Jump to content

Moc to chladí


bigboban
 Share

Recommended Posts

Mám problém s chlazením. Včera jsem přejel celou Prahu a motor jsem vůbec neohřál ani na střed teploměru. Při intenzivní jízdě hlavně do kopce šla teplota nahoru, ale při jízdě bez plynu z kopce a dokonce i na neutrál ručička teploty klesala přímo před očima.

 

Co je špatně? Termostat?

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By fil013
      Zdravim potreboval by som pomoct lebo uz som z toho fakt zufaly .... auto po nastartovani pekne zohreje mozno uz po 5 minutach zacne fukat pekne studeny vzduch aj za normalnej jazdy ale hned ako dam podlahu a auto si podradi a proste zacne sa rychla jazda automaticky zacne najprv chladnejsi vzduch kurit a ked rychla jazda pokracuje tak to ide dalej a dalej az do uplne studeneho vzudchu .... neviete cim by to mohlo byt ? 
    • By Pawouk
      Majitelé TSI co máte Maxi Dot, jakou míváte teplotu oleje? Já se s TSI nedostanu mimo město, takže maximum, co jsem tam měl, bylo 95 stupňů. Jinak se to po ujetí několika km většinou pohybuje okolo 92-94 st. Taky vám tu teplotu začne ukazovat až od 50 stupňů? Dále by mě zajímalo od jaké teploty je už motor možno považovat za zahřátý. Po ujetí cca 2400 km jsem se podíval na olejovou měrku, no je tam nepatrně pod polovinou mezi ryskami. Kolegové, co mají najeto asi 3100 km, tam mají dokonce jenom asi 2 mm nad spodní rysku. Bohužel nikdo se na stav oleje nepodíval, když byla auta převzata s několika málo najetými km. Podotýkám, že je to všechno najeto pouze ve městě. Jak jste na tom vy se stavem motorového oleje?
    • By Sicco
      Zdravím,
       
      chtěl bych se zeptat jestli by někdo neporadil. Diag hlásí špatné čidlo Teploty paliva, koupil jsem nové, ale v nabídce at se dívám kdekoliv jsou jen 2pin zatímco já mám 4 pin, mohu použít vzhledově totožné čidlo na chladící kapalinu které je 4pin? Tohle trochu nechápu jak se může stát?
       
      Další problém mám s telotou na budíkách, která je stále 0, test akčních členů proběhne vpořádku, ručka se pohybuje nakonec a zpět, takže předpokládám špatné Teplotní čidlo. Ale nemohu ho v motoru najít, na spodní tlusté hadici do chladiče je nějaké čidlo, je také 4pin, ale má modrou barvu a stříbrnou plochou hlavu - podle katalogu by to měl být Termospínač ventilátoru. Ale kde je pak tedy čidlo chladící kapaliny?
       
      Díky!
    • By cestmir001
      zdravim snazil jsem se hledat na netu ale nikde nemuzu najit  nic kde by mi neco prozradilo kde je druhej senzor teploty   polsedni dobou mi lita teplota 75-90  vymenil jsem senzor kterej sem nasel u chladice na prave strane  ale  furt nic  mate nekdo obrazek nebo  navod kde ho najit ?
    • By Romeceks
      Když jedu od 0 do 150 km/h  je jedno jestli na to šlapu nebo jedu úsporně tak teplota chladící kapaliny je pořad na 90°C.
      Jakmile jedu nad 180 km/h chladící kapalina mi klesne na 60°C  a to vše při venkovní teplotě 3°C (termostat, chlad.kapalinu, vodní pumpu jsou nový vyměněný a rozvody dělaný asi měsíc zpět) a když jedu zase min jak 150 třeba 120 nebo 90 tak se chlad kapalina vrátí zase na 90 °C.
      Plus přitom všem mi skoro vůbec netopí, i když je zahřátej na 90°C tak nezatopí, pouze lehký závan tepla... A od tech 150 km/h do 220 km/h fouká studený vzduch tak že mi jsem v autě musel sedět v bundě a byla mi zima na ruce a na nohy...
       
      Předem děkuji za rady je to opravdu záhada....
×
×
  • Create New...