Přejít na obsah

Vyrobeno 100 000 kusů modelu Citigo


Dix1

Doporučené příspěvky

  • o 3 roky později...

ale na úplně jiném trhu - miniauta jsou doménou jižní Evropy a Francie - tam se škodovka ve velkém neprodá. Navíc TPCA dost živoří. Když to otvírali, tak do tří let chtěli vyrábět 350 tisíc aut ročně, po deseti letech jsou s odřenýma ušima na 220 tisících. Až zastarají technologie, tak už tady podle mě do nových investovat nebudou a zavřou to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, mike_k napsal:

A nebo se snazit na tom zapracovat, aby se prodavalo lepe? V Koline delaji skoro stejne auto take ve trech kopiich a dokazi jich prodat vice.

Protože by náklady pravděpodobně daleko přesáhly výnosy, tak si to vysvětluji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle me by stacilo nedelat naschvaly. Jako napr. zadni plato bez tkanicky, el.okno bez ovladace u ridice atd. Srazelo to Rapid, srazelo to i CG. Staticky mne interierove neprijde spatne, jeste jsem s nim nejel. Fabia je ale podle me rozmerove spravna i do mesta a technicky o velky kus dal. U nas neni moc duvodu kupovat CG i kvuli malemu cenovemu rozdilu. Je otazka, jestli se z Fabie v dalsi generaci nestane Golf IV jako z nove Ibizy.

 

Jizni narody si bohuzel ziji nad pomery, viz skladba prodanych modelu. Doby malych aut jsou tam zatim pryc. Mii se ve Spanelsku prakticky neprodava. Trichu podobna situace jako s Roomsterem, ktereho se polovina produkce prodala v Nemecku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Náhradné auto som vychytal biele 3-dverové citigo (moja prvá skúsenosť s týmto modelom) v základnej výbave (bez klímy, so švihadlami, bez centrálu a diaľkového ovládania odomykania) s litrovým motorom s päťkvaltom. Sa čudujem, že si také čudo mohol kedy kto kúpiť. Zlatá jednotková fabia. Auto malo najazdené čosi vyše 40000, na voľnobeh sa celé triaslo.
Nečudujem sa, že s cenovkou 8 - 12 tisíc € toto auto nenašlo dostatok kupujúcich.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hľadal som chvíľu v tejto sekcii kam by som s tým príspevkom šiel a toto vlákno mi prišlo k téme najbližšie.
Zmysel príspevku je nadviazanie na debatu, že sa auto slabo predáva a podelenie sa o vlastnú skúsenosť. Za tie peniaze človek kedysi (dávno) dostal fabiu I. Tá sa s trojvalcom rozhodne takto netriasla. Škodovky mám celkom rád, no tento konkrétny model ma rozčaroval.

Malé autá same o sebe majú samozrejme svojich zákazníkov. No toto konkrétne pokladám za absolútny nepodarok. Omyl svojej doby. Určite nie je hodné 9000€, či viac. Veď za tie peniaze môže človek mať imidžový fiat 500.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, PistaTT napsal:

Hľadal som chvíľu v tejto sekcii kam by som s tým príspevkom šiel a toto vlákno mi prišlo k téme najbližšie.
Zmysel príspevku je nadviazanie na debatu, že sa auto slabo predáva a podelenie sa o vlastnú skúsenosť. Za tie peniaze človek kedysi (dávno) dostal fabiu I. Tá sa s trojvalcom rozhodne takto netriasla. Škodovky mám celkom rád, no tento konkrétny model ma rozčaroval.

Malé autá same o sebe majú samozrejme svojich zákazníkov. No toto konkrétne pokladám za absolútny nepodarok. Omyl svojej doby. Určite nie je hodné 9000€, či viac. Veď za tie peniaze môže človek mať imidžový fiat 500.

 

Opravdu nevím co si o tomto příspěvku mám myslet. Mám zkušenosti s dvěma CG, obě ale na CNG a ani jedno se nikdy absolutně netřáslo. A nikdo si snad na toto nikde ani nestěžoval. Dělat na základě jednoho holokusu určeného navíc jako náhradní auto obecnou zkušenost je naprosto mimo.

