Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

mustafáku: No já sem jenom viděl, jak si tam někoho nalil špatnej SW na RS O2 TFSI, pak až na po druhé tam měl ten udávaný výkon ;) tuším že to postal někde na Oc klubu, tak sem si to sosnul protože mě to zajímá.

špatná od tebe: attachicon.gifOII_2TSI_APR_vs_serie.pdf

potom si tam nalil něco lepšího od apr: attachicon.gifOII_2TSI_APR (5).pdf

 

Tohle jsou věci, který se už vyřešily, ale vyskakovat tu budou asi furt. Máš pravdu, že si to beru trochu osobně, hold jsem nebyl zvyklý na takový rejpání, který bylo dle mého názoru až nesmyslný. S tímhle se budu snažit něco dělat a vést ty diskuse jinak. Vidím, že už i Motorpower k tomu přistupuje jinak než zpočátku, takže si myslím, že se to tu brzo uklidní.

 

Co se týče toho spodku, tak tam nesouhlasím, jelikož když se jede třeba na okruhu, tak se jede v otáčkách, kde už ten krouták není takový jako v nižších, při kterých se jezdí zase v běžném provozu. Mohu vzít příklad třeba ten, že Octa RS TSI od APR ted skončila v Německu na Hockenheim ringu při Tuner GP na druhém místě. Přitom se jelo na vlhký trati a ta octa porazila řadu dalších upravených čtyřkolek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Minulý týden jsem dostal zajímavou nabídku a bohužel zatím na poslední dotaz žádnou odpověď a tak jsem ještě ten samý den napsal technický dotaz přímo na APR a ejhle do teď nikdo nic. Pokud opravdu ví a umí tak to co po nich chci navíc pro ně nemůže být problém...no uvidíme jestli se vůbec ozvou.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

hlavně, že měl plnou hubu siláckých keců

 

 Koukám, že ti ležím hodně v žaludku :)

 

Mě ta firma na můj dotaz nenapsala do teď ani čárku.

Ano, máte pravdu. Bohužel nestíháme a tak se občas stane, že se na něco zapomene. To je naše chyba a za to se omlouvám. Pokud máte ještě zájem, tak budeme potřebovat nějaké údaje o autu. Tojest VW číslo řídící jednotky a číslo revize softwaru v ní. Pak to budeme moci ověřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak zpátky k tématu. Dneska proběhla u mě první úprava OIII RS TSI na APR Stage I a jede to nad očekávání hezky. Ani jsem nebyl tolik překvapenej z toho, jak to jelo. To jsem asi čekal, že pojede dobře a zatáhlo to krásně, všechny stupně, obrovskej rozdíl. Co mě ale ohromě překvapilo bylo, s jakou lehkostí si s tim Octa poradila. Evidentně ten XDS nebo co to má, to dokázalo zkrotit a i na vypnutý ESP si dvojka nehrábla (je možný že při razantnějším zacházení by měla ty tendence) a trojka úplně s přehledem. To mě překvapilo nejvíc. Auto jede o level jinde a přitom to je stále maximálně uživatelsky přivětivý. Za mě big up!! :) Motor jde krásně do otáček, zabírá ještě dřív jak v serii a s ohromným přívalem výkonu už od 2tis a to až za pět tisíc otáček. Tam už mi to přišlo, že to nemá takovou výkonovou špičku, ale tomu by mělo zase napomoci sání. To uvidím snad příští týden na dalších OIII RS a G7 GTI, který jsou připraveny, že přijedou na úpravu.

 

Pokud tu někdo váhá s úpravou, tak dle mého nemá důvod :)

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak Motor pro S3 Rko a Cupru je kontrukčně odlišný. Materiál hlavy a turba je jiný. Vlastní turbo pro S3 je větší. Je tam trošku jinak řešené odvětrání bloku. Tady je velka alchimie mazání a odlévání oleje ve vaně.

 

Další věc co je složité je plnící model. Motory nemaj HFM a menit studenou část sání = změna tlakové ztráty a nabourání tohoto modelu. Pak to pojede v jinych na vetsi smesovaci adaptace.

 

Tady to je tak složitý motor, že i malej zásah může hodně nabourat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

APR má jako jeden z hodně mála tunerů na světě kompletní přístup do jednotky. Taky jí upravují trochu jinak, než ostatní menší tuneři, kteří upravují "jen" pár hodnot. Díky tomu taky s APR nemusíte příjít o záruku, kterou máte na auto, pokud dodržíte to, co Vám úpravce řekne. Pokud si totiž necháte upravit jednotku od někoho jiného, tak v servisu poznají, že je tam něco jiného, a to i když tam ten někdo vrátí zpět origo soft. ;) To by se u APR stát nemělo.

