Přejít na obsah

Standardní vs Sportovní podvozek


molczik

Doporučené příspěvky

Me teda standardni vysoky nepripada. Naopak mi to prijde jako zlaty stred. Se sportovnim je sice vzhled auta nejlepsi, ale treba na me je prehnane tvrdy a clovek s tim mimo silnici nikde neprojede. Ten pro spatne cesty uz vysoky je a trochu to kazi vzhled auta, nicmene zase clovek vsude projede a lepe se naseda do auta. Je to imho o osobnich preferencich kazdeho, co je pro nej nejdulezitejsi. Ja sam mam ten pro spatne cesty a koupil bych ho znovu. S minulym autem se standardnim podvozkem jsem 2x urval spodni kryt motoru (navic normalne ve meste) a na alpskych nespevnenych cestach jsem vecne nekde drel spodkem. S podvozkem pro spatne cesty jsem zatim nikde spodkem nezavadil a do auta se naseda o tridu lepe. Vzhled auta to ale zcela nesporne kazi. Pokud se tam nedaji alespon 17ky, lepe 18ky tak to vypada opravdu blbe.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám sportovní podvozek a 18" disky. Jsem s tím spokojenej. Vzhledově to je super, rozdíl v komfortu oproti OIII s 17" disky a standardním podvozkem se kterou jsem jel je minimální. Na zimu mám 16" disky a rozdíl v komfortu není propastný. OIII je obecně tvrdší auto. Jinou kapitolou je světlá výška, která je prostě nižší, zatím jsem s tím žádné problémy neměl. Kombinace velikosti disků a typu podvozku je individuální, každý má jiné preference.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná je to tim designem, co nová OIII má a já si na něj musím zvykat. Furt na to čumim. Jezdil jsem před tím Passatem a tam byla kola taková celá víc zapuštěná do blatníku a blatníky nebyly tak "nafouklé" jako u Okty. Proto 16" vypadají na OIII fakt malé, přitom na OII jsou docela v pohodě. Asi je to prostě o zvyk. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná je to tim designem, co nová OIII má a já si na něj musím zvykat. Furt na to čumim. Jezdil jsem před tím Passatem a tam byla kola taková celá víc zapuštěná do blatníku a blatníky nebyly tak "nafouklé" jako u Okty. Proto 16" vypadají na OIII fakt malé, přitom na OII jsou docela v pohodě. Asi je to prostě o zvyk. 

 

Je to tak, Passat má kola schovaná víc v blatnících i proti OII, natož proti velké zadní ploše baltníku (opticky) u OIII,  takže to je asi opravdu jen otázka zvyku.... :kol-31:  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...
  • o 7 měsíců později...

Ahoj, bydlím v Rusku, a nám prodávají auta s verzí odpružení 2UF pro špatné silnice, u nás mnoho, kteří chtějí vyměnit zavěšení na sportovní 2UC,
Prosím, pomozte najít PR místnosti pružin a tlumičů pro 1,4 DSG a 1,8 DSG / manual gearbox. Nebo může někdo říct, jejich VIN.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Naprostý souhlas. Já jsem i vanu prorazil a proto mám paket pro špatné cesty. A to že je o pár mm vyšší mě neuráží.

 

Jak sis prosím tě zvýšil to svoje auto? Distančními podložkami pod pružinami? Pokud ano kde jsi je sehnal? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...