Přejít na obsah

Jak se bránit odcizení ?? Tip jak ochránit řídící jednotku


Doporučené příspěvky

Ve většině případů si zloděj vždy otevře "normálním" způsobem dveře od řidiče (tedy "jakoby" shodným klíčem). V dnešní době takto otevře auto každý solidnější pracovník odtahové či pohotovostní služby, co má sadu planžet na otevírání zámků, která je volně dostupná na internetu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nevím. Ono se to s planžetou musí umět a ne každý zloděj má potřebu to trénovat a pak se to také trochu špatně vysvětlije, když ji u tebe někdo najde.....  Šroubovákem je to o dost rychlejší a dá se jím dobře odstranit i ta záslepka. Zatím žádné z mých aut na "planžeťáka" nenarazilo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to neumíš, tak tam budeš šmrdlat celý den a stejně to nepovolí. Není to tak jednoduché, jak to vypadá. Navíc vložka ve svěráku se rackingem otevírá podstatně snadněji než na autě. Při této metodě planžetou rozkmitáš stavítka a pomocí péra se je snažíš "pochytat" do sheer line. Jenže ve vložce ve svěráku (pevné uchycení) ta stavítka mají podstatně větší setrvačnost, naopak ve dveřích se část energie spotřebuje na pohyb vložky. Věř tomu, že ten kdo umí pracovat s palanžetou, se neživí vykrádáním aut.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Strasne drahe ( od 400E + instalace ), neprakticke, ta kazeta je velka, na klice si ji dat ani nemuzes, takze jedine na snurku, tu kdyz zapomenes/ztratis, tak si vis kde, kdyz to tam rychle nedas, tak se to zaktivuje/zacne troubit klakson ... Take uz jsem cetl i nespokojenych, ze to blbne atd ... Nevim nevim, radsi bych si za ty prachy dal zedera a k tomu nejkay neorig immo a jeste by me zbylo na pivo ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

OBD pryč, řj zavařit včetně konektoru aby se k ní jen tak nikdo nedostal, vypnutí čerpadla přes ehm vypínač, všechno samo domo, mi povídej že s takovým autem odjede? Jedině na odtahovce. ve městě spousta kamer se záznamem, takže uvidí kerá odtahovka jela s naloženým autem a kam. musí si vést knihu jízd, většinou ji mají elektronickou, takže jde objet celá trasa kudy jeli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro zajímavost: v Anglii jsem viděl mechanické zařízení na tyč řízení, na kterou se nasazoval speciální volant (který se sundaval). Jak to bylo s airbagem nevím, ale majitel vždy volant sundal a auto nebylo možné řídít. Na odtah by to ale asi nefungovalo :kol-26:

Jo to měl Mr Bean

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Tchan ma na skrytem miste magneticky vypinac, tzv jazyckovy. neni videt protoze takovy vypinac nemusi vykukukovat. Staci kdyz je pod povrchem. Pred odjezdem ho musi magnetem sepnout, ma veleckovy magnet dany v tuzce kterou musi na urcite misto polozit jinak smula. Bez sepnuti vypinace je cela pristrojovka hlucha, nejde nastartovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A.  Jedině na odtahovce. ve městě spousta kamer se záznamem, takže uvidí kerá odtahovka jela s naloženým autem a kam. musí si vést knihu jízd, většinou ji mají elektronickou, takže jde objet celá trasa kudy jeli.

 

B. Vzhledem k tomu že odtahovak je už nákladní automobil musí platit silniční daň...

Hm pokud ji používám k soukromým účelům tak nic platit nemusím. V tom případě je lepší nejprve ukrást odtahovku a pak ti s ní ukrást auto ne. :specool:

Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

hu66 šmrdlátko se už dávno nepoužívá trvá to dlouho , jsou jiné věci ....

kdo chce pro klid duše ochránit auto at si ho pojistí nebo si schová diagnostickou zásuvku a místo ní dá tu samou která bude napájená 12v jako originál a smažka s tím neodjede bude se to tvářit jako funkční ale nekomunikační a není čas hledat ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nebo přehodit plus a mínus.

Jo a jak dotyčnému odpálíš nádobíčko, tak ti jen zlehka pořeže sedačky a palubovku, propíchá airbagy rozbije rádio. Raději bych nechal zapojené jen plus a mínus, po chvíli toho nechá a půjde zkoušet domů proč mu to nejede. Pokud to bude profík tak to stejně ukradne. (Pokud otočíš plus a mínus a zapomeneš na to třeba u nových emisí na STK, tak to asi bude dražší.)

Editováno: , autor: VAG BoBo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...