Jump to content

1.6 TDi CR OII - Nouzák -Signál plnícího tlaku, signál příliš velký


xstastnyr
 Share

Recommended Posts

Ahoj,

 

prosím o radu, automobil se mi dostal do nouzového režimu a na budíkách mi píše Vada motoru-do servisu.

 

V diagnostice mám závadu v motorovce - 01C7F P023800 - Signál plnícího tlaku, signál příliš velký.

 

Nastartuji a vše je OK. Poté se rozjedu nad 1500 ot. a kontrolky se vždy rozsvítí.

 

Prosím o radu co s tím může být a kolik mě to bude asi stát  :kol-32:

 

Najeto 70t. Rok a půl auto stálo. Rok výroby 10/2010. Po roce a půl automobil zprovozněn a jezdil 2 měsíce do teď.

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Similar Content

    • By hrabcy
      Prodám Škoda Octavia kombi III 3, 1.6TDI 81kw, 83 xxxkm, původ ČR, 1.registrace 30.12.2016, stříbrná, pěkná a dobře vybavená.
       
      výbava STYLE (dříve ELEGANCE):
      RS packet (= vzhled RS, má cenu s lakem cca 50.000Kč)
      multimediální systém s navigací , USB, bluetooth 
      MAXIDOT (velký palubní počítač)
      tempomat
      Start/Stop systém (mohu vypnout přes diagnostiku)
      dvouzónová automatická klimatizace + klimatizovaná přihrádka
      vyhřívaná sedadla PŘEDNÍ + ZADNÍ
      parkovací asistent PŘEDNÍ + ZADNÍ
      asistent rozjezdu do kopce (dobré pro holky)
      Kessy (bezklíčové odemykání a startování)
      dešťový senzor
      Octa III 1.6 TDI -animace.mp4 systém hlídaní tlaku v pneumatikách
      palubní diagnostika závad vozidla
      protiprokluzový systém kol, stabilizace
      isofix    
      ALU kola 17´´ se zimními pneu,         
      multifunkční kožený tříramenný sportovní  volant    
      el. ovládání všech oken + el. ovládání zrcátek
      full-LED zadní světla
      RS LED mlhovky s funkcí CORNER LIGHT (přisvícení do zatáčky)
      LED denní svícení 
      min.7 airbagů   
      k autu:
      všechny doklady, česká servisní kniha + návody
      2x klíč s funkcí KESSY

      poslední servis:
      82 500Km: olej + filtry + chladící kapalina + chladivo klimatizace

























    • By PajromanPa
      Ahojte, som vlastníkom auta Škoda Fabia 1.9 TDI  PD 77kw ročník 2008 s kódom motora BLS (súčasťou je aj DPF).  Spozoroval som pískanie pri pridavani plynu, neviete čo by to mohlo byť? Je to normálne? Môže to byť zle dotiahnutým remenom? Auto ma pekny ťah.

      Prikladám aj zvukovú nahrávku motora.
      Nová nahrávka 10.m4a
    • By Ondreas7
      Dobrý den, na Octavii 2 1.9tdi 77kw BXE 4x4 mi odešlo turbo. 
      Auto jelo líp jako kdyby bylo načipované. Nedávno jsem dělal log a netlačí turbo nějak moc viz příloha?
      Jaké máte zkušenosti, koupili byste nové, nebo repasované?
       
      Děkuji za odpovědi
       
      LOG-01-003-010-011ab.CSV
    • By Casonim
      Dobrý den, chtěl bych se zeptat. Týden zpátky se mi rozletělo turbo, takovým způsoben že se mi roztrhl blok. Sehnal jsem si jiný motor, s turbem, nasadil do auta a spokojeně jezdil. Pak mi nové turbo chytlo olej, motor v omezovači i když jsem měl klíček venku. Udusil jsem motor, sehnal nové turbo, nasadil a sice sepne ale auto úplně krutoextrémně kouří, bíle, smrdí to po naftě. Dusí se, ale jakmile sepne turbo kouří míň a i docela jede. Jde to ruku v ruce s brutálním klepáním motoru. 
    • By Guf
      Zdarec chlapi, již nějakou dobu řeším problém s tím, že auto pocitově netáhne a třeba do mírného kopce na dálnici se mimi od 120 km/h skoro nechce zrychlit. Ve škodovce mi řekli, že plnicí tlak turba je na spodní hranici (900 barů) a prý je nejspíš turbo přidřené. 
       
      Chtěl bych se proto zeptat, kde koupit nové nebo to nechat repasovat. Nechci naletět nějakému podvodu. Ještě přemýšlím nad chip tuningem, nedělá někdo opravy turb i chipování současně? Na Moravě ideálně, díky.
×
×
  • Create New...