Přejít na obsah

Fabia II 1.4 16V 63kW zhasínání motoru při spuštěné klimatizaci


Doporučené příspěvky

187 000km - hlásím jedno chcípnutí při zastavení u semaforu se seplou klímou. Jinak celé léto od 13. června klimatizuji a po čištění, doplnění je to poprvé. Vypadá to že problém stále přetrvává, ale už né tak často. 

 

Motoru prostě někudy utíká výkon.. :D

Medujed: nějaký pokrok? čerpadlo ani ventil jsem neřešil. 

Editováno: , autor: FikoCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když zapnu klimu tak se otáčky ani nehnou, pořád stejný cca 750-800ot,

Ano, při zapnutí klimy se volnoběh hned nehne, ale jak se rozjedu, tak při dalším případným volnoběhu s klimou jsou už vždy zvýšené. Není to nijak moc, ale hádám, že o těch 50ot se to zvedne. Když klimu vypnu tak hned volnoběh neklesne, ale při dalším volnoběhu po rozjetí bez klimy se opět sníží.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Ja som spozoroval taktiež tento problém ohľadom občasného zhasnutia alebo zhupnutia oitáčok nižšie ako by sa patrilo.Je jedno v akom režime motor pracuje či na benzín alebo LPG.Myslím že to bude spôsobovať tá klimatizácia s ventilátorom,ja mám climatic.

Nemôže to mať súvis s autobatériou,pretože tam mám originál 44 Ah,nemala by tam byť silnejšia aspoň 56 Ah napríklad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kapacita batérie s tým určite nesúvisí. A 44 Ah je inak úplne postačujúca, dokonca majitelia napr. nových Rapidov ti môžu aj závidieť tak veľkú baterku, lebo oni majú už iba 36 Ah ak majú nižšiu výbavu.

Editováno: , autor: e1.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kimmi: Baterií to nebude. Chcípe ti to?

 

u mě je to už v pohodě

v létě 2014 se to začalo projevovat, mezitím se měnili svíčky, čistila klapka, doplnila klíma, filtry apod to je samozřejmost

v létě 2015 mi to už skoro vůbec nechcípalo

na jaře 2016 mi přestal fungovat větrák pro nasávání čerstvého vzduchu do interieru - úplně se zadrhnul. Možná to mohlo s tím mít souvislost. Nevím ;), ale po výměně toho ventilátoru mi to zatím ani jednou nechcíplo, tak uvidíme tohle léto a dám vědět. link na větrák: http://forum.skodahome.cz/topic/127879-blikanie-displeja-klimatizácie-climatronic/?p=2150120

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Občas sa to stane že to skape no nedá sa to konkrétne  odsledovať že kedy to presne urobí,ak to skúšal sledovať tak just to neskape a naopak ale robí to naozaj iba sporadicky a vidím že nato neni žiadne riešenie,tak ja jedno mám pred situáciou kedy bude treba zastaviť tak vypnúť klímu a ventilátor na jednotku,no neviem si to predstaviť k kolónach napr ,letná dovolenka v HR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Prosím pomoc :)

Update: Máme zase teplo. Problém se vrátil!!! s kimmim jsme zjistili, že chcípání se projevuje jen, když je venku hodně teplo. Nad 30°. 

Fakta:

1. auto chcípe jen, když je  dleší dobu vedro  nad 30 stupňů (dle teploměru na climatronicu) 

2. Chcípne hlavně za jízdy a vyřazené rychlosti a častěji při jízdě z kopce. Při stání ať sebe víc přidávám a pouštím plyn, tak to nechcípne. To vypadá, že je motor trochu jinak nakroucen a z nějaké hadice tam utíká vzduch. Nějaké rady jak zjistit z jaké? Že by podtlak?

Je tu nějaký člověk o mi vypíše skupiny - teplotních čidel, které na VAGu zkontrolovat?

Nebo rád zkontroluji cokoliv co má něco společného s horším tahem motoru  za určitých teplot - tok paliva, vstřiky, teploty, objem nasávaného vzduchu a já nevím co všechno a všechno vám to sem postnu.

 

DÍKY!!!!

 

Editováno: , autor: FikoCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

FikoCZ a je zaujímavé že sa to prejavuje iba ak sa točí motor na tých 3000ot/min,tak jak si to natočil na video a najistejšie na skapanie je na trojke na 3000 a dosť veľká pravdepodobnosť že to skape.Bol som v HR na dovolenke a kolóna s klímou a ani raz nezdochol no ani raz som nedosiahol 3000 ot.robí to aj na LPG aj na benzín a to mi poladili soft LPG a aj tak mi to spravilo.
Ak vyradíš pri 2000-2500 ot tak to pekne ustojí,bude to mať niečo s tými otáčkami.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...
  • o 1 měsíc později...

Já měl to ložisko úplně zadřené. Ale stejně musím říct, že ten motor jede blbě s tou klimatizací. Prostě pomalu jde za plynem. Mám pocit, že to škodovka tou aktualizací nevyřešila a nefunguje to jak má. 

Dalo by se to ještě testovat výměnou škrtící klapky, vstřiků, kompresoru klimatizace. Ale to ať si s tím hraje někdo jiný. Já už mám objednané nové auto ;) Jestli chcete odkoupit, tak zprávu. 

Editováno: , autor: FikoCZ
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlapi asi to bude vyriešene jeden pan na forume tvrdi ze to vyriesil! Chybny bol alternator zevraj niektora dioda tam bola odpalena a pri zatazi to nestihal dobijat. Su tam viac tych diod v altarnatore a funguje to aj tak len pri zatazi to blbne! Dal na repas a tvrdi ze problem vyrieseny!

 

Editováno: , autor: fuly
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Budu se muset zaměřit na ten alternátor, během tohoto týdne mi motor zdechl 4x. Z toho 2x během jedné jízdy, hned po 100 m na křižovatce a potom na další za cca 300 metrů.

Jinak už fakt nevím. Podle servisu vše OK. Diagnostika čistá. Celkem mě letos motor zdechl 6x. Loni ani jednou. Předloni cca 4x. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...