Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    Doporučené příspěvky

    Menil už niekto zapalovacie sviečky v TSI 77kw? V koľko najazdených km? Ževraj by tam mali byť platinove, interval 60 000km. Je to tak?

    • Upvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    60 tisíc km, alebo 5 rokov, podľa toho čo nastane skôr. A priprav sa, že sviečky do TSI sú pomerne drahé, ceny sú od 13 € za kus.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Jestli jsou platinové nevím. Podle Etky bys tam měl mít/dát tyto:

    post-32075-0-35890200-1386523034_thumb.j

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Myslím, že sú iridiové.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdar, před nedávnem se mi přepálil jeden kabel ke svíčkám a od té doby mám pocit, že motor v zátahu neběží tak jak by měl... Proto mám otázku, po kolika kilometrech v servisu mění svíčky? Mám v plánu si koupit nějaké lepší, než ty předražené origo shity. Ptám se, abych nekoupil svíčky a na další servisní prohlídce je měnili automaticky a vyhodili je... Díky :)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tie origo shity nie sú ani také shity, lebo do TSI idú už od výroby iridiové sviečky. Tým pádom ani lepšie nezoženieš. Čo som pár mesiacov dozadu pozeral, tak kompatibilné NGK aj Bosch boli približne v rovnakej cene ako "originálne", a jedny z týchto sú tie, ktoré kupuje aj fabrika (už sa nepamätám, že ktoré). Ak by si trochu hľadal, tak by si našiel aj vlákno kde sme to už riešili a boli tam aj čísla.dielov. Interval výmeny sviečok si pekne nájdi vo vlákne v ktorom sa to už riešilo, písal som to tam.

    Predpokladám, že najneskôr do rána ti to tu moderátor lockne.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Grrr, nelocknul ale spojil. Příště napřed hledej! kol1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Hledal jsem, hledal... Ale už jsem byl docela mimo :D Takže svíčky by měli měnit na příští servisní prohlídce, která tímhle tempem bude do dvou měsíců...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    A okrem tohto je niekde ešte jedno vlákno. :)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Co se taky může stát, když je vadná svíčka: začalo to občasným škubnutím motoru, které včera přešlo ve skoro permanentní škubání pod plynem zhruba mezi 1800 - 3000 ot, končícím chodem motoru na tři válce, doprovázeném zajímavou sestavou svítících kontrolek, nápisem na MaxiDotu "Závada na ESP" (to jsem nějak nepochopil...ale našel jsem něco podobného u Yetistů) a "Motor do dílny" (nebo tak nějak, nestačil jsem to vyfotit). Tuto diskotéku se podařilo zlikvidovat restartem motoru. Po rozjetí se toto opakovalo. Dnes tedy proběhla návštěva servisu s výsledkem: jedna svíčka v háji (údajně prasklý keramický izolátor na svíčce) - následovala výměna všech svíček a preventivně taktéž zapalovacích kabelů.


    post-32075-0-79450300-1405702243_thumb.jpost-32075-0-81489700-1405702245_thumb.j

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Mal som 2x veľmi podobnú diagnózu. Po prvom prípade v servise zmazali chybové hlásenie s tým, že asi nekvalitné palivo (4x za sebou som bral Shell na rôznych ČS). Keď sa to opakovalo druhý krát, tak mi v druhom servise preventívne vymenili zapaľovacie káble a od vtedy sa chyba neopakovala. Sviečky mám ešte stále pôvodné (55500 km).

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Marně přemýšlím, která závada tohoto motoru mě ještě nepotkala (kromě přeskočení rozvodů)...  :kol-32: 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak mi to nedalo a demontoval jsem svíčku abych se podíval jaká je originál.

     

    Popis na keramice: NGK  VW AG

     

    Popis na kovové části: 03F905600  RI  JAPAN  NG4

     

    Zajímavé že jsou dva druhy http://www.cc-autodily.cz/search/?keyword=03F+905+600+A

    Ta Japonská je dražší a je i jako originál.  

     

    Jinak najeto 48000km a je docela vypálená na ty druhý fotce je to pěkně vidět.

    post-58936-0-38622200-1408378089_thumb.j

    post-58936-0-25665000-1408378103_thumb.j

    post-58936-0-87463800-1408378115_thumb.j

    post-58936-0-43404400-1408378126_thumb.j

    Editováno na voltys

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Takto vyzerajú moje sviečky po viac ako 58 tisíc km. Po výmene za nové som žiaden rozdiel v správaní auta neregistroval, ide rovnako ako pred tým.
    post-74175-0-22081100-1412545631_thumb.jpost-74175-0-53066400-1412545632_thumb.j

    Editováno na e1.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Bratronkovi při plném plynu auto cukalo, mel najeto asi 55000km

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dneska mi měnili v servisu svíčky, a překvapilo mě, že mi z motoru vyndali tohle... prej. Podle mě to je uplně z jinýho auta ne? Vzduchovej filtr, kterej se měnil prvně, tak ten starej měl na sobě datum 1/2014, takže to mi taky dali jen jako placebo... auto je vyrobeno 2011 wtf

    post-60619-0-40727900-1458755092_thumb.j

    Editováno na francesco3

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Svičky NGK dělaji v Gliwicach (polsko) :)

    Svičky Bosch dělaji na Ukrajině.

    Kvalita tyto sviček je různá. Ngk ma vysokou kvalitu a Bo ma takovou na jakovou trefiš.

    Mi ted' dali svičky NGK LL. One jsou lepši než obyčejné NGK?

    • Downvote 1

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Ja už ich mám, ale zatiaľ iba doma na poličke pripravené na výmenu. Niekedy začiatkom budúceho roka pôjdem do servisu na výmenu oleja a vtedy sa budú meniť aj tie sviečky. Potom dám vedieť, či cítim nejakú zmenu, ale nepredpokladám, že bude nejaký rozdiel. Otázna je skôr ich životnosť, ale vzhľadom na ich priaznivú cenu som sa nechal zlákať na skúšku. Uvidíme, že ako to dopadne. :) 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdravim, je potrebne po vymene sviecok vymazat aj pamat zavad riadiacej jednotky? Dakujem za odpoved.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pôjdem na to logicky, ale opravte ma ak sa mýlim.
    Ak nebudeš meniť sviečky za chodu (:D) tak v RJ by sa nemala objaviť žiadna chyba. Tým pádom nevidím dôvod na to, aby si niečo musel mazať. ;)

    Editováno na e1.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×