Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Jak bylo řečeno, motor 2,0 TSI je až extrémně podladěný. Na svůj výkon má celkem velké turbo, něco jako ten zmiňovaný 2,0 TDI 81kW, a proto se dá výkon zvýšit takto výrazně. Všechny motory mají výkonovou rezervu, jde jen o to, aby jí úpravce znal a naladil motor s ohledem na to. Vzhledem k tomu, že APR dělá testování, o kterém se může menším úpravcům leda zdát a znají tyto motory do posledního šroubku, tak se nebojím, že by pustili do prodeje produkt, který by ten motor odrovnal. To je ostatně vidět i na různých Show jako SEMA nebo Wörthersee, kde si samotný VW nechává upravovat výkon od firmy APR pro své koncepty nebo VW Motorsport, který využívá některé produkty od APR pro své závodní vozy jako Scirocco R Cup. Na světě není firma, která by nabízela kvalitnější a tak otestované věci jako APR.

 

jirkaK: se tu dušuješ, že to ten motor nevydrží, aniž by si o tom něco věděl. To že ale máš ve svém Passatu o 70Nm víc, než na co je ta převodovka stavěná, tak to už ti nevadí :) To, že věříš jen změřeným věcem je v pořádku, také tu mam pár úprav změřených a všechny ukazují, že APR funguje a překonává i většinu menších a méně zkušených úpravců tady. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

začneme třeba tím, že nemám Passata, ale to je spíš legrace. O čem vím nebo nevím, asi můžeš těžko soudit. Na kolik je skutečně stavěná převodovka v mým autě, nevěděli ani v autorizáku na Jarově, jak mi řekl jeden kolega, co má stejnej motor. A na APR se rád podívám. Zatím to beru jen jako líbivý proklamace.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

APR je opravdu dobrá firma, problém spíš s přístupem Mustafy tvářícím se, že mu snad patří. Je i problém se mnou. Nemám ho rád. Co se týká úprav jsou co se týká sw docela vepředu O3 G7, možná i s návazností na VW v Mexiku. Evidentně mají vývojový DTS nástroj. Díky tomu není problém měnit strukturu jednotky /antitheft /. Mám jej sice také, ale zatím bez datových podkladů.Věřím, že nové úpravy budou po kabelu. Je vidět, že mají i finanční sílu na testování jednotek a úprav, ale rozhodně nevyvíjejí žádný sw pro VW. To, že i motorsport používá některé jejich komponenty není při dnešní globalizaci nic divného. Používám je také, či použil asi 3x.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

APR je opravdu dobrá firma, problém spíš s přístupem Mustafy tvářícím se, že mu snad patří. Je i problém se mnou. Nemám ho rád. Co se týká úprav jsou co se týká sw docela vepředu O3 G7, možná i s návazností na VW v Mexiku. Evidentně mají vývojový DTS nástroj. Díky tomu není problém měnit strukturu jednotky /antitheft /. Mám jej sice také, ale zatím bez datových podkladů.Věřím, že nové úpravy budou po kabelu. Je vidět, že mají i finanční sílu na testování jednotek a úprav, ale rozhodně nevyvíjejí žádný sw pro VW. To, že i motorsport používá některé jejich komponenty není při dnešní globalizaci nic divného. Používám je také, či použil asi 3x.

Přístup Mustafy je takový, že si nenechá srát na hlavu od Motorpowera. :) Jsem rád, že už neryješ do produktů, který tu nabízím, ale jen do mě. Toho si cením a vidím to jako veliký posun k lepšímu. Kdyby si do mě neryl a já se nemusel bránit, tak bys mě třeba měl taky rád ;) Ale kdo zaseje vítr, sklízí bouři.. :)

 

APR má vyvinutý svůj performance software, který VW využívá u svých konceptů. GTI 6 Reifnitz a skoro všechny koncepty pro americkou tuningovou show SEMA. Vše ofiko pro VW nebo VW of America.

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mustafa, když už jsme teda u toho, co je vlastně podstatou tvojí vlastní firmy ? Jako stránky máš pěkný, všechna čest. Ale co konkrétně děláš ty ? Koukám na ty adresy v Bilině a v Praze a ani na jedný se mi nezdá, že by tam měla být nějaká dílna, nedej bože brzda. To by tě asi sousedi zabili (ty pražský sousedi by tě rovnou zastřelili  :kol-48: ). Takže můj dotaz je, co se vlastně děje, když někdo o tu úpravu projeví zájem ? Jak a kde se to dělá, kde se to měří ?   

