Přejít na obsah

Řídicí jednotka motoru nekomunikuje, nenalezena.


milan29892

Doporučené příspěvky

zdravim mam taky problem moja octavia 1.6 55kw r.v. 1999 chcel som spravit zakladne nastavenie skrtiacek klapky a omrknut aj vstrekovanie lebo po cisteni skrtiacej klapky mi to zacalo nenormalne vela zrat a to som chodil pekne do 1500otacok 50km/h-90km/h a zere to jak tank :( uz som stoho nestastny a ten problem je vtom ze RJ motora nereaguje na VAG nedokaze sa spojit a skusal som uz ropar ludi co maju VAG a stale to iste, viete mi poradit nejake riesenie???

chcem kupit pouzitu RJ a vymenit ju ale potrebujem ktomu udaje zo starej RJ a RJ imobilizeru a neviem sa nane pripojit takze neviem ziskat tie cisla co potrebujem k vymene RJ za druhu :(

vdaka za vsetky postrehy a pomoc

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě by bylo dobré napsat co má pak udělat pokud to opravdu tím rádiem bude. Nebo to má pokaždé, když bude chtít pracovat s VAG-em odpojavat rádio?

Ne.

Jestli to opravdu bude tím rádiem tak s největší pravděpodobnosti bude na pinu 3 ISO konektoru (černého) drát. Je to "K-line". Tak ho vypinuj a zaizoluj ať se neplandá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 9 měsíců později...

Ahoj chlapi, pořídil jsem si kabel a soft VAG-COM IHR 304 (myslím, nemám teď u sebe NTB)

Připojit se připojím, najdu ŘJ centralu, palubovky, ABS, ale motor nejde ani za nic.

u těch ŘJ co najdu, jdou vyčíst chyby, smazat, chodí i akční členy. jdou dokonce kreslit grafy (otáčky, teplota, rychlost atd..).

napadlo mě, jeslti do toho nějak nekecá jednotka LPG. mám tam Autronic AL720/P.

potřebuju zkouknout motor. mám nízkej volnoběh, kolem 500-550 otáček na benzín i LPG a pokud není zahřátej, tak zdechá.

auto je OI 1.6 55kw.

díky předem za radu.

czzapik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tp jsem chtěl až jako úplně poslední možnost, protože je v autě dobastlený nějaký DO k centralu a když se vypne baterka tak tento úžasný DO všechno zapomene.

ale pokud není jiná možnost, tak to udělám. na jak dlouho asi, odpojit tu baterku.

dík za odezvu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdarec, baterku jsem odpojil asi na 10 minut, ŘJ motoru nenajdu a auto už nejde ani nastartovat. po otočení klíčem, místo startu se rožne kontrlolka ABS.

co s tímm? help prosím.

tak zatím nejezdím, ŘJ motoru nevidím, zkoušel jsem odpojit i neoriginální rádio. prostě nic.

myslím, že kabelem to není, když se připojím na ŘJ u služební felicie.

Editováno: , autor: czzapik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj chlapi, taxem zkusil ještě jednou odpojit tu baterku, tentokrát skoro na hodinu, prohlídnul konektor u ŘJ, připojil a VAG ji našel. :)

je tam chyba, že není provedeno základní nastavení klapky.

zkoušel jsem postup podle visu, ale píše to pořád dokola.

tak nevím jeslti je blbá klapka nebo ŘJ nebo já :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím všechny a prosím o radu. Dnes mi za jízdy dvakrát auto škublo, což se nikdy předtím nestalo, jenom tak na zlomek sekundy a při tom problikla kontrolka žhavení. Pak jsem ujel ještě asi 10 km už bez dalšího problému. Najednou mi auto po cestě zdechlo a již nereagovala kontrolka žhavení. Kamarád mne dotáhl domů. VAG se s motorem vůbec nespojí, píše řídící jednotka motoru nenalezena. Ostatní ŘJ  normálně komunikují. Na řídící jednotce ABS je zaznamenána chyba 01314 - nespojení z ŘJ motoru.Zkontroloval jsem pojistky, od ŘJ motoru  a všechny jsou ok. Vyměnil jsem ŘJ motoru a opět to samé. Vyměnil jsem relé 109 i 103 a stále žhavení neproblikne. Teď už jsem v koncích.Byl bych rád za  jakoukoli radu  na co se zaměřit.Elina

Jedná se o Octavie TDI 81 kW, motor AHF

Editováno: , autor: Elina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahoj...nějak si postoupil s tímto problémem? Potkalo mne naprosto to samé, závada 01314 v přístrojovce, v gateway, v abs...poprvé mi to zdechlo, na display mi probliklo "nízký tlak oleje"....s tím to však nemá nic společného, olej je, tlak též. Ráno to zase jelo...Cca po měsíci o tlaku oleje ani zmínka, ale sem tam to prostě zacuká. Když je to třeba na sekundu, závady se nezaznamenají, když je to vynechání delší, závady se uloží viz popsané výše...rozsvítí se kontrolka motoru a kontrolka ESP. Relé jsem koupil nové, je to 409 a bezezměny....podotýkám, že je to na 1.8T...a ještě možná stojí za zmínku, že to dělá při jízdě, ale stalo se mi to, i když jsem stál v křižovatce na volnobě, auto prostě samo od sebe chcíplo, jako bych vypl zapalování...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...