Jump to content

Škoda bez starostí


jakub.jozif
 Share

Recommended Posts

Jo odkaz nefunguje, ale asi myslíš operativní leasing pro soukromé osoby co? Mizerný kolik normálních pracujících si může dovolit platit cca 9000,-kč/měsíčně za octavii. A hlavně si nemůžeš vybrat výbavu, motorizaci!!! :kol-32:

Edited by kačer
Link to comment
Share on other sites

Mně to přijde zajímavé. Když jsem si porovnal, za kolik můžu mít na operativní leasing tu samou výbavu, tak vyjde dráž, než tenhle "balík" předem poskládaný od Škody. Oni poskládali výbavy tak, aby se pak dobře prodaly a jako nové byly rychle k dodání, protože neexistují žádné možnosti změn výbav. No, vzhledem k tomu, že je zatím uzavřeno asi 50 smluv, tak to u nás asi moc velký hit nebude. :)

Ale podle mého rychlého výpočtu se nemůže vyplatit nabídka KOMPLET, která obsahuje navíc od START zimní pneumatiky a servis a za celou dobu vyjde na 22 000 Kč navíc. Vzhledem k tomu, že auta jezdí na prodloužené intervaly, tak za dobu nájmu to bude jeden servis. A i když koupím zimní komplety na plecháčích, tak na tom budu v nejhorším finančně stejně, ale pořád mi zůstanou po vrácení auta ty kola...

Ceny v balíku START mi přijdou celkem v pořádku, za Octavii už v celkem použitelné výbavě 6700 Kč měsíčně včetně pojištění, bez akontace a starostí co s ní až doslouží... Mělo by to být tak, jako v případě operativního leasingu, že člověk platí tu ztrátu hodnoty, která za tu dobu nastane. A po dvou letech buď odkoupit za zůstatkovou cenu, nebo vzít nové auto.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Výhodou tohoto produktu je skutečnost, že automobily jsou v jednotné specifikaci a okamžitě k dispozici – tedy skladem.

Tak příklad z praxe - na Octavii se čeká 8 týdnů, u některých dealerů dokonce 10 až 12. Pokud si tedy člověk nevybere stříbrnou, nebo béžovou, které jsou jediné skladem... To není tak úplně okamžitě...

Link to comment
Share on other sites

asi sis to špatně přečetl, a špatně tu akci pochopil.... ty si nemůžeš auto vybrat a prostě oni tyto auta nejspíš navyráběli před spuštěním této akce dopředu a vyrábí je průběžně tedy to vůbec nesouvisí s běžnou čekačkou - proto jednotná specifikace ...

Edited by Hravec
Link to comment
Share on other sites

Já vím moc dobře, jak ta akce funguje, chci ji využít. :) A jak píšu, když si teď vybereš Octavii z té jejich nabídky (tedy třeba 1.2 TSi Fresh), tak čekáš 8 až 12 týdnů, než to auto vyrobí. Na skladě mají jen stříbrnou a béžovou. U combi je prý situace ještě horší.

Link to comment
Share on other sites

Zní to lákavě, ale starosti nastanou po dvou letech, teda pokud to auto někdo nešlohne do té doby. Já to mít před barákem s cajzlovskou RZtkou, tak to dva roky určitě nezůstane netknutý. Každopádně stačí pár šrámů a už solíš.

Link to comment
Share on other sites

No jo, spoluúčast 1 % a GAP, jinak je to celkem risk... Bláhově jsem si ale myslel to samý, co Hravec a to, že když už je jen omezená výbava, tak prostě ty auta v té výbavě mají na skladě a podle objednávek je jen rozesílají. Tak rovnou mohli napsat, že k dispozici jsou jen třeba čtyři barvy a ty mít pořád na skladě a ne že může být jakákoliv metalíza, ale člověk pak čeká několik měsíců... A navíc každý dealer řekne něco jiného, u jednoho je to 12 týdnů, u jednoho 8 plus 2 na celozávodní dovolenou na jakoukoliv barvu, u někoho je to do 2 týdnů ve stříbrné nebo béžové a zbytek za 8, jednou mi zase tvrdili, že do dvou týdnů zařídí výrobu jakékoliv barvy... Přijde mi, že sami dealeři ještě nevědí, jak to funguje...

A jak už jsem psal, ta varianta opravdu bez starostí, tedy KOMPLET se prostě nevyplatí, v ceně je jeden servis a zimní gumy, které ale nejsou vaše a to vše stojí asi 22 000 Kč navíc, to si raději jeden servis zaplatím a kola koupím a můžu je pak použít i na další auto...

Link to comment
Share on other sites

... Zní to lákavě, ale starosti nastanou po dvou letech, ...

 

jak tomu rozumět?  žádné starosti - dostaneš nové auto nebo ti jej ŠA nabídne k odprodeji...

 

... Já to mít před barákem s cajzlovskou RZtkou, tak to dva roky určitě nezůstane netknutý. ...

 

opravdu? jsem také Brno venkov, kolem mě stojí mraky aut s " A " značkou a nic se nedějě... mimo to každý inteligent se podívá na rámeček RZ a je mu to jasné - neinteligent nepochopí a stejně bys tady nejspíš měl na značce " S "

 

...Každopádně stačí pár šrámů a už solíš.

 

to nejspíš ne, je to pojištěné a vše je navrub majitele, prostě klasický operativní leasing...

