Přejít na obsah

Nesvítí přední světla


maco66612

Doporučené příspěvky

Vizuálně kontrolovat pojistky je na hovno - i když u feldy jsou už nožový s průhledem, je potřeba ověřit jejich stav "propísknutím" pomocí nějakýho ověřovače zkratu (schválně nepíšu měřáku, protože na tohle stačí malá baterie a samobudicí piezobzučák - dobrá pojistka propojí baterku s bzučákem a ten se rozpíská, přerušená nebo zaoxidovaná pojistka = bzučák je ticho). No a pak bych se zaměřil na cestu proudu do světel od baterky přes pojistky a relé až k žárovkám. Je možný, že máš vyčuzený to relátko, kterým světla spíná automatika. A nezapomenout na kostru každýho světla - když "upadne kostra", může bejt všecko ostatní v pořádku na 1 000 000% a svítit to stejně nebude ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím jestli to bude i Tvůj případ, ale mě se stalo následující. Mám také automatické rozsvěcování světel, po zapnutí zapalování se rozsvítí parkovačky, po nastartování se připnou potkávací. Potkávačky se mají připínat až když začne alternátor dobíjet. Tak jsem to změřil a zjistil že alternátor nedobíjí. Pomohla výměna regulátoru. Zajímavé bylo, že po nastartování nesvítila kontrolka že to nedobíjí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

Dobrý den, ahoj, prosím o radu. Přestala mi svítit světla denního svícení na felině 1.6, svítí jen ty maličké žárovičky u nich. Také nejdou zapnout dálková světla klasickým "směrem od sebe", pouze probliknout. V neposlední řadě se zbláznil pravej blinkr a bliká dvakrát rychleji. Ukazuje to na vadnej lucas, nebo relé, nebo co? Dík 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 3 roky později...

Ahoj,

 

přestaly mi svítit světla. Zmáčknu tlačítko a nic. Kontrolka na přístrojovce taky nic. Pro jistotu jsem kouknul na pojistky a měly by být v pohodě. Žárovky by měly být taky v pohodě, že? To by musely pasknout obě zároveň, jsou připojené paralelně ne?

 

Mám podezření, že za to může samotné tlačítko. Asi před půl rokem jsem tam dával nové. To původní po dvaceti letech už bylo ochozené a zasekávalo se. Jelikož se mi ale moc nechce zase do rozmontovávání palubovky, tak bych se chtěl zeptat, jak byste to prověřili vy. Případně kde jinde byste hledali možnou příčinu. Pokud to nepůjde jinak, tak to samozřejmě rozšroubuju a až bude to tlačítko venku tak není problém ho proměřit. Ale pokud byste měli nějaký tip, abych to dělat nemusel, byl bych vám moc vděčný.

 

 

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tlačítko jsem vynadal, proměřil a je v pohodě. Pak jsem proměřil konektor tlačítka a nikde žádné napětí. Takže když tam nejde proud nemá tedy co spínat.

Tak jsem šel hledat dál. Pojistka 22 není spálená. Ale nikdy se na ní neobjeví napětí. Což by mělo. Takže problém by měl být někde po cestě mezi pojistkou a jejím napojením na kladný pól. Nápady?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...