Přejít na obsah

Maxi-K = rozhraní pro Maxi-Dot (obdoba D-Dotu)


pazduch

Doporučené příspěvky

Ahoj, nabízím diagnosticé rozhraní pro palubní displej Maxi-Dot. Jedná se o podobnou hračku, jako D-Dot. Komunikuje s autem po 3drátu (3LB) místo rádia nebo navigace. Nekomunikuje po CAN.

Funkční na všech Octaviích první generace, dále funguje na Passat B5/B5.5, Bora, Golf IV, Sharan I, Galaxy WGR, Alhambra I, Superb I a některých Audi stejné generace. Nefunguje na Fabii 1 ani na novějších autech typu Octavia II a Golf V.

 

Cena je 2700,-

 

Montáž je možná u mě v Pardubicích za 500,-

 

Aktuální novinky, video a manuál ke stažení na http://www.maxi-k.cz

 

kontakt: Maxi-K@seznam.cz

 

edit 7.10.2014

Editováno: , autor: pazduch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Psaní na spodní řádek umí všechny budíky s Maxi-dotem, ale automat lze emulovat jedině po CAN, což Maxi-K neumí. Tím pádem nelze Maxi-K použít ani ve fábii. Uvažuju nad CAN verzí, pokud by se to vyplatilo udělat.

Editováno: , autor: pazduch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

G IV + immo 3 je vyzkoušené s 1.9TDI. Do chodu palubáku a jeho způsobu získávání informací to nijak nezasahuje, takže pokud máš problémy s ukazováním spotřeby na Maxi-Dotu, nic se tím nevyřeší. Maxi-K se chová pro Maxi-Dot jako navigace, pro všechny jednotky v autě taky zároveň jako standartní diagnostika.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Asi je to něco jinýho CAN komunikace. Nebo tak, ale elektronice nerozumím.

 

Ale myslím si že je tu dost lidí co by si to koupilo a někteří i s montáží.

 

Loga atd máš pěkně udělané. A Fábií se vyrobilo mraky.

 

Dolezilek to už asi nedělá.

 

A lidí je tu dost co by měli zájem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to kompatibilní s 1,8T AGU ?? v G-IV + budíky Immo 3  myslím co se týče te problémové spotřeby atd... 

 

 

G IV + immo 3 je vyzkoušené s 1.9TDI. Do chodu palubáku a jeho způsobu získávání informací to nijak nezasahuje, takže pokud máš problémy s ukazováním spotřeby na Maxi-Dotu, nic se tím nevyřeší. Maxi-K se chová pro Maxi-Dot jako navigace, pro všechny jednotky v autě taky zároveň jako standartní diagnostika.

 

podle mě aktuální spotřebu ukazovat dokáže

je to položka v měř. hodnotách v motorové jednotce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v měřených položkách je spotřeba na hodinu, z rychlosti potom lze spočítat okamžitou spotřebu na 100km. S počítáním průměru je ale problém, protože by se nesmělo přerušit spojení po celou dobu jízdy, aby to mělo smysl.

CAN verzi zatím nedělám z nedostatku času a taky na to nemám prostředky (CAN Navi, rádio, D-Dot...). Protokol CAN je úplně o něčem jiném, musí se předělat HW i SW, tudíž by vznikla úplně jiná jednotka. Kdyby měl někdo aspoň na půjčení D-Dot, nebo NAVI DX CAN k rozklíčování CAN protokolu, bylo by to jednoduší, nikde se o tom nedá sehnat žádné info. Kopírovat ho nemá smysl, protože SW by z něj stejně nešel vytáhnout, natož ho modifikovat... a navíc by se mi taky nelíbilo, kdyby někdo kopíroval moji práci  :kol-47:

Editováno: , autor: pazduch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...