Přejít na obsah

Škoda bez starostí


jakub.jozif

Doporučené příspěvky

takže kdo se ptá se i dozví konkrétní dotaz a odpověď - z chatu na stránkách http://www.skoda-auto.cz/bezstarosti/bezstarosti

 

Vy10:46

dobrý den, mám dotaz, když budu po dvou letech vozidlo vracet, jak toto probíhá a jak se ŠkoFIN bude dívat na drobná poškození na vozidle (např od kamínků, či vedle parkujících vozidel) a stejně tak v interiéru vlivem opotřebení? Bude ŠkoFIN požadovat nějaké finanční kompenzace nebo se s tím prostě počítá?

 

Veronika10:51

Dobrý den, při vracení vozu je automobil podroben detailní přejímací prohlídce a veškerá poškození jsou zaznamenána na předávací protokol, který odsouhlasíte svým podpisem. Vyloženě malá poškození, která vznikla víceméně běžným provozem, pro Vás nemají žádné dodatečné finanční následky. Pokud je poškození větší, je odborně a nprosto transparentním způsobem stanovena částka, kterou musíte uhradit. Způsob a výši úhrady též ovlivňuje, jestli se jedná o opravu hrazenou pojišťovnou. Každý při podpisu smlouvy dostane vzorový materiál, který jasně definuje, co se považuje za nadměrné poškození a co nikoli.

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to si myslím. protože když jsi přečtu ty komplet jejich podmínky, jakože jsem je četl, tak je to dost volný a bude záležet asi na tom, kdo bude auto zrovna kontrolovat při vrácení. prostě pokud není jasně ve smlouvě napsaný, že tam můžou být třeba já nevím poškození laku o celkové ploše x dm2, poškození interiéru a dané ploše atd. a nikde není vyčíslený "běžný opotřebení", tak se může stát ledasco. ale formulka o uhrazení nákladů na vrácení do aktuálního stavu jim tam samozřejmě nechybí. stačí jeden víc odrhnutej liťák, prasklej nárazník od sousedovy koule nebo já nevim co ještě a budu se třepat kolik vlastně zacáluju. to bych neměl celý dva roky klid. 

  jak je uvedeno výše, co bránili tomu tato poškození nenechat opravit a řešit přes pojišťovnu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslím, že to bude stejné jako u klasického operativního leasingu - člověk dostane manuál, kde je přesně popsáno, jaké poškození se toleruje. Nějaké detaily, které prostě po dvou letech a parkování u obchoďáků vzniknou nikdo neřeší, to je prostě běžné opotřebení auta. Pokud je poškrábaný nárazník od špatného parkování, tak se to řeší pojistkou. A pokud je uvnitř roztrhaná sedačka, tak to platí ten, kdo to auto používal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já myslím, že to bude stejné jako u klasického operativního leasingu - člověk dostane manuál, kde je přesně popsáno, jaké poškození se toleruje. Nějaké detaily, které prostě po dvou letech a parkování u obchoďáků vzniknou nikdo neřeší, to je prostě běžné opotřebení auta. Pokud je poškrábaný nárazník od špatného parkování, tak se to řeší pojistkou. A pokud je uvnitř roztrhaná sedačka, tak to platí ten, kdo to auto používal.

 

souhlas, z té odpovědi operátorky to tak vyplývá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud by škodovka chtěla, tak ho dá k těm ostatním pdefkům na stránky. takhle asi nechce plašit lidi a dá jim ten manuál až podepíšou smlouvu

 

jinak já proti tomu produktu nic nemám, dokonce v dávných dobách, kdy to byla je výsada firem, jsem si říkal, že by to bylo docela dobrý. já jsem měl první auto 6 let, druhý necelý 3 a teď netuším jak ho budu mít dlouho. každopádně, když to sečtu, stálo mě to cca 7500/měs za 10 let a z toho plyne, že bych jich mohl mít 5 místo 3 :-)

Editováno: , autor: vormen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže aktuální info z dneška – na skladě není ani jedna benzínová Octavie a ani Rapid, jen pár dieselových v pár barvách. Takže pokud někdo vezme vážně ten jejich slogan a hlavně tu část "IHNED", tak bude při objednání asi koukat. Auta se musí vyrobit, auta pro tuhle akci jdou prý přednostně, ale i tak minimálně 2 měsíce, u combi víc. A to v tom není započítaná pauza díky problémům s parkovacími senzory, kvůli které se teď prý všechno zdržuje...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přečetl jsem si obchodní podmínky a spíš bych reklamní heslo modifikoval na : Škoda a.s. bez starostí, zákazník s možnýma starostma.