Link to comment
Share on other sites

v ceně je jeden servis a zimní gumy, které ale nejsou vaše a to vše stojí asi 22 000 Kč navíc, to si raději jeden servis zaplatím a kola koupím a můžu je pak použít i na další auto...

 

a kolik by těch servisů za dva roky mělo být? a když auto není a nebude tvoje, proč by zimáky měly tvoje být - prostě klasika operativní leasing.... na další auto dostaneš další kola....

Link to comment
Share on other sites

Po dvou letech až půjdeš auto vracet, tak to prolezou pod lupou a budeš se třást, aby něco nechtěli zaplatit. Sice běžný opotřebení se neřeší, ale nedá se to objektivně změřit, takže je to relativní a stát se může leda cos, já mám teď na ročním autě kráter od šutru z křoviňáku třeba. Takže se uvidí za dva roky jak to vlastně bude. Mít A na značce, tak fakt nevyjedu. Jestli jezdíš po Brně, tak musíš vědět, jak to myslím a nepomáhá jim ani nápis Já su z Brna hehe. No ale to by se časem asi taky dalo. Mně se ta nabídka líbí, proč ne. Ale víc bez starosti je kopit na dva roky ojetinu za ty prachy a pak ju pustit do Macochy. U nás se tohle nechytne nijak masově.

Link to comment
Share on other sites

tato ponuka je dobra len pre tych ktori potrebuju auto pouzivat povedzme denne a vlastnictvo auta a vsetky vypluvajuce starosti nemaju chut a nechcu riesit ( servis stk poruchy po zaruke atd) jednoducho chcu ale auta tocit a neriesit ... zasadny problem ktory vidim v diskusiach ... nielen tu je nepochopenie cielovky tohto produktu... ak by som do tohto siel je to pre dovody uvedene vyssie a nie z dovodu ze chcem to auto po 2 rokoch odkupit a vlastnit ... proste nie ja chcem po 2 rokoch dalsie auto a to stare ma nezaujima ..... bohuzial v cr aj sr je stale in .. pocit vlastnictva auta ;)))). proste tento produkt je urceny len pre istu skupinu zakaznikov ... pre tych co maju zaujem masledne auto odkupit su vyhodnejsie ine produkty napr . auto na tretinky, uver atd.

Link to comment
Share on other sites

a kolik by těch servisů za dva roky mělo být? a když auto není a nebude tvoje, proč by zimáky měly tvoje být - prostě klasika operativní leasing.... na další auto dostaneš další kola....

No za celou dobu bude jeden servis, protože servisní interval je nastaven na 30 000 km. Já chápu princip operativního leasingu, jen prostě říkám, že se to nevyplatí. Určitě se najdou lidi, kteří se o to prostě nechtějí starat a pro ně to bude "bez starostí" a zaplatí si nabídku KOMPLET, tedy i se servisem a pneumatikami. Znám to z operativního leasingu v rámci firmy, když je potřeba, tak se udělá servis, dvakrát za rok tě zavolají do pneuservisu na výměnu kol a jednou za rok ti dají dálniční známku (což tady není). Já si raději ten jeden servis zaplatím (do 5000 u TSi snad určitě) a pneumatiky si koupím jaké budu chtít (Dunlop SP Winter Sport 3D + disky za 10 000 Kč) a po dvou letech je můžu použít na další Octavii, kdybych bral další... A místo 22 000 Kč navíc u nabídky KOMPLET to bude stát 15 000 Kč...

Link to comment
Share on other sites

jak psal LUKY-007 pokud chceš auto vlastnit a mít dobrý pocit a užívat si jej delší dobu tak se to asi nevyplatí, ale jinak určitě ano, jen si vem, kdybys chtěl sám auto po dvou letech prodat a koupit si nové kolik bys na tom prodeji tratil peněz a ještě by to třeba nebylo udané hned a pak ten rozdíl 7 tis. co ti vyšel je k smíchu... nicméně jak jsem psal, proč křečkovat s penumatikama, když pro nové auto po dvou letech dostaneš nové zimáky?

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

já furt vidím problém v tom vrácení po dvou letech a opotřebení vzhledem ke stáří vozidla. no jelikož to bude mít dva roky a najeto max. 40 tis., tak se předpokládá, že interiér bude v 99% stavu a na kastli se bude tolerovat jedna tečka na dveřích od parkujících blbců. ale doplácet pak 5tis. za každej díl co budou chtít znovu lakovat, to se potom bude pěkně krouit huba, jak to bylo výhodný a bez starostí

Link to comment
Share on other sites

to si myslím. protože když jsi přečtu ty komplet jejich podmínky, jakože jsem je četl, tak je to dost volný a bude záležet asi na tom, kdo bude auto zrovna kontrolovat při vrácení. prostě pokud není jasně ve smlouvě napsaný, že tam můžou být třeba já nevím poškození laku o celkové ploše x dm2, poškození interiéru a dané ploše atd. a nikde není vyčíslený "běžný opotřebení", tak se může stát ledasco. ale formulka o uhrazení nákladů na vrácení do aktuálního stavu jim tam samozřejmě nechybí. stačí jeden víc odrhnutej liťák, prasklej nárazník od sousedovy koule nebo já nevim co ještě a budu se třepat kolik vlastně zacáluju. to bych neměl celý dva roky klid. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...