Přejít na obsah

Praskání pojistky na pozici 20


jaky22

Doporučené příspěvky

Zdravim, mám problém u škody Felicie 1,3 MPi rok výroby 1997. Při zahřátí motoru (vody) nad 90°C praskne pojistka na pozici 20 což je podle knížky elektroinstalace motoru. Pojistka praská pokud při této teplotě zařadím a pustím spojku. už jsem to měl u autoelektrikářů a jediný co pro opravení udělali bylo že si řekli 2500 za novou cívku MPi pak zkusili odpojit lambda sondu a ani jedno z toho nepomohlo. Pokud se auto dobře chladí, tak neni žádnej problém, ale pokud jedu do kopce za kamionem a moc dobře se to nechladí a přeřadim tak pojistka praskne. Napadlo nás jestli to nedělá ventilátor a po odpojení také nic pořád praskala. Další rada mířila na čerpadlo paliva jestli neni přidřený ale po nalití oloveněho aditiva do benzínu jsme tomu taky nepomohli. Doposud poslední pokus byl couvat dokud motor "nepřehřeji". Při couvání se auto nestíhalo chladit a ručička teploty vody vylezla nad 90°C ale auto stále jelo. Až po zastavení a přeřazení na jedničku a následném puštění spojky opět pojistka praskla. Pokud vymenim pojistku a opet nastartuji tak pojistka po pusteni spojky opet praskne. Jediny co fungovalo abych dojel domů je výměna pojistky a alespoň 20 minut nechat motor vychladit. Netušim co by to mohlo být tak prosím o jakoukoliv radu co by tohle mohlo způsobovat. Předem děkuji za názory.

Editováno: , autor: jaky22
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...