Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

V 9. 2. 2020 na 10:35, motorpower napsal:

Nejúžasnější jak předjíždíš toho Trabanta, nebo co to bylo. Famózní.......   

Ale tvoje RS určitě Marfana nezajímá.

 

Nereagoval jsem na Mafrana, ale na to, jak jsi říkal, že to je nepoužitelné :) Jak vidíš, rozjezdy jsou s tím použitelnější jak u tvé základní úpravy a trabanty se s tím dají předjíždět přímo famózně. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky sem přemýšlel o čipu, ale co jsem se ptal majitelů co mají různe STAGE 2 atd a jezdí trošku ostřeji nürburgring nordschleife, což já občas taky, tak mají velký problém s chlazením... i když dají jiné coolery, chladič oleje atd.....

 

třeba tady nějaký Slovák, ani nevím co má za upravu, ve finále to je jedno...

https://youtu.be/5_jm24lam5E?t=312

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

vlastním OIII 245 combi v manuálu. Přemýšlím nad menší úpravou, nerad bych se hnal do extrémnějších výkonů. Primární využití auta je - rodinný vůz.
Zatím jsem přemýšlel nad APR Stage I, avšak oslovilo mě i BSR Stage I...

Základní otázka tedy zní, koho upřednostnit a proč? 

Dále jak je to s životností auta s úpravou (samozřejmě chovám se s k němu slušně :-) )?

Má smysl ihned z počátku investovat do tepelného štítu na turbo, sání, spojky a ev. otevřeného blow off ventilu? Nebo se raději zpočátku zaměřit na podvozek - pružiny, stabilizátory, silent bloky? Nebo to se Stage I úpravou neřešit a ponechat základní komponenty?
Prosím aby odpovídali jen uživatelé, kteří se opravdu v problematice orientují.

Děkuji. :-) 

 

Michal

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 41 minutami, D3aTH napsal:

Zatím jsem přemýšlel nad APR Stage I, avšak oslovilo mě i BSR Stage I...

 

APR má jednu velkou výhodu v přenosu výkonu. Na první dva převodové stupně má omezený výkon tak, aby byl vůz vždy na hraně adheze. Výsledkem je to, že auto tolik nehrabe, rozjezdy nejsou problém, auto není díky neustálé tendenci k hrabání ucukané, kousavé a podobně. Výkon je  prostě tam, kde je potřeba, tojest na vyšší kvalty a ne tam, kde by dělal problémy. BSR tuto funkci nemá a tak ta úprava nebude tak příjemná. Navíc když už se to na trojku chytne, tak to nepojede tolik, jako jede APR Jestli chceš, tak mohu nabídnout svezení ve své Škodě Octavia 3 RS, která i když má 430hp a 546Nm, tak nemá problém s přenosem výkonu. Zároveň na ní budu moc ukázat, jak funguje lepší spojka a další věci, kterým se člověk nevyhne, pokud do budoucna bude chtít mít víc koní. 

 

U BSR mají jen základní úpravu, kterou to i končí. APR má naladění i na další komponenty, když se pak člověk rozhodne jít dál. Na RS245 tu mám výkony od 290hp až po 400hp.

 

SZ jsem neposílal. :)

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MPR má také výhodu, i s měřením levněji, a možnost doladění, ne jeden sw.  Omezení na 1 a 2 též, , ale i s opravou pana prodavače. Nejedná se o omezení výkonu, nýbrž točivého momentu. Svezení možné  se stejnou motorizací, kde vysvětlím co a jak.  Nevypínám DTC bloky. Nedělám pokud možno úpravy takové, aby odešla spojka atd.

Tj., netahám z vás peníze navíc.  S čím naprosto souhlasím, je že BSR ne.  Poměr cena -výkon- kvalita není ve správném poměru. Pokud tedy někoho nebaví přelévat sw tam a zpět.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pozrite sem https://www.youtube.com/user/xthilox/videos

 

Tu má týpek upravený Leon, ktorý nemá problém s chladením. Olejový chladič, väčší intercooler, vodný chladič, chladič na DSG olej. Má tam cez 400koní. 

 

@Mustafa tieto úpravy máš aj na svojej Octavii, že ? 

 

@motorpower to čo spomínaš s tým, že úpravu spravíš tak aby pre autorizák nebola poznať, je fajn pre toho kto má auto v záruke. A ak niekto už vymení spojku, brzdy, IC, tlmiče, tak v podstate záruka je preč. Čiže veľa ľudí to už aj tak nerieši. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel Siemens právě takto neumím . Ostatní jednotky ano. Po výměně všeho je opravdu záruka pryč, a vzhledem k tomu, že dělám hodně nové vozy, tak mám i na toto řešení. I to je důvod proč nikoho do žádných vyšších levelů netlačím. Navíc většina lidí, i když si to nepřipustí nemá řidičský um, aby takové parametry využili. Takže hlavně co nejvyšší parametry na papíře, a prodlužovač ......je hotov. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@marfan má uplně stejný problémy.. v té době měl už i oil cooler.... https://youtu.be/pVB7iRM-OI0?t=493

ale pak píše, že odstranil chladič klimatizace a zlepšilo se to....

 

@motorpower já už mam jiné auto na tohle ježdění, tam se mě nic nepřehřívá ;-)

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pro zájemce o úpravu své RS245. Zde je video s porovnáním zrychlení série vs. APR Stage 2 (úprava řídící jednotky, kompletní výfuk, kompletní sání a intercooler)

 

https://www.youtube.com/watch?v=_QVphtzkPBs

 

Nevíte někdo, jak sem normálně vkládat videa?

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj všem, 

Zkusím trochu obnovit téma a zeptám se. 

Je váš tu určitě dost kteří máte zkušenost s chiptuningem jak od motorpowera nebo APR (Mustafy) možná někdo BSR? Podělí se někdo o zkušenosti? Přece jen O3 už je na trhu dlouho a určitě máte už pár km nejeto. Jde mi o jízdní projev a hlavně u manuálu (který mám i já) o životnost spojky, protože některé úpravy jsou víc než "namáhavé" hlavně pro spojku. 

Přemýšlím také o chipu a co se týče papíru "rozumně" vypadá BSR ale moc recenzí na ně nikde není a když už tak to není žádná sláva.... 

Budu rád za každý koment. 

 

Diky. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Ahoj, chtel bych se pooptat a zároveň oprášit toto téma.

Mám možnost koupit výhodně OIII RS 2016 s DSG a je tam jednotka od ABT.

Hodnoty by měli být nějakých 290PS a cca 440 krouťák

@motorpower se o tom tady zmiňoval, tak by mě zajímalo, zda s tím má nějaké zkušenosti. Samozřejmě pokud má někdo nějaké zkušenosti tak budu rád za jakoukoliv poznámku.

Zajímalo by mě pár věcí:

- jak to snáší DSG

- celkově životnost motoru a ostatních součástek

- je to vůbec kvalitní úprava od ABT? Nebo bych se při případné koupi měl spíš zamyslet nad změnou, ať už třeba od @motorpower nebo @Mustafa

 

Možná mám blbé dotazy, ale auta jsem neměl do teď za potřebí upravovat, takže jsem v tom velký laik a každá poznámka, či ráda by byla cenná. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...