Jump to content
Sign in to follow this  
stomko

Vymena tesniacich kruzkov - AZQ

Recommended Posts

Ahojte. Nemate niekto nejake rady/tipy/navod na vymenu tesniacich kruzkov na Fabii I.? Po vymene ventilov (ked preskocil rozvod a pokrivili sa ventily) bola vybrusena hlava, no odvtedy zerie fabia vela oleja. jedna zo sviecok bola uplne cierna, a tak mojmu ocovi este napadlo vymenit tesniace kruzky (kedze to je dost casta rada). Viete ako je najlepsie/najjednoduchsie ich vymenit? Treba vybrat uplne motor?

 

Akekolvek rady by mi pomohli.

Vdaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj. Dik za info. Mas aj pripadne nejaky obsirnejsi popis ako si to robil? Priznam sa, pisem sem len na zaidost mojho otca, a tak aby som mu to nejak pretlmocil.

Vdaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemůže to být něco jiného, když je to po srážce pístu s ventily? Že by se při tom poškodily kroužky se mi moc nezdá. Třeba prasklý píst?

Share this post


Link to post
Share on other sites

piesty boli vymenene, bola taktiez vybrusena hlava no odvtedy zerie olej (pol litra co 100km). Udajne po vybruse su tam vyssie tlaky a ten olej pretlaca. Minimalne jedna zo sviecok aj bola cela cierna, a podla skusenosti na internete casto pomoze vymena prave tesniacich kruzkov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jistě to je kroužkama. To nemyslíš vážně žes je neměnil. To že je hlava přerovnaná je v pořádku a jestli je jen přerovnaná,tak kompres se zdvihne minimálně.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem pouze zgeneralkoval hlavu a s pistama jsme nic nedelaly.

I ve škodovce nechají tak pisty neměni a auta jezdí dál.Tak mě to přijde že to akorát neudělaly pořádně odflákly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ked sa urobi repas hlavy  na HTP ktore ma nabehane viac ako 130tis. km.  hrozi nadmerna spotreba oleja.

Edited by hubo44

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak vyzera to ze problem je nateraz vyrieseny. Chcel by som sa podakovat uzivatelovi tu z fora - motorar ktory na vymenu dodal zrepasovany polomotor. Doniesol osobne v Kosiciach, uplne bez problemov. Auto ma najazdene zatial par sto km, vysledok je vsak uz teraz markantny (pred vymenou to zralo az 0,5l/60km).

Cize ak riesi nieco podobne, urcite odporucam tohto pana. Pomoze a budete spokojni!

 

Vdaka vsetkym za pomoc a rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pán Stomko, zaujal ma Váš príspevok. Kedže s najväčšou pravdepodobnosťou budem riešiť repas motora 1,2 htp AZQ, r.2003, prosím o poskytnutie bližšieho kontaktu na pána z Košíc, ktorý Vám pomohol vyriešiť  problém. Ďakujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...