Porovnávat cenu s Fabii I. je taky dost mimo. O kolik je dnešní Fabie dražší? O kolik dražší je naprostá většina aut? A bude je a jen hůře.

A Fiat 500 imidžovka????? To teda nevím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK. Vidím, že som vošiel do nesprávnych dverí a všetci tu prítomní považujú citigo za skvelé auto. Ja s ním mám len túto jednu skúsenosť a považujem ho za predražené a nevydarené auto. Nech vám všetkým skvele slúžia.

 

Ja sa však biednym predajom nedivím ani trochu.

 

  A Fiat 500 imidžovka????? To teda nevím.

 

Podľa mňa v segmente malých áut jednoznačne. Apropo sa ich predáva rádovo viac ako citigo... 2 milióny vyrobených kusov za 10 rokov produkcie.

https://www.fiat.is/news/10-may-2018-the-two-millionth-fiat-500-rolls-off-the-line/

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto může dělat dojem (a sloužit) diametrálně odlišně podle konfigurace. Mohlo jít o huntovaný kus a jestli to byla holota, těžko to mohlo nadchnout. Na druhou stranu je to taky názor. Mně osobně nedává Citigo v našich končinách smysl. A pokud budu uvažovat Itálii a další země s úzkýma ulicema, tak za mě by nedávalo Citigo smysl ani tam. Ale ať si každý jezdí, čím chce.

 

Nesporným faktem je, že Citigo očekávání prodejně nesplnilo a zaříznutí benzinových verzí cca po sedmi letech taky o něčem vypovídá. V automobilovém nebi si sednou vedle Roomsteru a evropského Rapidu a budou se dívat na zářné eurozítřky s elektromobily.

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: děkuji za hodnocení, ale buďme soudní, někdo kdo si půjčí něco co v minulosti bývalo Citigo s pochybnou minulostí a po nula, nula nic kilometrech to hodnotí jako hrůzostrašný, nemůže čekat pochvalné reakce. Proč si dotyčný nevzal náhradní auto adekvátní svému?

Někdy si připadám jak na novinkách v diskuzích, kde každý ví vše, ale nevlastní to, nikdy s tím nejel a je to nejhorší.

Proč má Citigo malé prodeje nevím, ale kde kdy byla na Citigo nějaká reklama? Třeba proti Fabii, Octavii, Rapidu vlastně nulová. Mám za to, že ŠA to měla pouze jako doplňkový segment a bylo jí víceméně jedno jak to skončí, vše se spíše tlačilo k Fábii.

Mám osobně Citigo 5D Style 2016 doma, je to super motokára, dostatečně vybavená, skvělá do města. I proto za něj kopu a některé reakce mě nenechávají chladným. Ale jako vždy, každý jsme jiný a i názor nemáme všichni stejný, že? :noot:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč si dotyčný nevzal náhradní auto adekvátní svému?

Pôvodne to malo byť náhradné auto len v rámci jedného dňa, tak som servisu nechal voľnú ruku a bolo mi srdečne jedno čo dostanem. Už som tak mal náhradnú fabiu, rapidku aj fiat tipo, aj octaviu či passata. Nakoniec bolo auto v servise 2 dni, no v tomto prípade toto nehrá rolu.

V živote som sa vozil na všeličom, počínaje 105 L, favoritom, feliciou, puntom, fabiou atď. Ročne najazdím priemerne 50k km už hodných pár rokov... Je mi jasný rozdiel medzi jednotlivými triedami áut a určite CG neporovnavam s RSou či superbom.
každý jsme jiný a i názor nemáme všichni stejný, že? :noot:

Správne. Vďaka že si toto napísal. Vyjadril som svoj názor. Uviedol som aj zdôvodnenie prečo sa mi to auto nepáčilo. Nikomu som názor nenútil ani nepresviedčal.
Na konci dňa je to práve trh, kto určí či je model úspešný. A čísla sú podľa mňa jednoznačné. Vo svojom segmente ťahá za hodne krátky koniec.
Nuž a tu moja návšteva v sekcii CG hádam končí. Sorry, že som vyrušil vaše kruhy.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stále iba môj názor. Ja osobne som na tom aute neobjavil jediné pozitívum. Vyslovene ma sklamalo. Takže môj názor je určite ovplyvnený tou emóciou.
Jazdil som aj punto 2nd gen aj fabiu I čo sú veľkostne aj cenovo porovnateľné autá (svojej doby) a je smutné, že generačne novšie auto (a samozrejme drahšie) neponúka ani toľko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabia a Punto jsou jiná kategorie. Porovnáváš neporovnatelné. Cenově taky jinde, to Citigo v holotě nové a se zárukou mohlo být za max 190 000 Kč. Ani jedno z uvedených aut se k tak nízké cenovce ani nepřibližuje.

