Přejít na obsah

Výměna předních a zadních kotoučů a destiček


ctirad1

Doporučené příspěvky

Jakože to téměř přetéká? To by být nemělo, ale kvůli tomu to blbě nebrzdí. Spíš jestli ji vůbec vyměnili. Tenhle nadstav mimojiné vzniká při výměně destiček za nové, po zamáčnkutí válečku se tam už nevejde. A je divné, že by ji měnili před opravou brzd. Ale mohli to jen přelít, i když proč by to neodsáli, museli by to vidět při odvzdušňování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Pokud auto prošlo a máš platnou STK nechal bych to tak.... Predpokládám že to nijak nepocitujes, nebo ano? Vrážet peníze do auta před prodejem nemá smysl nevrátí se to....

Nebo se to řeší dilema za pár kaček starline,vika a pod......

Bylo by fér budoucího kupujícího na to upozornit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 50 minutami, šulda napsal:

Pánové, jsou to brzdy! Co chcete řešit? Vyměnit.

Prošlo to na STK, takže to nebude nebezpečný. Není to ideální, ale jestli do roka prodává a přední ještě ujdou, tak to nebude takové drama. Pokud teda nenajezdi tisíce km měsíčně. 

Jinak s tebou souhlasím, kdyby si chtěl auto nechat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle toho co píše, bych s výměnou neotálel. Až bude prodávat, bude to jen výhoda, tedy pokud nebude kupující hubená "blondýna". Na STK dostal radu od slušného technika, který předpokládá že se majitel podle toho rozumně zachová a nedělal mu pakárnu.

Editováno: , autor: šulda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
V 20. 10. 2019 na 12:37, maxim12 napsal:

no trochu vibruje volant, pedal jde docela dolu, je mekky.. takze co na to koukam, necham to prihlidnout a vymenit asi zadni a uvidime

Pokud při brždění vibruje volant, budou na výměnu přední kotouče. A s nimi samozřejmě i destičky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj,

 

mám dotaz jestli máte někdo zkušenost s Polskou značkou brzdových destiček a kotoučů HART ? U nás jsem toho moc nenašel, v Polsku poměrně slušné recenze. Mám to na naší fabku, která jezdí jen kolem komína jako druhé auto v rodině a za rok asi 9500km, takže proto se ptám na tuto značku, jelikož přední i zadní kotouče a destičky se od této značky dají sehnat za ca 1600,-Kč.

 

Díky prosím za Vaše zkušenosti a rovnou říkám ušetřete mě chytrostí o tom, že to je šmejd, ale nemáte je vyzkoušené :-)  Na hlavní auto kupují vždy origo/ATE, ale to mi tady na fabku přijde zbytečně drahé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj.

 

mel jsem Hart v  cecetce. Nic moc, zadne super krome ceny. Brzdily dobre, ale v tezke situaci nevim jak tohle by se chovalo Dal jsem teto kotouce a desticky z kvuli prodeji vozu a chtel jsem usetrit trosku.

Kdybys chtel prodat fabku tohle muzes namontovat, ale kdyz chces jezdit fabkou to bych dal neco lepsiho. Dobre hodnoceni maji davne TRW ted' ZF (je vyrabene v PL, zadna cina apod). Mel jsem Lucas-y a taky byly dobre.

Koukni na  alegro nebo  OLX

Nekupuj brzd Texar . Je to hovno s smejdem. Vydrzi ti tohle max 6 mesicu. Lip bude kdyz das trosku vic prachu a kupis kvalitnejsi kotouce a desticky.

 

https://allegro.pl/listing?string=tarcze hamulcowe wentylowane skoda fabia 2&bmatch=baseline-cl-dict43-uni-1-4-1127

 

https://allegro.pl/kategoria/hamulce-tarczowe-zestawy-tarcze-klocki-zaciski-250407?string=tarcze hamulcowe wentylowane skoda fabia 2&producent-czesci=Brembo&producent-czesci=Ferodo Racing&producent-czesci=Skoda (oryginalne OE)&producent-czesci=TRW&bmatch=baseline-cl-dict43-aut-1-4-1127&strona-zabudowy=Przód

Editováno: , autor: TOMUS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 8 měsíců později...

Tak je výběr kotoučů aktuální už i u mne a po přečtění celého vlákna to vypadá na finále kandidátů TRW, ATE a ZIMMERMANN. A nemůžu se moc rozhodnout, jestli prostě vzít tu nejlevnější variantu a hotovo (Fabie II, 1.2TSI 66kW).

Jinak je nějaké omezení, že kotouče ATE budou brzdit nejlépe s deskami ATE, nebo je to zas a jenom o ceně, tzn. můžu vzít kotouče ATE a k tomu desky FERODO? Jezdím většinu času dálnice.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

21 godzin temu, doonio napisał:

Tak je výběr kotoučů aktuální už i u mne a po přečtění celého vlákna to vypadá na finále kandidátů TRW, ATE a ZIMMERMANN. A nemůžu se moc rozhodnout, jestli prostě vzít tu nejlevnější variantu a hotovo (Fabie II, 1.2TSI 66kW).

Jinak je nějaké omezení, že kotouče ATE budou brzdit nejlépe s deskami ATE, nebo je to zas a jenom o ceně, tzn. můžu vzít kotouče ATE a k tomu desky FERODO? Jezdím většinu času dálnice.

 

Kotouce a desky musi byt stejne znacky. Jinak muze byt rychle opotrebovani jedneho dilu kotouc nebo desticku.  To vim z vlastni zkusenosti

Editováno: , autor: TOMUS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Ja som menil po 140 tisíc a dával som hladké ATE kotúče a ATE Ceramic doštičky. Maximálny brzdný účinok +/- rovnaký, nástup je ale miernejší. Pred tým kým som mal originálne brzdy, stačilo pedál iba pohľadať a dosť prudko to brzdilo. Chvíľu trvalo kým som si na to zvykol. Na druhej strane ale od vtedy neriešim brzdný prach. Nie že by nebol, ale je ho menej a hlavne nie je čierny, takže ho strieborných diskoch nevidieť. Z tohto hľadiska som s ATE Ceramic veľmi spokojný (už 36 tisíc km).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Máte někdo zkušenost se zadními destičkami bez zkosení? Docela by mne lákala varianta ATE Ceramic, jen dle obrázku jim chybí ono zkosení a já se bojím, aby mi to pak nepískalo - údajně hlavní benefit destiček, které zkosení mají. Originál jsou též se zkosením...

 5de547e749f39.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...