Přejít na obsah

Chiptuning S II 2.0 TDI 125 kW


TDIfun

Doporučené příspěvky

Každé auto je trochu jinak nastavené na rozvodech,a i když  je vše v toleranci, může být lepší projev u jednoho než u druhého., nafta hraje též roli, atd.  CR motory obecně mají benzinový projev, to je na nich právě to pěkné.

Na spodek je potřeba nakrmené PDčko s dobrou spojkou. U PD je to až nectnost.

 

A jak se to chová?? Do 210 to letí a pak se to vleče až do 240 a tím to skončí??  Jak jsem psal tak to bylo i na dalších autech(různí úpravci).  Tohle je pro pána z Prahy a on nemá problém dojet kamkoliv kde mu to nastaví, že to bude zrychlovat až do 240 km/h stejně a tam až se to zastaví a zachová to co je tam nyní do 210 km/h. Je to 4x4 CFGB a manuál.

Aby to letelo az do 240 tak jak do 180 by asi museli byt jiné upravy... A ještě lepe tak 3.0 nafta :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak říkám tady to i do kopce je teď odladěno že do 210 km/h to auto fakt letí a pak se to zpomalí a pak to do 240 nechce, ale doleze to tam. Passat CC 4x4 s DSG s první generací CR motorů taky 2.0 nafta ho tím pádem dojede a to nemá čip. Jen se asi motor "povedl".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak říkám tady to i do kopce je teď odladěno že do 210 km/h to auto fakt letí a pak se to zpomalí a pak to do 240 nechce, ale doleze to tam. Passat CC 4x4 s DSG s první generací CR motorů taky 2.0 nafta ho tím pádem dojede a to nemá čip. Jen se asi motor "povedl".

DSG mají poměrně dlouhé převodovky a rychle řadí, takže je to normal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Říkají vám něco převody a čelní odpor. I railová progresivní charakteristika po4000 padá, zázraky se nedějí, pořád je to naftový motor. Pokud chcete 270 pořiďte TFSI. Pokud spodek, tak Tesla je super.

Ale to už je od tématu.

Ty umis opravdu vse pekne ukecat... Jen me desne mrzi, ze jsem vul a nechal ti tam ty peníze za ten cip. Solidni ciper by řekl, dojet..vratim cos tam mel a vratil by peníze.. ale ty to jen obkecavas jak je tam to nejlepší co muze byt...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám na ty převodové poměry:

Passat CC motor: CBBB s DSG a 4x4 vychází: kolečko pro 6° x rozvodka pro 5° a 6° = 2,36

Superb2 CFGB manuál 4x4 počítáno shodně: 2,3436

 

No a nemyslím si, že by Superb2 měl tak velký odpor vzduchu.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caute, tak drive jsem cipoval u X tuningu jak jsem psal uz dřív a ted jsem teda zkusil motorpowera a muzu rict, ze je to naprosto stejny s tim rozdílem ze to ma o 3 tisice drazsi a tu slavnou brzdu... Které si myslim, ze v zaveru je uplne k nicemu.. akorát vim co tam asi primerene nakopal! Ale ja mel za to, ze bude trosku podle te brzdy ladit a udela to podle toho jak si trosku preju, ale bohužel jsem se spletl! Proste rozdelal jednotku, něco prepajel..zalepil..nemeril co tam asi je.. vyplatil jsem balik a cau! Auto..na to ze to je diesel, tak jede az od 3tis, spodek skoro stejnej jak v serii...to jsem si mohl koupit benzinaka a tocit to stejne! Zame velke zklamani u motorpowera!!! Ted jsem nasel pana, co uz to dela 15 let zpusobem, ze si vytahne zakladni mapu co tam je ted se pta kde chci pridat, kde zvýšit kroutak, kde vykon atd... tomuhle rikam ladeni! A ne jen něco prepajet, namerit to tam a cau. Tod muj názor..

 

Já jsem myslel,že se nemusí už rozdělávat ta jednotka,tak jak to teda je.Tady už několikrát bylo řečeno že se dělá chip bez rozdělání jednotky :kol-32:

A co teprve když mám ještě Systém KESSY tak to je prý další oříšek.