Editováno: , autor: jirkaK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vidím, že si s motorpowerovo chipem hodně spokojený, to je dobře :) Narážka na měření je úsměvná, zatím všechny úpravy tu naměřily buď udávaný nebo vyšší hodnoty, které nabízím a kolikrát vyšší, než třeba dokážou ladiči s brzdou tady ;). Já ty softy nevyvíjím, pouze distribuju, proto brzdu nepotřebuju na ladění, max by se hodila jako diagnostika. Jsou tu i tací, kteří se chvástají tím, že ty chipy vyvijí, a přitom mají brzdu jen krátce. Jak to třeba dělali dřív? To by mohl prozradit Motorpower nebo u nás do nebes vyzdvyhovaní Digitun.pl? Samozřejmě po softwarové úpravě následuje diagnostika a projížďka, Mechanické práce zatím nedělám, ale všechno bude :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Motorpower s tím nemá vůbec co dělat. Já se u toho ani trochu neusmívám a myslím dotaz smrtelně vážně. Zajímá mne, jak to celé probíhá a kde se změří nejen výsledek, ale i stav na začátku. Bez toho, jak známo, je celá akce tak nějak napůl. Mluvím z vlastní zkušenosti, protože jsem měl výkonově upravných několik aut u různých "ladičů" a např. OII byla upravená tak blbě, že auto hulilo a turbo dávalo kopance jak kobyla. Brzdu neměli, tak jsem s tím dlouho jezdil v domění, že to tak má být, než jsem si to konečně dal někde změřit. Graf byl jak lochneska. Pak jsem byl taky u Dieselpower s jedním a u Motorpower s druhým autem. Ti to dělají tak, jak se má, teda změřit, poštelovat a znovu změřit. Jenže, k tomu je třeba vybavený zázemí, což je záležitost hodně náročná na prostor i na finance. A pokud tohle ty nemáš, což jsi v podstatě potvrdil, ptám se, jaká je vlastně tvoje úloha a činnost a jak to u tebe probíhá ? Dotazem nikterak nechci zpochybnit kvality toho produktu, jen nevím, kam přesně tě zařadit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mustafáku: No já sem jenom viděl, jak si tam někoho nalil špatnej SW na RS O2 TFSI, pak až na po druhé tam měl ten udávaný výkon ;) tuším že to postal někde na Oc klubu, tak sem si to sosnul protože mě to zajímá.

špatná od tebe: OII_2TSI_APR_vs_serie.pdf

potom si tam nalil něco lepšího od apr: OII_2TSI_APR (5).pdf

 

Graf vypadá pěkně, ale jak už se tady někde psalo. Zbytečný hrabačky zezačátku, sice to dělá wow efekt ale to je tak vše... Spíš mě tedy osobně zajímá výkon v max otáčkách to je 5000-7000, než abych předváděl jak hrabu s pneu.... což mě osobně vyhovuje motorpowerova uprava, kde je dokonce o cca 10kw více v tom rozsahu. A na rovinu, přetočit motor asi moc nejde, spíš v nízkych otáčkách můžou dostávat všechny komponenty na PRDE. Upravu chápu tak, že je moda dnes jezdit na nízký otáčky kvůli CO2 či trošku spotřebě a že většina řidičů jezdí  v těch nízkých otáčkách a bojí se tyhle TFSi vytočit do 7000 otáček, nevím proč ale je to tak...

 

mustafo zbytečně si to bereš osobně, normálně s tebou Jirka diskutoval(měl si mu vysvětlit že to děláš tak a tak, že děláš aPR a je to tak a tak. nic na tom není špatného ne? dyt apr je dobrná značka) a že byl u motorpowera na čipu, přeci snad neznamená nic ne? Komponenty od APR se mě líbí, akorát je to finanční zabijárna pro mě. Pak tě někdo sejme nebo ti ukradne auto a v česku to jde fakt špatně pojistit... upravy nemají špatný viz balíky v jednotlivých Stage a jedou prostě globálně. Mají pěkný HW, o tom žádná.... Pár kvalitních firem je i v UK, DE kde jedou jenom lokálně....

 

Dotaz: když dáš na seriový 1.8 TFSI či 2.0 TFSI K04 jak píšete na webech APR, tak to bude vše fungovat bez problému? 

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snadná odpověď. Jarov jsem využíval sám i prostřednictvím zákazníků 10let zpět, měřil jsem tam i svoje závodní auto. Dále existuje spousta dalších metod měření, ale bohužel díky povětrnostním vlivům jsou velmi nepřesné, avšak pro jednodenní testování dostatečné.

Aha, měl jsem telefon, a než jsem to poslal, diskuse pokročila. Za sebe bych to shrnul takto, rozhodně je APR na rozdíl od rev, bsr a dalších ok. Potvrzeno i z DE a od více firem.Programátorsky firma na úrovni, objem aut jistě neoddiskutovatelný. Jen jiný přístup díky podmínkám v americe, a na jiný druh využití. A na můj vkus moc komerční. Jinak sw na závodní vozy v DE serii nedělají, ale jsou sponzorem. Tak to mám aspoň z německa.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fordáku: jo APR to tam asi přehrává přes kábl. jinak vyndat jednotku není problém, jak mě předváděl tady mr. power.

 

motorpower: no koukal sem po webech na lidi co mají K04 na 2.0 či 1.8 a většinou měnili ostatní věci klasicky...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...