To, že někdo koupil Citigo úplnou holotu taky nechápu, ale asi měl své důvody.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Holota CG v Sk cenníku začína na 8000€, t.j. v prepočte 240000 starých SK korún. Za to sa svojho času dala kúpiť krátka fabia I 1.2 htp (s nič moc výbavou, no hlavne bez toho aby sa auto celé triaslo). Zároveň také auto nemalo problém so životnosťou. Punto bolo síce drahšie, no zas malo 4valec a pri nízkej hmotnosti to bola na nízkoprofilových kolesách motokára. Samozrejme obe mali svoje muchy a určite boli obe kompromismi, nič čo by som dával za vzor skvelého auta. No aj tak som mal z oboch spomínaných lepší pocit ako z relatívne málo ojazdeného CG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co pořád máte s tím srovnáním s Fabií I.? Naprosto jiná doba, auta všeobecně zdražila.

Ceník od 5. 11. 2012 cena CG začíná od 180000 Kč. Ceník od 19. 10. 2018 cena od 200000 Kč. Z kterého roku že je ta Fabia I.?

Tak jsem něco pohledal. Fabia Junior cena od 230000 Kč. Normální Fabia prý byla v roce 1999 od 250000 Kč. Něco mně uniká?

A co pořád máte s tím třesením? Pořád to opakujete, jako by to byla obecná vlastnost toho auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čo bolo, to bolo … já CG jako druhý wagen do rodiny kupoval nedávno, resp,  vybírala dcera, poté, co jsem usoudil, než kupovat nějakou ojetou pseudoprémiovou srágoru (protože chtě nechtě se dnes auta starší 4,5 let budou sr.t, bo prostě plánovaná životnost je taková, jaká je :)), půjdu do nějakého new lowendu. Za ty prachy a výbavu jsem nic zajímavějšího nenašel. Zmiňovaný F500 sice zvenku cool, ale uvnitř, tvl. to snad ne, líbil by se minicooper, leč za ty prachy fakt néé. Požadavek byl vyhřívané sedačky, mlhovky, cenrál s DO, klima, handsfree a zadní parkovací senzory. V této výbavě by fábka vyšla minimálně na nějakých 300 t, interiér sociální fábky se 44 kw motorem za 240t je nudný jak pohřebák, navíc ohne výbava. Cenově nejzajímavěji by vyšel Renault Clio, za nějakých 260t, včetně zmíněné výbavy … ale je to Francouz :t . Pak byly zvažováni i sourozenci z Kolína, ale pokud by chtěl člověk uváděnou výbavu, je tam také za 300t, navíc interiér stísněný. Tak jsme se byli projet citigem a bylo rozhodnuto … malý velký vzdušný prďola, za necelých 240t, který má všechnu požadovanou výbavu a těch 5 let bez problému vydrží, navíc minimální servisní náklady a jako embéčko prosté všech asistentů, snažících se být chytřejší než uživatel, jej případně opraví mechoš v garáži v každé druhé vesnici.

 

Pokud jde o "třes" … ano, na volnohěh se občas třese jak oslíček :D … ale je to tříválec, takže s tím musí člověk počítat (a tvl, nemůžu s CG srovnávat suba, nebo octu :doh). Kdyby si manželka nevymyslela, že chce na zahradě protiatomový bungr maskovaný za bazén, tak jsem si ještě teď koupil jednoho výprodejového CG mazlíka na ježdění do práce, takhle volné prachy musím na podzim a na jaře nasypat do betonu :lol:. Takže u nás doma je aktuálně Klokan (karoq) v garáži a máme pořadník na ježdění CG :D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...