Přejít na obsah

Sjíždění pneumatik OIII RS


LaudaRS

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové,

nenašel jsem tu téma na sjíždění pneumatik a mě to trápí :)

 

Po 15.000 normálního ježdění mám na svém OIII RS Tdi combi sjeté přední gumy na 2 mm..zadky jsou 5mm.

V servisu mi řekli, že je to tím, že jezdím rychle a je to prý sportovní auto.

 

Má někdo nějakou zkušenost??

Děkuji 

 

Lauda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná je na tom SportContact 3 líp, ale dvojky se prostě sjíždějí rychleji, než cenově srovnatelná konkurence (Pirelli, Michelin). A za tím si stojím. Ve VW klubu jsme tohle řešili furt, to samé na forech pneu e-shopů. Ale ty jsi pravděpodobně ona výjimka potvrzující pravidlo, protože já si fakt nedovedu 4mm na SC2 40 tisíc představit. Po 40 tisích nebudou mít 4mm ani Michelin Primacy HP a to je absolutní špička ve výdrži. 

 

Jinak samozřejmě velmi záleží na způsobu používání (dálnice a klidná jízda gumy jak známo šetří) a také na točivém momentu auta. Čím silnější kára, tím pro gumy horší. 

 

Ale v žádném případě se nechci přít. Třeba to s těmi gumami prostě umíš a nesjížděj se ti. 

Editováno: , autor: molczik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co takhle napsat přesný typ pneumatik (rozměry, rychlostní index, výrobce, model, atd.)? Vysokorychlostní pneu můžou mít třeba jiné druhy směsi, než "obyčejné", pak taky rychle odchází. A ještě - co to je u tebe "normální ježdění"?

 

přesně jak píšeš, obecně čím je pneu širší a má nižší profil a současně vyšší rychlostní index, rychleji se sjíždí...

 

na briskoda je na to několik témat, ale jelikož nemám RS neřešil jsem jen jsem zběžně shlédl...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

molcziku a proto píšu, ať se uvádí všechny údaje o pneu a detaily o způsobu používání, jinak se nedá dobrat žádných závěrů. A chápu, že s eresem se bude jezdit jinak (dejme tomu ostřeji, protože to umožňuje podvozek a výkon motoru), než s mojí 1.4 TSI a tím pádem odejdou pneu dřív. Jen mi přišlo jejich odrovnání normální jízdou (?) za 15 tkm hodně rychlé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebyl jsi jezdit někde na okruhu?

 

 např. pár jízd na okruhu v Brně je jako bys za stejnou dobu najezdil jednotky tisíc km ... tak se opotřebovávají pneu jednak stylem jízdy ale hlavně díky povrchu vozovky....

 

chodili jsme tam kdysi jezdit na inlajnech a bylo to to samé, kolečka jen ubývala...

 

také jsme četl statistiku jak na sjíždění pneu má vliv dennodenní ježdění po kruhovém objezdu a to malého i středního poloměru.... podobně jako příčné prahy ničí silentbloky náprav, motoru i výfuku

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

molcziku a proto píšu, ať se uvádí všechny údaje o pneu a detaily o způsobu používání, jinak se nedá dobrat žádných závěrů. A chápu, že s eresem se bude jezdit jinak (dejme tomu ostřeji, protože to umožňuje podvozek a výkon motoru), než s mojí 1.4 TSI a tím pádem odejdou pneu dřív. Jen mi přišlo jejich odrovnání normální jízdou (?) za 15 tkm hodně rychlé.

 

Souhlas. Je to i hodně o tom, kde jezdíš. Třeba dálnice je pro gumy ideálka, tam se prakticky nesjíždějí. Nejhorší je pro gumy brzdění a akcelerace, o smyku případně ostré jízdě do zatáček nemluvě. A pak je tu samozřejmě i fakt, že každé druhé auto nemá gumy správně nahuštěné. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...