Přejít na obsah

úprava parametrov v RJ po zaslepení EGR?


csontofalski

Doporučené příspěvky

chlapi, mám octaviu sedan 2003 ambiente 1.9 TDI 66 kW AGR

 

nedávno som sa definitívne rozhodol zaslepiť EGR ventil, nakoľko som ho najprv chcel iba

vyčistiť, ale bol vcelku zasratý, tak som vyčistil aj sanie a EGR ventil zaslepil dvoma záslepkami,

plus podtlakovú hadičku som cca. v strede rozrezal, vopchal závit zo skrutky a stiahol pásikmi

 

autíčko šlo o poznanie lepšie, hlavne zdola, ale možno aj preto, lebo som prečistil aj váhu vzduchu.

teraz sa mi to nejako vrátilo do starých koľají. spotreba mi síce klesla priemerne o cca. 0.3 litra / 100 km,

ale ten ťah zospodu sa mi nejako vytratil. podtlakové hadičky sú v aute pôvodné, auto má cez 200 000 km,

turbo už neťahá ako kedysi, ale po tom zaslepení EGR to šlo krásne. nepadalo to do núdzového režimu

pri 140 km/h, ale ťahalo to do 180 km/h, ďalej som už nešiel. teraz to zase akoby padalo to núdz. režimu

 

popraskali tie podtlakové hadičky ešte viac, alebo trebalo po zaslepení EGR ventilu zmeniť údaje v RJ?

lebo neviem, či RJ náhodou s tým prepečeným vzduchom náhodou nepočíta. ale tesne po zaslepení to šlo

krásne ... tak mi to nedáva zmysel ... alebo stojí zaprd už tá váha vzduchu?

 

ďakujem za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...