. Toto tema je o uprave APR. APR vykonnostne i dle TVOJI brzdy splnilo to, co deklarovalo. Co nameril a tvrdil Borek je mi uprimne asi jedno. Pro me by byl pruser, kdyby APR na “zdravem” motoru takto znatelne nesplnilo udavany vykon. V tomto tematu to ale prave takto ze Tvoji strany nekolikrat vyznelo. Az kdyz jsem tu zacal psat o chocholouskovi a vyzval Te, at sem postnes grafy, tak jsme se pochopili, ze slo pouze o Borkovo tvrzeni. Proto jsem navrhnul ukonceni tohoto tematu, protoze NECI (a ted jako laik nesoudim ci) spatna brzda neni problem APRka. A v tomto tematu to prave takto spatne nekolikrat vyznelo. Proto jsem podal tento navrh. Smysl to dale rozvadet by to zde melo, kdyby to byl problem prave ze strany APR. Nebylo by lepsi si zalozit tema “chyby mereni vykonu od autotechnologi” a tam toto probirat? :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Ahojte,

 

přemýšlím o chipu RS245, padlo mi do oka BSR a to hlavně z důvodu, že si můžu upravu kdykoliv nahrát a kdykoliv zase dát origo. Četl jsem tady, že se jsou to nalejvači atd atd a že to nedoporučujete.. nicméně by mě zajímaly reálně zkušenosti lidí, kteří mají upravenoé 2.0 TSI a zda-li nezkoušeli přeměření a zda hodnoty sedí a jaký je průběh výkonu a jak celkově jsou s upravou spokejeni.

 

Díky za jakýkoliv odpovědi,

 

Michal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Potenciál 245ky. Nahrání originálního softu má každý zdarma. Po zkontrolování stavu se úprava nahraje a následně se ověří ještě její funkčnost. Nevím, co dál by tam chtěl kdo vymýšlet. Je to úprava, která funguje velmi dobře. Vyzkoušeno již na cca 20ti 245kách ať už s manuálem nebo s dsg

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2376578642360011&id=213398348678062

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Další 2,0 TSI s větším IS38 turbem a APR úpravou řídící jednoky. Změřeno pro změnu na MAHA brzdě v Praze u konkurence Vojáčka. Když se to změří správně, tak výkon sedí a odpovídá tomu, co se měří v Autotechnologi :)

35921663_2227609180590292_5112050971131772928_o.jpg

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Graf je pěkný i když pro předokolku dost nepoužitelný. Pokud tedy v provozu nebudu vozit slicky.Spíš dodej měření pro klasické turbo. Na co jej měnit u nového auta.

Dále jsi nezodpověděl na základní otázku okolo které se zde všichni točí, a to je zachování flash pokusů, CVN a checksume. Proto šilhají po krabičkách které jsou k ničemu.

Jednotka časem pochopí ošizení hodnot a postupně výkon snižuje. Nevím o žádné , která by jednotku uměla resetovat. Odpojení napájení nestačí. Ale to už asi víš také. Na tom se snad shodnem.

 

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nepoužitelný? :-D Já osobně to mám v autě, x lidi to má v autě a všichni se celkem shodujeme o opaku. Dost lidí, co přijelo se základní úpravou od tebe a chtělo víc koní, tak potvrdilo, že i s vyšším výkonem je to APR příjemnější a využitelnější jak tvoje základní úprava. :) To je asi tak k tvý snaze o shození týhle úpravy :)

 

O krabičce nic nevím. Nikdy jsem tu žádnou přídavnou jednotku na žádný auto neprodal :)

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty jsi se nezměnil, není to o nějaké snaze  něco shodit,  ale o trakci.  Pokude tedy tušíš o co se jedná.  Nejdříve se nauč číst, a potom teprve se hádej.  kdybych ti to chtěl pomluvit, nepsal bych že graf je pěkný, pouze jsem chtěl naznačit, že je dobrý spíš na Rko.

A hlavně jsi jak politik, opět jsi se vyhnul otázce CVN, checksumme a flash pokusy.  Pokud také zde vůbec tušíš o co se vlastně jedná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

DSG nemá problém s výkonem, ale s točivým momentem/ krouťákem/. 

Mustafa.... asi netlačíš na plyn.  A máš pouze jako letní auto na masírku. Zkus s tím serpentiny s dlaždičkami do kopce třeba při dešti. Ujede ti i Fabie. Čímž nechci snižovat tvé řidičskě úmění. Dále.. pořád se vyhýbáš otázce záruk. U nafty řeším zápis tak, že vše zůstane zachováno. Někdy se změní chks, ale lze vrátit do původního stavu. Tj. nepřibude flash, nic. Tak v tom nic nehledej a zjisti. APR je s benzinem poměrně vpředu tak mě zajímalo a asi hlavně ostatní zda lze. Ale nemyslím rádoby záruky na papíře , ale stav jednotky.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

240PS a 420Nm. Auta jsou již vybavena / aspoň nová určitě/ filtrem částic.

A Pawouk to promazávat nebude a nemusí, protože k tématu to je. To že se nemusíme je hold status quo. A konkurenti moc nejsme, máme úplně jinou klientelu.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...