Taky se chystám už nějaký ten měsíc na chip k motorpower , ale zatím nemám čas a je to trochu z ruky. Tak nevím :kol-32:

Editováno: , autor: dominikg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem myslel,že se nemusí už rozdělávat ta jednotka,tak jak to teda je.Tady už několikrát bylo řečeno že se dělá chip bez rozdělání jednotky :kol-32:

A co teprve když mám ještě Systém KESSY tak to je prý další oříšek.

Taky se chystám už nějaký ten měsíc na chip k motorpower , ale zatím nemám čas a je to trochu z ruky. Tak nevím :kol-32:

Tak motorpowerovi nejezdi!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pripada mi ze od tech aut chcete vic nez vam dokazi dat. Na jakz takz zrychlovank od 200 km/h potrebujete mnohem vic nez 200 koni nebo mnohem mene kg hmotnosti.

Snizit vuz, snizit zbytecnou zatez, snizit rotacni hmoty, snizit treni mechanickych komponent, redukovat mechanicke ztraty v pohonem systemu a pridat dalsi kone a pak mozna muze obyc dvojlitr v supu litat jak si predstavujete. Kdyby to bylo jen o nastaveni softu myslim ze by to kazdy rad prodaval a vsichni by jste litali 300 z mista. Ocividne to ale nejde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem schválně zvědavý, taky pojedu hned s autem na chip, hned jak auto dorazí příští týden. Tak se schválně zeptám, jak jde upravit ty horní otáčky, aby to táhlo až do 4500ot. Zatím jsem měl vždycky chiplý auta, který začínali červeným kolem 4000rpm a vždycky táhly pěkně až do červenýho. Teď budu mít CFGB. Ale já mám manuál, to asi taky bude rozdíl oproti DSG.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pripada mi ze od tech aut chcete vic nez vam dokazi dat. Na jakz takz zrychlovank od 200 km/h potrebujete mnohem vic nez 200 koni nebo mnohem mene kg hmotnosti.

Snizit vuz, snizit zbytecnou zatez, snizit rotacni hmoty, snizit treni mechanickych komponent, redukovat mechanicke ztraty v pohonem systemu a pridat dalsi kone a pak mozna muze obyc dvojlitr v supu litat jak si predstavujete. Kdyby to bylo jen o nastaveni softu myslim ze by to kazdy rad prodaval a vsichni by jste litali 300 z mista. Ocividne to ale nejde.

 

tak ako hovoris...

Nacipovat motor vie hocikto, ale potom ked skape, za opravy nikto nechce platit.

Nechapem, preco chce niekto z pohodlneho vozidla urobit sportovu karu.

Uprimne, kde vyuzijete zrychlovanie od 200km/h???

Na Slovensku takato rychlost je na vodicak. A pochybujem, ze chodite vsetci kazdy vikend do Nemecka na dialnice, alebo na nejaky okruh.

Na okruhu by vas s takou lodou vysmiali. :D

 

Nevybureni chlapci si bud kupia nejaky lacny sporiak, trebars Nissan 350Z alebo Hondu S2000. Alebo potom dve kolesa, kde dostanete za 4 sekundy 100ku bez problemov. A nekricia vam deti na zadnych sedadlach, ze oco spomal... :D

Editováno: , autor: r_e_n_e
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

taky přemýšlím o nějaké nové pohádce do ř.j. motoru ....

kdybych se rozhod tak mám připravenou jednu součástku že bych dal novou aby si soft rozuměl s dmychadlem...

 

když to paní viděla na stole v obýváku tak jsem se ji snažil marně vysvětlit že se jedná stojan na 4 adventní svíčky... no už je v poličce v garáži..

 

post-5660-0-65513100-1433173543_thumb.jp

post-5660-0-65520300-1433173592_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 7 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Tiez sa pohravam navstivit TDIFuna, ale prasiatko je este prilis prazdne.... ako sa bojis, ze to bude malo? stale to bude viac ako to bolo predtym a myslim, ze pri 'standarnom' chipe z toho motora aj tak viac nedostanes :)

Editováno: , autor: Martttin
oprava textu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...