Zarazila mě škála smluvních pokut, jejich výše a dále omezený počet km za rok do 20 Tkm. Tedy nic moc a ke všemu dost neatraktivní obsahy motorů. Dále je nebezpečí v přebírání auta po dvou letech a posuzování jeho stavu a na to může zákazním dost doplatit. Tedy nabídka výhodná pro leaisingovou společnost ale jinak vůbec ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čtu všechny obchodní podmínky a dělám si jejich analýzu. V poslední době s málokterýma souhlasím a je to čím dál tím horší pro klienta. Připadá mi to že nastupuje doba nevolnictví a tak proto jsem nikdy neměl půjčku, leasing, hypotéku nebo úvěr. Ty podmínky jsou často cesta do náruče exekutora a nekonečných starostí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no on i klasický operativní leasing = čekání ... ale to mě trochu zklamali, očekával jsem že auta navyrábí trochu dopředu

Podle jednoho prodejce Škoda nepočítala s takovým zájmem. Prý celkem rychle bylo víc než 100 smluv (to když jsem slyšel, tak mi to přišlo spíš jako neúspěch, ale asi čekali menší poptávku) a na to nebyli připraveni, teď se budou vyrábět primárně tyhle specifikace a mělo by to být tak, jak od začátku, že auta budou vyrobená dopředu. Ale i tak to úplně ihned nebude, protože jen ŠkoFIN má 14 dní na přihlášení a ještě cesta k prodejci... Ale samozřejmě oproti několika měsícům to bude super. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ještě že všichni nejsou jako wolf, pak by to byly vyhozené peníze na marketing té akce....

 

otázka je co je to rychle, to také mohlo být první den a to by pak úspěch jistě byl, když jsme národ pochybovačů, bezvěrců a nevřících Tomášů....

 

vzhledem k mediální masáži kam se podíváš a problémovému trhu s ojetinami a hladu po nových autech jsem přesvědčen, že to úspěch bude mít a to o to víc jak ŠA i v Česku přijde s již avizovaným a zde popisovaným servisem zdarma, jak to má ŠA na Slovensku i jinde ve světě ...

 

bývalka dělala na výkupu v AAA a nedávno jsme se o tom bavili, jak tam přijede natěšená vesnická či maloměstová rodinka s Felicií nebo dokonce Favoritem, které jim AAA vykoupí za 1,- Kč v lepším případě za almužnu a oni si vezmou jedničkovou Fábii na 4 roky na superbomba leasing se superbomba předraženým pojištěním v ceně a platí skoro ty samé peníze, ty čtyři roky se to auto možná ani nedožije v lepším případě jej za ty 4 roky opět prodají do AAA za 1 Kč.

 

takových lidí jsou mraky, ona z toho byla vždy nešťastná,ale nemohla s tím nic dělat...

 

ŠA toto moc dobře ví a myslím si, že to byl hodně dobrý tah na branku, jen je jako vždy i u ŠA potřeba doladit návazné procesy, ale to přijde....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak finanční gramotnost je v našem národě tragická. Proto ty šílené smlouvy a třeba platit 200 kč za e-mail že telefon je šílenost, ale je to ve smlouvě a tak závazný. Taky odstoupení od smlouvy za snad 20% kupní ceny auta je perla.

Prostě chudý ať platěj jako mourovatý. Takže proto je tato nabídka poze pro Škodu bez starostí.

A chtěl bych vidět posuzování technického stavu po dvou letech a jeho vyčíslení k následné úhradě. Taky omezení na 20 Tkm za rok je nesmysl, v tom případě je nabídka velice drahá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

píšeš hlouposti... posuzování stavu vozidla normálně vždy fungovalo a funguje u operativního leasingu, stejně tak limity km.... máš vůbec představu o tom, kolik cílová skupina, pro kterou je tato nabídky určena najede ročně km? pokud ne tak neplácej hlouposti.... 20 tis je až až!

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za moje auto jsem dával 100tis.akontaci,platím 4tis.měsíčně úvěr vč.pojištění na 5let. nájezd mám po 2letech cca 15tis.km. Na servis jezdím do autorizáku vždy 1x za rok-15tis.km nenajedu. Je fakt že olej a filtry mám vlastní-což u OL nejde,ale jednou za rok bych to asi zkousnul. O auto se starám-pouze provozní škrábance od jiných (debilních majitelů) aut.

Teď bych měl auto na 2roky za 5tis.měsíčně-to je myslím nejnižší částka která je tam nastavená? Jsem zvědav za kolik bude FIII?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ještě jedna věc a to podstatná je že to nabízí za pevnou cenu a je nejasný jestli se dá vyjednat individuální cena. Sleva může bejt atraktivní při osobním jednání a to se mi vždy potvrdilo když jsem to kupoval sám a za svoje peníze. Ten nájezd kilometrů ve smlouvě za rok je malej a tím se vylučuje použití pro podnikání, tedy dle mého pohledu a zkušenosti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na podnikání je už dávno operativní leasing, tam si můžeš auto poskládat jakkoli a dát si třeba 50 tisíc kilometrů za rok. Cena bude pevná, prodejce má z toho 5 % a z těch ještě platí převoz, výbavu a přípravu... Někteří dealeři kvůli tomu tu akci ani nenabízejí, protože se jim to nevyplatı...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zkus přemýšlet... jak se k tvému firemními mailu asi dostali, mimo to předpokládám že nejspíš budeš OSVČ (protože kdybys byl firma tak nejezdíš v tom v čem jezdíš - sorry, ale musel jsem si rýpnout) - možná ti to pak dojde, nechce se mi vysvětlovat něco co je zcela OT....

 

obecně lze vzít na své rodné číslo nebo IČ maximálně 2 smlouvy - už z tohoto plyne na koho tato nabídka cílí.... tedy rodina nebo OSVČ ...

 

stačí si pustit např tento klip

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...