 

Ono je jedna věc to naladit, ať už na motorové nebo klasické brzdě, ale druhá věc je ověřit, že to funguje. Protože to, co funguje na brzdě, nemusí pak fungovat jinde. Proto APR dělá následně i rozsáhlé testování primárně na svých autech, pak je betatestování na autech distributorů, a když se ověří, že to funguje, tak to teprv jde do prodeje. Testuje se třeba na blízkým východě nebo jihoafrický republice, kde jsou trochu jiné podmínky, ale i v Evropě, ve vysokohorských oblastech atd atd. Tenhle proces trval u tohohle motoru přes půl roku a ani tím to nekončí, protože se pak sbírají poznatky z provozu a pokud je nutné udělat nějaké doladění, tak se vydávají aktualizace, stejně jako třeba u automobilky, která taky občas vydá aktualizaci. 

 

Já se docela těším, až se to tu pokusí začít upravovat místní "tuneři", jak se pak postaví k případným problémům, které ten motor skýtá a jak se pak postaví tito tuneři k propadnutí záruky u těch aut. To je obrovská výhoda, protože s APR ta záruka propadnout nemusí. Navíc momentálně jednám o TÜVku pro tyto úpravy, takže i tahle poslední věc odpadne.

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak víš, že menší tuneři jak tady v čr, německu či anglii nemají přístup do jednotek či v brzké době nebudou mít?

 

S tou zárukou to je trošku komplikovanější, rozved to víc nebo o tom nepiš, když tu větu nedokončíš... mno pěkný že budu mít TUV certifikát, pověsím si ho na zeď a dál?

 

Když ti lehne tady auto/jednotka, tak co ty budeš dělat? brzdu či podrobnou diagnostiku asi taky nemáš, nevím kolik zkušeností s čipováním,  takže pošleš auto na válu na centrálu APR DE nebo někdo přijede z německa to řešit či jenom přes internet?

 

o kvalitě APR asi nejde pochybovat, díly dělají pěkný a zatím je pravda nemají moc velkou konkurenci v nových motorů TFSI VAG ag...

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podobně, jak to napsal Kokta. A vůbec mi neležíš v žaludku, jak se mylně domníváš. Naopak, jsi jeden z mála, kdo se specializuje na benzínový motory nebo to alespoň říká. A já rozhodně přeju všem majitelům benzínových OIII RS, aby mohli dát do ruky svoje auto někomu, kdo to opravdu umí. Jenže od tebe jsem sice četl poměrně dost superlativů, ale zatím neviděl konkrétní průkaznej materiál. Že auto subjektivně dobře jede, není ještě definitivní známka úspěchu. Profláknutá firma ABC taky lecos tvrdila a jaký byly naměřený výsledky, dobře víme. A samozřejmě podobných "udělátorů" bylo, je a bude mnohem víc. Já tě mezi ně neřadím, aby bylo jasno, ale tak něco konečně naměř na brzdě a zveřejni. Minimálně na podporu důvěryhodnosti tvých slov by to bylo žádoucí. Na rozdíl od toho, cos napsal, jsem přesvědčen, že ten graf ukáže úplně všechno, co je potřeba. Pak se ti veřejně omluvím a budu věhlas APR trousit všude, kudy projdu.  :kol-28:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kokta: Jak jsem říkal, těch tunerů co mají k tomu plný přístup, je hodně málo. Co se týče tý záruky, tak po chipu od APR majitel auta nemusí přijít o záruku. Podrobnosti tu rozvádět nebudu, jsou to interní informace, ale dostatečně o tom informuji svoje zákazníky před úpravou. Diagnostiku mam :)

 

jirkaK: Grafy tu mam u TSI, TFSI atd. Jsou většinou vložené na eshopu do informací o produktu. Co se týče změření výkonu na tomhle novým motoru, tak je na netu mraky měření na různých brzdách od APR dealerů z celého světa, kteří ty auta upravují stejně jak já, jen mají k dispozici tu brzdu na ověření. Já osobně také chystám změření jednoho auta, ale jelikož to auto nevlastním, tak musím skloubit zákazníkovo čas a volný čas na brzdě. Ale neboj se, dočkáš se :)

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se týče tý záruky, tak po chipu od APR majitel auta nepříjde o záruku.

Ale přijde, pokud nebude ten co to řeší ve VW bluma, nebo pokud nedáš zpátky orig. Žádný oficiální přípis neexistuje ani pro APR, ani pro ABT atd..

Tímto mám na mysli pochopitelně běžné postupy. Jsem zvědav zda uplatníš třeba nový motor a budeš se ohánět úpravou.

Postup za b mmohu použít i já, či kdokoliv , nejen ty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Porsche Smíchov zprostředkovává úpravy ABT a ISR Průhonice MTM. Tvrdí, že záruka platí v plném rozsahu. No je to velmi prosté. Jako velcí dealeři koncernových značek si to můžou dovolit risknout. Za tu raketu, co to u nich stojí, tomu i věřím. Každopádně ale, bych se nechtěl ani u nich dostat do situace, že by něco kleklo na motoru. Prostě si stejně myslím, že by nastaly potíže a handrkování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

I když dáš zpět origo soft, tak to v servisu poznají, jelikož to jednotka zaznamenává a může tak zákazník přijít o záruku ;) S APR počítadlo přehrání TD1 zůstane nezměněné a v servise tak přehrání nemusí poznat, takže je pak velká šance, že o záruku nikdo nepřijde  :)

Editováno: , autor: Mustafa
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...