Přejít na obsah

Klepání po přídání plynu


lukino200

Doporučené příspěvky

Byl sem s fábkou na servisu...automechanik vyměnil mi pouzdra stabilizátoru a prasklou prachovku na poloose. Říkal že jak v prachovce byla díra tak měla míň maziva už.....od tý doby co to měl automechanik na opravě tak když sešlápnu plyn a auto de do tahu tak mi jakoby to pravý kolo klepe ..ale pouze v tahu...když sešlápnu spojku nebo nepřidávám plyn tak mám klid.......on říkal že jak se povolil středovej šroub tak mohlo odejít ložisko..ale to se projevuje jinak ne? Pak mě napadá že by to mohl dělat ten kloub že už měl málo maziva a jak mazivo doplnil nebo se s tim hnulo tak je zničenej ten kloub..říkal že tam toho už moc nebylo...co myslíte? dělá to opravdu jenom když de motor do záběru a vyloženě pravé kolo......kola sem přehazoval zepředu do zadu a ráfkem nebo pneumatikou to není...on objednal už nový ložisko ...ale bojím se že ho vyměníme a zjistíme že je to jenom ten kloub  :(


 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ložisko je u fabie slisované s nábojem,utažení poloosy na něj nemá vliv,ta středová matka se ani moc nemá utahovat,samozřejmě nesmí být volná.Ložisko rozhodně neměnit.Spíš by to mohl dělat ten kloub nebo málo utažená matka polooosy,nebo mechoš na něco zapomněl,jsme jen lidi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vše je podotahované a žádné vůle nikde nejsou..byl sem ještě u dvou mechaniků. Myslím si že to bude ten kloub...ta díra v prachovce byla dost dlouho....že by to bylo ložisko ..tomu taky moc nevěřím..někdo ale tvrdí ložisko...bohužel budu asi muset zkoušet....jak poznat že je ten homokinetickej kloub v háji? Jde  taky o to že ložisko po havárii vozu by mělo být asi ve 20 000 km měněný právě na té straně.Teď mám najeto 63 000 km. Proto se mi moc nechce věřit že je to právě ložiskem :(

Editováno: , autor: unuc
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

To bude skôr tým, že sa posledné obdobie výrazne oteplilo. Motor teraz nepotrebuje odovzdávať časť tepla do interiéru na kúrenie, kvôli vyšším teplotám sa aj o dosť rýchlejšie zohreje a vtedy je nižšia spotreba. Ak jazdíš kratšie vzdialenosti, tak ten rozdiel môže byť priemerne aj pol litra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

A jak je to se životností gumových manžet u kloubů poloos?

 

Jde nějak prodloužit? Aby tak popraskaly až za dýl? Prostě aby ta guma tý "harmoniky" nestárla-nekřehla tak rychle?

 

Někdo říká že stříknout silikonovým olejem. Někdo zas glycerinem co se koupí v lékárně.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fabie má manžety poloos z termoplastu. Ten nijak nespuchří ani nepopraská. Po letech ale může prasknout - většinou na malým průměru tedy poblíž hřídele poloosy.

Pokud je manžeta gumová, silikonový olej její životnost prodlouží - mám to ověřený na feldě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 2 týdny později...

ahojte nechcem zbytocne zakladat novu temu, tak pisem sem. Triasol sa mi volant pri brzdeni, tak som zasiel do servisu a po precitani internetu som im tam rovno natipoval, co vsetko moze byt zle, naboj, loziska, naprava, pokrutene kotuce, silentbloky atd.   

V servise to pozreli a vymenili mi silentbloky-teraz som si neni isty ci len vzadu. kazdopadne mozno boli aj pokrivene kotuce-to netusim-kedze som mal najazdene len 10 tisic km od vymeny a boli znacky textar tak to by bolo asi zvlatsne.-ale vymenili oboje-kotuce aj silenbloky.

 

Problem je ten ze teda po vymene silentblokov mi auto "duni". Duni vtedy, ked pridam plyn-robi to pri kazdej rychlosti co tak pozorujem. zatial som si neni isty, ci to robi ked akcelerujem pomaly alebo len prudko, ale ked tam dam napr pri 40+km/h trojku a akcelerujem na 52-54 tak to celu dobu duni. potom prestanem akcelerovat a vsetko je OK. Moze byt toto sposobene vymenou silenblokou(resp teda vymenou ulozenie ramena napravy)? Je to podla vas OK?

Editováno: , autor: fsociety19x
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...