Přejít na obsah

Motor 2.7Tdi od Audi


TomASS!

Doporučené příspěvky

Ahoj borci, vím že to sem úplně nepatří, 

 

ale mám teď nabídku na Audi A6 2006, 2.7Tdi quattro Tiptronic 132kw, má najeto 90 000 poctivých.

 

Co si o tom myslíte? Nevím co ten motor? :/ nerad bych přešel z mé spolehlivé 1.9Tdi 96kw do nečeho špatného.

 

Díky za info

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Radomír:

Víš vůbec, co je to řetězový rozvod a Tiptronik, že to pleteš dohromady?

Řetězový rozvod je to nejlepší, co může být a ideální na údržbu-při pravidelných výměnách oleje věčná věc. Ale 2,7 TDI má ozubený řemen na čerpadlo, jinak řetěz na rozvody, jen si to tak vzdáleně pamatuju, ať někdo když tak opraví, tuhle motorizaci jsem osobně neměl, ale stížnosti na to nebývají . A tiptrornik je úplně ta samá převodovka jako v superbu, jen má ještě vyvedenou hrušku na kardan na pohon 4x4, prostě si hlídat olej a preventivně dopředu vyměnit. Co se týká podvozku Audi 4x4 - nesmrtelná věc, žádný posraný haldexy alá Oktávka. Prostě to není špatná volba, pár A6 mám za sebou.

Osobně bych radši volil verzi 3,0 TDI, to je perfekt motorizace, ale to už je cenově samozřejmě dražší záležitost

Jestli je to auto (s podezřele málo kilometry) za dobrej peníz, vůbec bych se toho nebál a je to dobrá volba

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vy jste pěkní jojini.Víte,co obnáší údržba  od 3,0 TDi nahoru??

2 vzduch.filtry,2 váhy vzduchu,větší množství oleje atd atd atd.

Já měl 3,0 TDi a super.Jen od 2 poloviny 2006 se dělala inovace v napínáku řetězu a pak-dá se říct při dobré údržbě nesmrtelný motor i převod.Zlobí sice klapky,ale to je tak vše.

Editováno: , autor: cosby
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Cosby: To, že je v motoru více olej je jen a jen dobře. Čím více oleje v motoru, tím lépe a to je zásadní věc životnosti motoru. Váhy vzduchu se neserou vůbec a vzducháč se mění jednou zaalelujá. Naše A6 3.0 TDI nalítá ročně 100tis km a nikdy žádný problém za ty dva roky, co ji máme.

2.7 je známá svoji trochu leností, ale také slušný werk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé okřídleného šípu,

pro: SUP1 - ano rozvody a převodovka to je mi jasné, ale i tak Ti děkuji za školení. Já se bavil o převodovce a přenosu sil pomocí řetězu a kuželového soukolí. To podle mne není dobrá volba. Já mít peníze, tak PŘEVODOVKU  Multitronic ( plynulá ) ne. Radek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se dělá správná údržba,tak i Multitronik vydrží půl mega.Ale o to jde.Kde kdo si koupí audi,ale ja má vrazit do výměny oleje 7000 tak na to sere a mění se tam často.Někde jsem to měl napsáno,ale už si to nepamatuji a hledat to nebudu.

Ale onjo to tak bývá a vidím to u nás v servisu.Kdejaký mlaďoch naškrábe na bourák,ale na pořádný servis už nemá a je potřeba si uvědomit,že čím vyšší pořizovací cena vozu,tím dražší servis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Coé je to slušný werk ?

 

 

Mě se líbí RS6 třeba s 4,0FSI má to přes 400 kw a je to OOOO :-) Ale to už bych fakt musel vydělávat 50 litrů měsíčně abych si koupil takovou hračku :-)

 

Že si troufnu reagovat - zajímalo by mě jak autor k tomu výpočtu došel. S takovou (předpokládám čistou) mzdou bych si snad nemohl dovolit ani toho Superba. Vždycky jsem si kupoval auta, u kterých jsem vzhledem ke svým výdělkům absolutně neřešil náklady na servis, nebo provoz. A u RS6 se teda kurva prohneš... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...