Přejít na obsah

Dodělání palubního počítače


oneb1t

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

mohl by mi někdo zjistit z ETKY číslo dílu pravé páčky stěrače + PC (bez zadního sterače).

Potřebuji to pro zprovoznění PP. Případně do SZ kolik by stálo nastavení přes VCDS.

Lze předělat MFA na maxidot? (vypadá to že použitý display je totožný).

 

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jelikož je o tomhle po internetu málo informací tak napíšu co je potřeba udělat

 

toto se týká všech co koupili rapida liftback s výbavou active/active plus nebo některých škoda yeti a chtějí mít přehled o spotřebě paliva/dojezdu

funkční s budíkama 5JA 920 800

originální páčka je drahá ale s trochou snahy lze využít pravou páčku pro octavii 2 která stojí na vrakáči 400-500kč (pozor nemá totožnou elektriku je nutno upravit z odporu na normalni spinace)

pro zapojení tlačítek restart/up/down je potřeba dotáhnout 3 dráty z páčky do konektoru J285 viz obrázek (stači pouze z pačky na konektor pod volantem dále již jsou dráty připojené)

 

pridanimfa.png

pro rozchození MFA je nutno nakódovat přístrojovku a zapnout MFA (instruments 17->coding 07)

7097066617_81a186565c_z.jpg

Editováno: , autor: oneb1t
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

tak dnes uspesne nakodovano pro rapida chybej label soubory takze bud si prepsat labely od jetty nebo to udelat na "blind" (staci zapnout bit 3 v byte 1 jak je to na obrazku) i s needle staging :) (jen pres adaptaci neni potreba editovat eeprom) pak pridam jeste dalsi obrazky kdyby se to nekomu hodilo

 

edit: a taky si vypnete v pojistkach denni sviceni kdyz mate auto na diagnostice staci 2 hodinky sviceni a uz neodjedete :D :D

Editováno: , autor: oneb1t
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

Něco k původnímu tématu, použil jsem 3 tlačítka po 12 Kč, stačila by 2 protože nabídek tolik neni. Dal jsem je na kryt lukasu, normálně z pohledu řidiče nejsou vidět. Akorát dovnitř nemohou být kvůli přepínači vyšší než 5 mm. Úpravu páčky jsem dělal před roky, ale to byla stará kde bylo dost místa, tady je to risk kvuli přepínači.

post-36649-0-72485400-1430580152_thumb.j

post-36649-0-77016400-1430580172_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 2 roky později...

Mohl by mi tedy někdo, kdo už montoval, říci jaké je správné čislo páček? Našel jsem 6RA953521E, ale taky 6RA 953 513 a 6RA 953 501 s různými indexy. A nemáte ještě nějakou fotodokumentaci z montáže? Hlavně polohu konektorů a co se odkud musí natáhnout a jaké jsou potřeba piny :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • Pawouk změnil název na Dodělání palubního počítače

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...