Přejít na obsah

G450 snímač diferenčního tlaku


prassat

Doporučené příspěvky

Ahoj klubáci,

na mém CFFB se rozsvítila žlutá kontrolka "vrtulníku" (závada systému výfukových plynů), byl jsem auto zdiagnostikovat a bylo mi sděleno chyba snímače diferenčního tlaku.

 

Jinak na snímači jsou 2 trubičky, první vede do DPF a druhá je jen pár cm a končí, ale to je asi v pořádku, nebo ne?

 

Snímač jsem si koupil, přehodil a kontrolka zatím svítí vesele dál.

 

Má otázka je:

 

- Musí se provádět kalibrace (přizpůsobení) nové snímače, nebo jen zajet k někomu na diagnostiku a smáznout chybu?

- Hlídá si auto s chybou regeneraci DPF?

 

Děkuji za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím po výměně snímače mi to po cca 150km ukázalo zase vrtulník (závada systému výfukových plynů) snímač jsem nanaprogramoval může to být tedy tím?? Mám supa II rv.2008 2,0Tdi 125kw CR 4x4 mám ho dva měsíce a už jsem poznal dvě kontrolky :kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravím. Před měsícem se mi rozsvítil vrtulníček. VAG ukázal snímač rozdílového tlaku - zkrat na kostru. Snímač jsem tedy koupil pod VIN nainstaloval a přes VAG v sekci motor dal přizpůsobit a smazal paměť. Po ujetí 200 km se zatím nic nerozsvítilo ale nedalo mi to a připojil jsem na VAG a v motoru to zase píše tu samou chybu. Co s tím poradí někdo? I když to vymažu a jen nastartuji chybu to načte ihned.

 

- Co je ten zkrat na kostru?

- Nebude v haj**** PDF?

- Bude to vadit na STK?

moc díky za opdpovědi Karel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 minutami, ferda25 napsal:

Zkrat na kostru = motorová jednotka "nevidí čidlo", tj. pokud je čidlo OK tak dráty.

no napadlo mě jestli to nemůže být spojitost s tím že ještě než se mi rozsvítil po prvé ten motor tak jsem pod kapotou na tom plastu měl nějaký divný malý stopy a ten dekl na haupně plnej nějakých chlupů. Ale nevěnoval jsem tomu pozornost a čidlo vyměnil. Ale ted když to píše i u nového čidla tak mě napadla kuna.Ale dráty co vedou od cidla vapadaj v pohode. Jedině ze by to bylo nekde v tom svazku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no vcera som sa konecne dostal do servisu na diagnostiku a tiez mi bolo povedane, ze je to to cidlo. ukazoval mi ho na mieste, ktore som vyznacil na foto. vraj len to cidlo stoji asi 70 eur a k tomu este praca mozno 20-30 eur. zda sa mi to nejako vela oproti tomu co tu bolo popisane. da sa to cidlo vymenit aj nejako svojpomocne?

2.0-TDI-CR.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 10 hodinami, matelkoxxl napsal:

no vcera som sa konecne dostal do servisu na diagnostiku a tiez mi bolo povedane, ze je to to cidlo. ukazoval mi ho na mieste, ktore som vyznacil na foto. vraj len to cidlo stoji asi 70 eur a k tomu este praca mozno 20-30 eur. zda sa mi to nejako vela oproti tomu co tu bolo popisane. da sa to cidlo vymenit aj nejako svojpomocne?

2.0-TDI-CR.jpg

No já to vyměnil a chybu to hází stále :-( takže u mě to budou asi ty kabely jak píše prassat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

VCDS:

Snímač tlaku výfukových plynů (G450) - přizpůsobení

Postupujte takto:

  • pouze zapnout zapalování, bez startování
  • zapnout VCDS ( VAG-COM ), přejděte do [01 - Motor]
  • přejít na [Login - 11]
  • 30605 = nastavení tlakového senzoru 1 pro výfukové plyny (G450)
  • Poznámka: vypni zapalování po úpravě na dobu nejméně 10 sekund!

nebo

Postupujte takto:

  • pouze zapnout zapalování, bez startování
  • zapnout VCDS ( VAG-COM ), přejděte do [01 - Motor]
  • přejděte na [Nastavení - 10]
  • vyberte kanál 12 a přečíst hodnotu v poli 5
  • nastavte tuto hodnotu na "0"
  • stiskněte tlačítko "Test" a uložte hodnotu
  • Zadejte [Encryption II - 16] kód 30605 v
  • Poznámka: Poznámka: vypni zapalování po úpravě na dobu nejméně 10 sekund!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná jsem úplně nepochopil co máš v úmyslu.Pokud je čidlo vadné (VAG ukazuje chybu čidla), tak jej vyměň, chybu smázni a přizpůsob nové čidlo VAGem.

Přizpůsobovat staré čidlo (tedy možná i vadné) povede pravděpodobně jen k rozhození měření. Buď se výstup z čidla - signál - nevejde do tolerance, nebo bude jednotce pravděpodobně lhát. Na snímači za pár korun, které má na starost hlídání filtru a na to navazující jeho regeneraci bych experiment asi nedělal.

Řídící jednotka počítá s nějakou hodnotou signálu (které odpovídá určitému tlaku), kalibrací nového čidla VAGem se vlastně vynuluje ofset (odchylka) měření po starém čidle.To je vlastně důvod, proč po výměně za nové čidlo bez adaptace se stále zobrazuje chyba čidla (jednotka počítá s odchylkou, ale ta je po výměně čidla zase jiná, měření je mimo toleranci a elektronika to vyhodnotí jako chybu čidla)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...