Přejít na obsah

Skusenosti s motorom 2.0 TSI ?


Slavomil Nosko

Doporučené příspěvky

Tak tak 1.8 , 2,0 a 3,6 maji prakticky totozne spotreby pouze extremy smerem dolu jdou s nizsimi objemy lepe docilit. Ale bezny provoz bude s 1.8 za 8 litru s 2 litrem za 8,5 a s 3,6 za 9,5. A to jsou ve finale prd kacky kdyz si to propocitate....

Editováno: , autor: Hoblik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 1.8 micka neni spatny motor pokud pominu vymenu napinaku vcas tak je to ok. Mam jednu pod dozorem bzb z roku 07 od novoty a dnes ma 250 tisic a neco a porad vrci a frci jak za mlada. Neni to stare dobre 1.8 turbo ale pohodlne a rychle auto to je porad. Superb s 3,6 je uz jina liga jizdniho komfortu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hoblik - lenže 3,6 takéto problémy nemá ani pri nájazde cca 400tkm , čo sa o 1,8 nedá povedať prakticky nikdy , resp. som takú nevidel ... Plusy sú jasné : pocit z jazdy , zvuk , krásny plochý priebeh krúťáku , spoľahlivosť , vpredu 345 brzdy vzadu 310 vetrané , za seba celkom rozumne fungujúca DSG /tým myslím oproti maloobjemom a 2,0TDi / , nízke ceny jazdených áut a najvyššie výbavy a hlavne je ich kopec , 2,0Tsi je na výber málo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to není pravda, 3.6 má navíc haldex a těžší motor.

pokud budeš 2.0 TFSI využívat do cca 30-40% vykonu při běžné jízdě tak spotřeba bude nízší, díky přeplnování...ale jak začneš využívat vykon turba naplno, tak to požere zase více klidně 2x než atmoška 2.0... ale opět bude spotřeba níže než 3.6..

 

otázka jestli spotřeba je rozhodující, spotřeba je jenom jeden z parametrů... sice je pěkný mít pěknou spotřebu, ale pak když naházíš 50-100 tisíc do opravy, tak co ušetříls za palivo, tak vrazíš do servisu...

 

a dotazující měl napsat, jestli kupuje nové auti, ojeté nebo zánovní.

Editováno: , autor: kokta7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

ahoj, 

rád bych přispěl nikoli jako fanda této motorizace, ani její odpůrce, ale jako majitel - a to verze Combi. Jedná se o inovovanou verzi původního TFSI, vyráběnou od r. 2010. Původní nedostatky předchůdce tady nehledejte. Mimochodem, tento motor vyhrál několik cen a patří mezii nejspolehlivější pohonné jednotky na trhu vůbec. Co se týče závad... auto bylo koupeno v Německu od autorizovaného prodejce s nájezdem 90 tis. km, samozřejmě servisováno a stav vynikající. Nyní mám najeto 150 tisíc km bez sebemenší závady. Chování motoru, zvlášť se šestistupňovým DSG je příkladné. Velmi široké rozpětí otáček s maximem kouťáku dává při klidné jízdě pocit, že spíš než s přeplňovaným čtyřválcem jedete s šestiválcovou atmosférou. Táhne odspodu a velmi rovnoměrně. Teprve od středních otáček při prudké akceleraci řidič pozná, že nástup zátahu je příliš okamžitý a ostrý na to, aby to byl atmosferický motor. Při klidné jízdě mimo město - lehce nad hranicí povolené rychlosti - se dá pohybovat se spotřebou i pod 7 l/100 km, pokud ale na dálnici máte potřebu nebo chuť využít potenciálu výkonu, je třeba počítat klidně s dvojnásobnou spotřebou. Dlouhodobou spotřebu mám oklo 9 litrů, 30% okresky, 30% dálnice, 40% Praha. Moje zkušenosti  a srovnání jsou s benzínovým třílitrovým šestiválcem od Lexusu, který je výkonově a charakterem hodně podobný. Škodovka velmi úspěšně maskuje chybějící dva válce a při klidnější jízdě nabízí nižší spotřebu. Při ostřejší jízdě naopak je spotřeba výrazně vyšší, než u atmosferického třílitru. Spotřeba oleje je zcela v normě, indikace nižší hladiny oleje se rozsvítila okolo ujetých 20 tisíc km, nyní jsme změnil interval výměny oleje na 15.000 Km, takže nedolévám. Superb má své mouchy, ale je to spíše o výbavě a podvozku. Mimochodem - díky větším kotoučům je to první škodovka, která opravdu brzdí..žádné zvlněné kotouče, žádné přehřáté brzdy po opakovaném brzdění na dálnici.

Takže pokud někdo jezdí dálky a hodně rychle, lepší volba je 3,6 FSI, na běžné vzdálenosti a město je lepší 2,0 TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A které nedostatky původní verze (a to je která?) jsou odstraněny? Já bych řekl, že si pleteš motory 2.0 TFSI 147 kW (BWA) konstrukční řady EA113 (který v Superbu nikdy nebyl) s motory 2.0 TSI 147 kW (CCZA) konstrukční řady EA888. A to je něco jiného i s problémy, která tato řada (EA888) má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zdravím všechny,před nedávnem jsem koupil Supíka 2.0 TSI 147 kW (CCZA) \DSG rok 2012, mechanik mě oznámil,že tyhle motory mají sice rozvodový řetěz.ale stáva se že občas praskne,mám najeto 130 000 km,je nutné vyměnit rozvody\? A jaké jsou příčiny trochu vyšší spotřeby oleje v motoru ? Děkuji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Prohledej forum, příčiny jsou stejný jak u 1.8 TSI (CDAA, CDAB atd.), takže se mrkn i do sekce Octavia a Yeti.

Kolik má být ta trochu vyšší spotřeba oleje? Obávám se, že je to další z případů, kdy i 2mm stírací ale jen vrtané kroužky říkaj pápá ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Štítek na rozvodech ještě máš? Pokud je to před 5.3.2012, do čísla motoru 224768, platí pro CCZA , tak K napínák z linky není. No a upravený řetěz taky ne, ten nasadili ještě pozdějc.

 

1/5000 není málo na upravený písty, jaký tam liješ/máš olej, a to je spotřeba při normální jízdě a nebo s tím ještě jezdíš v nadšení po koupi jako závodník ? B)

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...