Jump to content

Praskání pojistky na pozici 20


jaky22
 Share

Recommended Posts

Zdravim, mám problém u škody Felicie 1,3 MPi rok výroby 1997. Při zahřátí motoru (vody) nad 90°C praskne pojistka na pozici 20 což je podle knížky elektroinstalace motoru. Pojistka praská pokud při této teplotě zařadím a pustím spojku. už jsem to měl u autoelektrikářů a jediný co pro opravení udělali bylo že si řekli 2500 za novou cívku MPi pak zkusili odpojit lambda sondu a ani jedno z toho nepomohlo. Pokud se auto dobře chladí, tak neni žádnej problém, ale pokud jedu do kopce za kamionem a moc dobře se to nechladí a přeřadim tak pojistka praskne. Napadlo nás jestli to nedělá ventilátor a po odpojení také nic pořád praskala. Další rada mířila na čerpadlo paliva jestli neni přidřený ale po nalití oloveněho aditiva do benzínu jsme tomu taky nepomohli. Doposud poslední pokus byl couvat dokud motor "nepřehřeji". Při couvání se auto nestíhalo chladit a ručička teploty vody vylezla nad 90°C ale auto stále jelo. Až po zastavení a přeřazení na jedničku a následném puštění spojky opět pojistka praskla. Pokud vymenim pojistku a opet nastartuji tak pojistka po pusteni spojky opet praskne. Jediny co fungovalo abych dojel domů je výměna pojistky a alespoň 20 minut nechat motor vychladit. Netušim co by to mohlo být tak prosím o jakoukoliv radu co by tohle mohlo způsobovat. Předem děkuji za názory.

Edited by jaky22
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...